Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Regulacja linki ręcznego


Tomuś K-ce

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.Czytałem wiele tematów podobnych ale nie znalazłem konkretnej odpowiedzi.Chodzi mi o skasowanie luzu na linkach.Dźwigienki przy zaciskach odbijają,tarcze i klocki nowe.Luźne linki były od kupna auta.Pod osłoną termiczną nie ma regulacji. Proszę o konkretną radę jak je wyregulować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

https://rapidshare.com/desktop/download/934p4/3593383160/QXVkaV9BNF9zYW1fbmFwcmF3aWFtLnBkZg==/109547/0/0/1/B900661B6B3EB7EEDCB529F951478761/referer sciągnj książkę sam naprawiam audi a4 i tam jest ładnie opisana regulacja linki od hamulca ręcznego.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

siemka,

nie wiem czy Ci pomogę ale u mnie w b7 jest tak, że mechanizm ręcznego jest samo regulujący jak można to tak nazwać.

mianowicie u mnie wyglądało to tak, że musiałem zdemontować łokieć popielniczkę tylną i pokazała się taka okrągła część z dwoma uchwytami gdzie były zamontowane linki. w tym czymś okrąłym ja miałem taki wejście na cienki śrubokręt i tam była zapadka.

na początku zaciągnij ręczy na maxa, opuść go na sam dół, włóż śrubokręt i spróbuj wepchną tę zapadkę. mechanizm powinien przeskoczyć.

powtórz zabieg i powinno działać.

u mnie przed regulacją ręczy trzymał na 15 ząbku, ręczy stał jak ku... w zwodzie .

teraz łapie na trzecim ząbku i jest git.

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

siemka,

nie wiem czy Ci pomogę ale u mnie w b7 jest tak, że mechanizm ręcznego jest samo regulujący jak można to tak nazwać.

mianowicie u mnie wyglądało to tak, że musiałem zdemontować łokieć popielniczkę tylną i pokazała się taka okrągła część z dwoma uchwytami gdzie były zamontowane linki. w tym czymś okrąłym ja miałem taki wejście na cienki śrubokręt i tam była zapadka.

na początku zaciągnij ręczy na maxa, opuść go na sam dół, włóż śrubokręt i spróbuj wepchną tę zapadkę. mechanizm powinien przeskoczyć.

powtórz zabieg i powinno działać.

u mnie przed regulacją ręczy trzymał na 15 ząbku, ręczy stał jak ku... w zwodzie .

teraz łapie na trzecim ząbku i jest git.

pozdro

jest tak samo w b5 no prawie :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś zdjąłem tunel i łokieć przyglądałem się na ten mechanizm i nie mogę zrozumieć co i jak tam ma się naciągnąć żeby było ok.Jest podobnie jak pisze Maxito ale nie widzę żadnej zapadki czy czegoś podobnego.Krew mnie zalewa:rant: że nie mogę sobie poradzić z taką pierdołą.W A3 była normalna śrubka a tu polepszyli.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bo ten mechanizm jest w tunelu ale dostep jest od spodu auta , trzeba zdjac oslone termiczna . ale moge sie zalozyc ze masz niesprawne tylne zaciski i dlatego tak sie dzieje , to ze ci dzwigienki odbijaja to nic nie znaczy .

Piszę że zaciski ok a problemem jest luz na lince.Przegrałbyś ten zakład. Pobrałem książkę "Sam naprawiam" i jest tam napisane o regulacji jak zrozumiałem pancerza także w tunelu nic nie ma.W poniedziałek zajrzę od spodu i mam nadzieję że wreszcie to wyreguluję.

---------- Post dopisany 25-10-2013 at 19:37 ---------- Poprzedni post napisany 29-09-2013 at 09:57 ----------

:banan: Udało się wyregulować.Jest ta regulacja pod osłoną termiczną .Teraz przy zaciąganiu ręcznego czuję że zaczyna się naprężać od początku.Dzięki za link do książki.:drinks:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...