Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[B5 AFN] Słabe ciśnienie doł. do 3,5 tyś obr. a później za wysokie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Po regeneracji turbiny pojechałem do znajomego sprawdzić samochód na vagu.

I pokazało że ciśnienie doładowania do 3,3 tyś obrotów jest za małe a okolo 4 tyś obrotów za duże i powoli spada.

Przedstawiam wam wyniki :

http://www.discoparty.pl/images/1.jpg

2.jpg

Co może być tego przyczyną ?

Proszę o opinię

Pozdrawiam

Opublikowano

pewnie sztanga byla ruszana albo zle poskladali po regeneracji ....

Opublikowano

Zapomniałem dodać że to 2 turbina, pierwsza po regeneracji rozpadła się po 2 dniach ... olej dostał się do silnika i wskoczył na obroty

I to nie z powodu mojej jazdy a ich błędu ...

Dodatkowo 2 przysłali ze zjechanym gwintem od jednej śruby i wystaje jedna śruba troche.

Więc co robić? Odesłać niech dalej robią ? Czy szukać błędu gdzie indziej ?

Opublikowano

Dodatkowo 2 przysłali ze zjechanym gwintem od jednej śruby i wystaje jedna śruba troche.

Jak to wystaje ?

Więc co robić? Odesłać niech dalej robią ? Czy szukać błędu gdzie indziej ?

Oddawaj z powrotem i napisz tutaj co to za firma tak regeneruje Twoją turbosprężarkę - taka informacja się przyda.

Opublikowano
Jak to wystaje ?

Później umieszczę zdjęcia z tą 1 śrubą, a wystaje w taki sposób że nie jest do końca dokręcona i można kręcić cały czas i się nie wkręca dalej.

Oddawaj z powrotem i napisz tutaj co to za firma tak regeneruje Twoją turbosprężarkę - taka informacja się przyda.

No to nie jest takie proste bo muszę być na 100 % pewien że to turbo mi nie działa odeśle im nie będąc pewny na 100% to mogą odesłać spowrotem i tylko za przesyłki zapłace ... a firma która to robiła to :

PPHU AKARA

http://www.turbos1.webpark.pl/oferta.html

No bo jak narazie to nikt mi wyraźnie nie stwierdził że to turbo nie działa, bo daje ciśnienie i to by były już jaja żeby 2 turbine którą przysłali była zła

Opublikowano

Później umieszczę zdjęcia z tą 1 śrubą, a wystaje w taki sposób że nie jest do końca dokręcona i można kręcić cały czas i się nie wkręca dalej.

Od której strony jest ten luz ?

Do Wrocławia nie było bliżej, np do Turbojulity ?

Opublikowano
Od której strony jest ten luz ?

ta 1 śróba na górze, wieczorem już powinienem wrzucić zdjęcia

Do Wrocławia nie było bliżej, np do Turbojulity ?

To nie ja wysyłałem tylko warsztat i teraz tego z 1 strony żałuje

Opublikowano

To nie ja wysyłałem tylko warsztat i teraz tego z 1 strony żałuje

Mogłeś przeszukać najpierw forum, ale teraz to już mało istotne.

Wrzucaj fotki, popatrzymy.

Opublikowano

Dodaje fotki :

sruba.jpg

sruba2.jpg

Tutaj nie widać aż tak na fotkach ale na żywo mocniej odkrecona.

I drugie pytanie co poza turbiną może mieć związek z tym że nie ma takiego doładowania jak powinien ?

-Kata nie mam więc nie jest zapchany

-Zawór sterujący też ok

-przewody też raczej ok bo były sprawdzane

Dzisiaj w warsztacie powiedzieli mi że to może być wina przepływomierza, co o tym sądzicie ?

Opublikowano

Tutaj nie widać aż tak na fotkach ale na żywo mocniej odkrecona.

I drugie pytanie co poza turbiną może mieć związek z tym że nie ma takiego doładowania jak powinien ?

-Kata nie mam więc nie jest zapchany

-Zawór sterujący też ok

-przewody też raczej ok bo były sprawdzane

Dzisiaj w warsztacie powiedzieli mi że to może być wina przepływomierza, co o tym sądzicie ?

to jest mocowanie rurki olejowej do turbo i wyglada poprawnie .....

a co do przyczyn zlego doladowania to juz Ci napisalem ... zle zlozona turbina po regeneracji badz niewyregulowana sztanga .... [druga opcja jest bardzo prawdopodobna]

p.s a warsztat ktory twierdzi ze za brak doladowania winny jest przeplywomierz radze omijac WIELKIM łukiem ...

Opublikowano

Pewnie chodzi o tą

Widać tam około 2 mm luzu

slusznie .... nie wyglaa to na fachowa robotke ... :confused4:

Opublikowano

Oddawaj z powrotem tą turbinę, bo tak nie może być.

Opublikowano

tzn przepływomierz zamawiają i jeżei to nie on będzie przyczyną to zostawiają dla siebie a ja za to nic nie place, a jeżeli nie no to będe musiał odesłać im znowu turbine ... / a wyregulować sztangę powinna firma która tą turbine regenerowała czy może warsztat w którym zostawiałem samochód ?

Opublikowano

tzn przepływomierz zamawiają i jeżei to nie on będzie przyczyną to zostawiają dla siebie a ja za to nic nie place, a jeżeli nie no to będe musiał odesłać im znowu turbine ... / a wyregulować sztangę powinna firma która tą turbine regenerowała czy może warsztat w którym zostawiałem samochód ?

szkoda czasu z tym przeplywomierzem .. warsztat szuka przyslowiowej dziury w doopie ...

jak najbardziej powinni wyregulowac sztange ..

Opublikowano

ok dzięki za rade , podjadę do nich być może nawet dzisiaj jak się wyrobie [br]Dopisany: 11 Sierpień 2008, 11:23_________________________________________________wstawiam do analizy logi z wczoraj, niech każdy się wypowie czy są dobrze zrobione ? i co po nich można stwierdzić :

http://www.discoparty.pl/images/logi/IMG_0265.jpg

http://www.discoparty.pl/images/logi/IMG_0266.jpg

http://www.discoparty.pl/images/logi/IMG_0268.jpg

http://www.discoparty.pl/images/logi/IMG_0269.jpg

http://www.discoparty.pl/images/logi/IMG_0270.jpg

http://www.discoparty.pl/images/logi/IMG_0271.jpg

http://www.discoparty.pl/images/logi/IMG_0272.jpg

http://www.discoparty.pl/images/logi/IMG_0274.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...