VicVega 3 Opublikowano 4 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2013 Poszukaj na forum tej procedury sprawdzenia czujnika, zrób test z i bez tego opornika. Nie pamiętam już jak to się robiło, ale jak masz VAGa to zajmie Ci to 5 minut. Nawet jak nie znajdziesz przyczyny, to będziesz coś więcej wiedział. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bajowsado 0 Opublikowano 5 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2013 Teraz zauważyłem, kąt wtrysku ma być 2.0 ATDC czy 2.0 BTDC? U mnie jest to drugie, znaczy się prawie bo 1.6 i teraz nie wiem, a o tym ATDC dowiedziałem się teraz. ;o Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sumoss 1 Opublikowano 5 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Października 2013 Ma byc na ok 2.0 ATDC ale szczerze mowiac u mnie sie to nie sprawdza bo gdy tak ustawie strasznie kopci przy wyprzedzaniu i duzo pali najlepiej chodzi przy ustawieniu 0.4-1.0 ATDC Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slawinio 1 Opublikowano 5 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2013 ustaw na "-1 ATDC" na Late i ma grać... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bajowsado 0 Opublikowano 5 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2013 Ustawiłem 06 na ATDC a było 1.4 BTDC, wywaliłem opornik czujnika temp i póki co autko odpaliło jak nigdy, no ale problem był największy po nocy, tak wiec jutro będę wiedział i dam znać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kudalty66 3 Opublikowano 5 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2013 co ma ustawienie kąta wtrysku do kopcenia???? przecież podczas pracy silnika nastawnik sam ustala sobie odpowiednią wartość, ważne żeby było w zakresie, dla sprawdzenia czy tak jest , i jest poprawnie wysterowany przez nastawnik log dynamiczny grupy 004 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bajowsado 0 Opublikowano 6 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2013 Jednak problem pozostał, auto nadal nie pali z rana, musze mu oszukać temp i wtedy zagada. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
razor37 0 Opublikowano 15 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2015 Siema, pany mam pytanko obecie mam taki wtrysk sterujacy 059130202E czy moge kupic wtrysk sterujacy o takim numerze 059130202F lub 059159202G ?????? prosze o radę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HeresR32 1 Opublikowano 16 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2015 F i G są od silnika BDG Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slawinio 1 Opublikowano 16 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2015 (edytowane) F i G są od silnika BDG Tylko z końcówka "g" są do bdg. "F" są do ake i do jego "aym" Edytowane 16 Marca 2015 przez slawinio Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
razor37 0 Opublikowano 16 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2015 No a ja mam z koncówką E czyli z koncówka F mogę smiało zakładać ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sumoss 1 Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2015 tak z koncowka F mozesz zakladac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się