Skocz do zawartości
IGNOROWANY

AFN słabo idzie


i4tech

Rekomendowane odpowiedzi

Witam szanowne grono,

ostatnio drogą kupna nabyłem A4 B5 AFN, i niby nic wielkiego się nie dzieje, ale śmiem twierdzić, że jak na swoje 110KM to furka coś słabo ciągnie, zwłaszcza jak jadę z pełną obsadą familiadą to pod górkę można zapomnieć o wyprzedzeniu nawet traktora. Zakupiłem więc zatem kabelek do VAG-COMa i poczyniłem diagnostykę jak moderator przykazał. Próbowałem te wartości porównać z wzorcowymi ale coś mi to nie idzie i nie wiele mi mówią te odchyłki. Od tych zaworów N70 i przepływek mam w głowie niezłe cocojumbo (mój pierwszy prywatny,własny pojazd).

Jakby był ktoś tak miły i rzucił okiem co się dzieje z moim silnikiem tedeikiem bym był naprawdę dozgonnie wdzięczny i stawiam browarki w okolicy Olsztyna.

Odczyt błędów - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Dynamiczne:

Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Statyczne:

Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 000,000 BS- VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 003,003 BS- VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 004,004 BS- VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 007 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 011 BS- VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 013 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 018 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 023 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja bym posprawdzał wszystkie wężyki podciśnienia odchodzące od n75 a na koniec podmienił n75 z n18 i zlogował jeszcze raz grupe 11 dynamicznie w AFN czyli silniku na pompie vp nie logujemy grypy 18 i 23 tylko w PD no i tą dawke zwiększył jak kolega napisał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Log turbodoładowania w 011 ma widoczne zwiechy (spadki) rzeczywistego ciśnienia na poziomie 18... parę mbar czyli widoczne niedoładoania względem wartości zadanej czyli 1948 mbar. Zatem proponuję zlogować kilka razy po dwie grupy łącznie czyli 003 z 011 i 008 z 010 aby się upewnić czy z całą pewnością przepływka zaniża dynamikę silnika bo mam wątpliwości czy to na 100% jej wina (przy takich spadkach ciśnienia doładowania turbo). Dawka paliwa w grupie 001 statycznej na poziomie 5.0 mg/skok nie sprzyja dynamice silnika więc również polecam ją zwiększyć (czyli obniżyć vagiem lub manualnie do wartości 3.5-3.2 mg/skok - im mniejsza wartość dawki w vagu tym większa w rzeczywistości). Nie ma grupy 010 w logu dynamicznym więc nie wiadomo jak rzeczywiście mierzy przepływka.

PS.

Masz specyficzny język pisany : "drogą kupna nabyłem" oraz "i poczyniłem diagnostykę".

Takie sformułowania klecą "prorocy" lub "niebiescy" :wink:

Ja bym napisał trochę inaczej : "w dniu .... w miejscowości ... n/n sprawca, działając w zamiarze zaboru mocy, poprzez osadzenie nagaru na kierownicach spalin oraz wytarcie bruzd w bieżni muszli gorącej turbospreżarki silnika, czynem swoim spowodował znaczny spadek dynamiki silnika, czym przyczynił się do ... itp, itd. :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

za mała dawka to mniejsza moc a spalanie takie samo jak na większej dawce na której moc jest większa, dawka jak wszytko musi być odpowiednia czyli ~3,0mg +/- 0,4 indywidualnie pod auto

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...