kondi169 1 Opublikowano 4 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2013 Witam jak w temacie mam problem autko miało tak, że na 2 biegu trzymając gaz auto nie jechało dopiero przytrzymując przez moment nogę na gazie nagle się odmulało i zryw do przodu później trójka czwórka 100km/h i wrzucając 5 już czuć było, że auto jest zamulone dociągało do 130km/h gaz w podłodze i dalej nie chce jechać. Zostało wyczyszczone turbo a teraz wymieniłem przepływkę bo na komputerze wyrzucało błąd przepływomierza. Po wymianie przepływki auto już nie muli na 2 biegu zbiera się ładnie ale do 4 biegu wrzucając 5 bieg dalej to samo jedzie 130-140max. Teraz pytanie po wymianie przepływki nie został skasowany błąd przepływomierza, który był w komputerze czy może to mieć wpływ na takie zachowanie? Dzięki za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mauros88 0 Opublikowano 4 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2013 Komputer w dłon zrób logi sprawdz błędy. Prawdopodobnie zapieczona turbina. Błąd przepływomierza nie ma nic do tego ze Ci auto nie jedzie. Na forum masz od groma tematow z Twoim problemem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondi169 1 Opublikowano 4 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Września 2013 turbina sprawdzana nie jest zapieczona, łopatki chodzą leciutko bez oporów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bedzial 0 Opublikowano 4 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2013 To w takim razie sprawdz czy gruszka trzyma cisnienie, sprawdz przewody podcisnienia oraz zawor n75. Zobacz tez czy nie masz rozszczelnionego dolotu bo wtedy tez moze byc to powod takiego zachowania auta. Rowniez tak jak napisal kolega wyzej, najpierw przeczytaj pierdyliard tematow z twoim problemem ktore byly zalozone wczesniej przez innych. Srednio raz na tydzien powstaje nowy temat z serii"A4 B5 AFN odcina turbo przy 3000tys/jedzie max 120km/h" a schemat postepowania jest zawsze ten sam i nigdy nikt sie go nie trzyma dopoki ktos nie napisze. Przewaznie rowniez rozwiazanie problemu jest podobne. PS Z kamiennej masz niedaleko do walbrzycha, jak bedziesz mial czas i checi mozes przyjechac do mnie, podepniemy pod kompa, zrobimy logi i pomyslimy co jest nie tak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mauros88 0 Opublikowano 4 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2013 No to bez komputera sie nie obejdzie i bez kompletów logów. Sprawdź wakuometrem jeszcze jakie masz podciśnienie. nikt z fusów wróżyć nie umie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondi169 1 Opublikowano 4 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Września 2013 No dzięki za rady no do Wałbrzycha mam rzut beretem ;P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartollo 2 Opublikowano 16 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2013 No dzięki za rady no do Wałbrzycha mam rzut beretem ;P Zawsze możesz na diagnostykę podlecieć do mnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Duch^ 3 Opublikowano 21 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2013 Dobra więc wymień przewody od podciśnienia a jak nic nie da zobacz N75. Błędy trzeba skasować i tak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bedzial 0 Opublikowano 21 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2013 Zobacz tez czy nie masz rozszczelnionego dolotu bo wtedy tez moze byc to powod takiego zachowania auta. :facepalm: a dziura by się nagle zatkała i auto nagle by przyśpieszało Coraz więcej czystej magii Gdzie sie pomylilem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Duch^ 3 Opublikowano 21 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2013 Zobacz tez czy nie masz rozszczelnionego dolotu bo wtedy tez moze byc to powod takiego zachowania auta. :facepalm: a dziura by się nagle zatkała i auto nagle by przyśpieszało Coraz więcej czystej magii Gdzie sie pomylilem? auto ciągle by było mułowate i by tak syczało albo nawet buczało że by odrazu się skapną jak by była taka wielka dziura że by max 130 szedł chyba by musiało brakowac kawałek dolotu i to tez by ledwo szedł nawet na 1biegu W końcu nie mamy więcej ciśnienia na 5 biegu jak na reszcie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tdi 0 Opublikowano 21 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2013 ja miałem to samo u mnie zawor n75 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondi169 1 Opublikowano 23 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Września 2013 Panowie kupiłem laptopa kupiłem vaga więc się przyda przepływkę wymieniłem skasowałem błąd i jak narazie jest ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukjar7 0 Opublikowano 24 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2013 bledy nic nie maja do tego, to nie te auto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się