pastaldo Opublikowano 11 Września 2013 Opublikowano 11 Września 2013 Witam, Zwracam sie z prośbą do osób ogarnietych w diagnostyce o spojrzenie na logi w celu sprawdzenia czy i co go boli Samochód A6 C5 2001 (MODELOWO 2002) 2.5TDI AKE 180KM Q Czasami jest słabszy, szczególnie w niskich partiach obrotów. Słabo się zbiera do 2000RPM. Pozatym to pierwsza kompleksowa diagnostyka po kupnie samochodu. STATYCZNE 000 -> VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 001 -> VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 003 -> VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 004 -> VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 005 -> VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 007 -> VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 008 -> VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 010 -> VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 011 -> VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 013 -> VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 014 -> VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 015 -> VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM BS 000 -> VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 003 -> VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 011 -> VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 004 -> VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM UZUPEŁNIONY DYNAMICZNE 000 -> VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 001 -> VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 003 -> VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 004 -> VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 005 -> VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 007 -> VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 008 -> VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 009 -> VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 010 -> VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 011 -> VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 013 -> VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 014 -> VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 015 -> VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 019 -> VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Z góry wielkie dzięki za pomoc i poświęcony czas.
przemik Opublikowano 11 Września 2013 Opublikowano 11 Września 2013 Uzupelnij logi brak 004 Basic Settings. Zamieść tez screen shota z okna VAGa z grupy 004 Basic Settings wtedy jak nastawnik ustawi sie na LATE.
pastaldo Opublikowano 11 Września 2013 Autor Opublikowano 11 Września 2013 Loga z 004 poprostu przez przypadek nie wstawiłem. Sory. Juz jest w pierwszym wątku.
przemik Opublikowano 11 Września 2013 Opublikowano 11 Września 2013 To jeszcze mi screen shot potrzebny...
pastaldo Opublikowano 11 Września 2013 Autor Opublikowano 11 Września 2013 Ok zrobię oczywiście ale jesli mogę zapytać co tam w oknie jest więcej niż w logu? Postaram się zrobić to jeszcze dziś. ---------- Post dopisany at 20:32 ---------- Poprzedni post napisany at 18:10 ---------- Ok mam Jesli to ma jakieś znaczenie to pierwszy zaraz po odpaleniu silnika zrobiłem a ten jak złapał przepisowe 90*C Błędów w sekcji silnika nie było żadnych.
przemik Opublikowano 11 Września 2013 Opublikowano 11 Września 2013 Logi wyglądają bardzo dobrze i ogolnie nie mozna miec co do nich zastrzezen. Mam doslownie kosmetyczne uwagi - mozna by zaplon lekko opoznic w kierunku 2* ATDC - wtedy nastawnik spokojnie osiagnie wymagany kąt przez ECU w 004 sN - pompa wtryskowa - jest najslabszym elementem tej ukladanki - niska dawka i przekroczony parametr CF ... ALE!!! - poki daje na tyle paliwa, a co za tym, tyle spalin aby sprezarka pracowała tak jak widac to w 011 dyn oraz poprawnie reguluje kątem wtrysku - nie przejmowałbym sie tym zbytnio - zmien filtr powietrza jesli nie byl dawno zmieniany Reszta bardzo OK. Logi wykonane bardzo ladnie. Pozdrawiam
pastaldo Opublikowano 11 Września 2013 Autor Opublikowano 11 Września 2013 Dzięki wielkie za wnikliwa analizę. Co do zapłonu postaram sie to delikatnie skorygować. Gdzies na forum A6 widziałem opis to może sobie poradzę. Filtr powietrza był zmieniany jakies 10tys temu (zbieram się do wymiany) tak jak olej i filtr oleju. Jednak nie zmieniałem po kupnie filtra paliwa i zastanawiam się czy go nie wymienić. Może cos pomóc? Co do logów i tego że wspominałem o słabym dole to w trakcie robienia logów faktycznie tego nie zauważyłem. Jednak czasami zdarza się że ciężko mu się zebrać. Szczególnie jest to widoczne po zmianach biegów gdzie w trakcie zmiany spadaja obroty i jakby dość długo się zastanawiał zanim zacznie mocniej przyśpieszać. Stąd myślałem może o jakiejś nieszczelności albo EGR. No ale skoro piszesz że jest OK to wielkie dzięki za pomoc. Jeszcze jedna uwaga jesli mogę. Co może być przyczyną że mimo takiego kąta wtrysku musi zrobić czasami 2-3 obroty żeby odpalił? Pytam bo przyzwyczaiłem się że w moim poprzedmin AFNie praktycznie po dotknięciu kluczyka zaraz chodził. V6 może poprostu tak ma?
przemik Opublikowano 12 Września 2013 Opublikowano 12 Września 2013 Co może być przyczyną że mimo takiego kąta wtrysku musi zrobić czasami 2-3 obroty żeby odpalił? Pytam bo przyzwyczaiłem się że w moim poprzedmin AFNie praktycznie po dotknięciu kluczyka zaraz chodził. - pompa wtryskowa - jest najslabszym elementem tej ukladanki - niska dawka i przekroczony parametr CF ... Niska dawka swiadczy o zuzytych koncówkach wtryskiwaczy... moze to byc powiazane z minimalnie trudniejszym rozruchem. Mozesz rozwazyc wymontowanie wtryskiwaczy i sprawdzenie ich w serwisie BOSCH. Ale tak jak pisałem... to raczej dzialania proaktywne niż jakis wiekszy problem.
pastaldo Opublikowano 12 Września 2013 Autor Opublikowano 12 Września 2013 Ok super. W takim razie na razie odpuszczam. Z tego co mi mechanik mówił to jakies szklanki są juz wystukane wiec może też będzie to miało jakies znaczenie. Będe musiał je wymienić bo z tego co mi wiadomo to wałki są chyba ok.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się