Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Rozpoznanie wypadanie zapłonu


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie na vagu wyskoczył mi taki błąd , ostatnio wymieniałem uszczelniacze pompowtrysków przez jakis czas auto pracowało ok teraz zaczyna na jałowym bujać jakby nie palił na jeden cylinder, czasami załapuje i chodzi ok i za chwile znowu się trzęsie co to może być????:facepalm:

Opublikowano

sprawdz konektory na PD

Opublikowano

Sprawdź pewność połączeń wsuwek elektrycznych przewodów, dostarczających impulsy sterujące do pompowtrysków.

Jakie błędy pokazał VAG ? ( wrzóć screena, lub przepisz dokładnie ):whistling:

Najbardziej podejżany jest konektor PD-ka na pierwszym cylindrze, z racji wibracji końcówki listwy sterującej, WAG powinien podać numer cylindra, na którym jest problem z ciągłością obwodu cewki PD-ka.

Opublikowano

Dwie opcje- albo konektor albo zwyczajnie jeden wtryskiwacz niedomaga- ostatnio miałem taką przypadłość w Octavii II -niestety dopiero wymiana wtryskiwacza załatwiła sprawę

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...