Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z klimatornikiem


shearerr

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, posiadam audi a4 b6 2.0 alt 2000r. Mam problem z klimatronikiem ponieważ gdy nie jeżdżę na klimie i ustawiam temp. na LO to leci sobie delikatny chłodek natomiast wystarczy że przełączę na 18 stopni i automatycznie wieje totalny gorąc... a i jak jeżdżę na klimie to przez pierwsze pół godziny auto fajnie chłodzi natomiast później już coraz mniej, coraz mniej aż w końcu prawie w ogóle, co to oznacza? co to może być ? Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja w tym problemu nie widzę. Klimatronik dociąga ci temperaturę do wybranej wartości (np przy upale na początku wieje chód silnie a potem dozuje nawiew by tą temperaturę podtrzymać). A bez klimy nawiew wieje bez opamiętania. Co to znaczy że przy ustawionych 18 stopniach wieje totalny gorąc? Totalny gorąc w porównaniu do czego? To jaką temperaturę z nawiewów masz na HI?

---------- Post dopisany at 13:05 ---------- Poprzedni post napisany at 13:03 ----------

u mnie po chłodnej nocy jak włączę ECON i 20 stopni (czyli klima wyłączona) to z nawiewów leci znacznie cieplejsze powietrze niż na AUTO 22 stopnie (czyli klima włączona).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak Przemku jak piszesz; klimatronik dostosowuje prędkość dmuchawy oraz kierunek nawiewu tak aby jak najszybciej schłodzić wnętrze auta. Jeżeli temperatura wewnątrz zbliża się do ustawionej lub gdy już temperatuta zadana została osiągnięta to klimatronik zmniejsza siłę nadmuchu. W przypadku gdy na przykład na zewnątrz masz temperaturę 14 stopni i ustawiasz na LO to wieje zimne bo klimatronik rozumie że jak na LO to jak najzimniejsze, a jak podniesiesz temperaturę na klimatroniku na 18 stopni to zasuwa gorące powietrze bo na zewnątrz masz 14 więc klimatronik wali gorącym żeby wewnątrz jak najszybciej było zadane przez Ciebie 18 stopni.

---------- Post dopisany at 14:33 ---------- Poprzedni post napisany at 14:32 ----------

Możesz ewentualnie podpiąć VAG i pogrzebać po klimatroniku, zrobić nastawy klap, adaptacje itp. Może tu coś jest nie halo :eusathink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...