chmarus13 0 Opublikowano 11 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2013 Model: Audi A4 B5 Avant Rok: 2000 Silnik: 1.9 TDI AJM Potencjał seria: 115 KM / 285 Nm Właścicielem od września 2013 roku, szukałem rodzinnego dupowozu i o to jest wybór padł na OOOO. Wyposażenie po zakupie: Całkowita seria – kolor: LY5K (granatowy) Wersja raczej ta z uboższych niż popasionych;) ABS ASR 4x poduszka powietrzna el. szyby el. lusterka grzane lusterka pompowane lędźwie fotele taborety wnętrze w odcieniu granatu – zadbane jak na 340tys. km nahulanego niepełny FIS klimatyzacja wspomaganie radio głośniki seria i to byłoby na tyle. Foty niestety w banalnym filtrze HDR zaraz po zakupie: Z biegiem czasu nadchodziły nowe pomysły nowe mody nowe zmiany – mam nadzieje ze na lepsze Pod koniec roku 2013 wpadło trochę gratów: - forumowa Turbina od silnika AWX - felgi 18” sline 2gen, przemalowane na biało - do felg czarne dekielki z aluminiowymi wytłoczkami z logiem audi Dopiero nowy rok przyniósł więcej konkretnych zmian: - został zakupiony cały komplet zawieszenia: na tył wleciał zestaw sztywny Koni Sport z regulacją twardości na przód gwint Witec’a TX-K także z regulacja twardości - trochę gratów car audio: skrzynia subwoofer Clariona 300W RMS tani wzmiacniacz Sigmat Onyx 4050 do napędzenia skrzyni i przodu oraz dwa zestawy głośników na przód odseparowane Hertz’e DSK 130.3 na tył 2way zestaw także Hertz’a DCX 165.3 do tego poszukuje wzmacniacza, bo brakuje do zasilenia suba bądź tylnego zestawu. Dopiero po skompletowaniu wszystkiego zabrałem się do pracy głośniki i system car audio zostawiony na później a na pierwszy ogień poszedł montaż zawieszenia i felg. Do felg wpadły gumy: 2x Toyo Proxes T1 Sport 2x Interoyale wszystkie w rozmiarze 225/40/R18 Kilka fot po założeniu zawieszenia jeszcze na zimowych oponach było nisko, ale krótką chwile. Po założeniu 18 zawieszenie poszło delikatnie w góre wyregulowana twardości amorów itp. W miedzy czasie wpadł nowy komplet wahaczy, ponieważ były już spore luzy i braki.. W miedzy czasie zamontowana była turbina od AWX, oraz przepalony kolektor dolotowy i wylotowy, kat out. Program niedawno zakończony i można powiedzieć ze przyjemnie się już razem odpychamy od asfaltu. Aktualnie jestem w trakcie klejenia Car Audio żeby było na cacy. Więcej fot i aktualizacje w nadchodzący weekend Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jozek726 6 Opublikowano 11 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2013 pochwal się co tam masz w środku dobra baza do modów też jeździłem AJMem i byłem zadowolony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mati_23 0 Opublikowano 11 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2013 ładne autko tylko te odpryski masakra ile ich jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chmarus13 0 Opublikowano 12 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Września 2013 no odprysków z przodu ma bardzo duzo, ale tez troche tych km ma pokonane, swoje lata tez ma. Co do srodka i wyposazenia to chyba standard bez udziwnien jak na tamte lata: - ABS, ASR - reg. pompowane lędźwie - el szybki + grzane lustra - klimatronik - niepelny FIS bakuje kompa pokladowego (ale nie ubolewam nad tym zanadto) - xenki 4300K - tapicerka, dywany, plastiki, wszystko w ocieniu granatu. niedawno oddany do mycia tapicerki i srodka. a co do srodka srodka czyli pod maska to czysta seria. 1.9TDI AJM pokonane ma sporo, trójka z przodu. Ogolnie jezdzi sie bardzo przyjemnie i tanio. Korzystając z wolnej chwili ogarnąłem tez końcówkę wydechu;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaFFFar 4 Opublikowano 12 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2013 no te odpryski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chmarus13 0 Opublikowano 12 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Września 2013 Jest na nie jakiś sprawdzony sposób czy tylko wizyta u lakiernika? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaFFFar 4 Opublikowano 12 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2013 :(lakiernik only Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chmarus13 0 Opublikowano 13 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2014 troche zmian ---------- Post dopisany 13-05-2014 at 16:20 ---------- Poprzedni post napisany 07-03-2014 at 23:03 ---------- troche czasu dzis wpadło wiec i temat troche uporządkowałem pierwszy post Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo15005 2 Opublikowano 13 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2014 fajnie to wyglada na tym białym kole ile Ci wypluło po zmianie turbo na awx ? km/nm? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chmarus13 0 Opublikowano 13 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2014 na hamownie sie dopiero wybieram, ale szacuje okolice 170km/380nm robiłem pomiary vagiem i pluginem kPower nie wiem na ile mozna mu wierzyc ale pokazał 185km / 400nm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
a4-freunde 2 Opublikowano 13 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2014 kolo nie glupie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się