Tomuś K-ce Opublikowano 14 Września 2013 Opublikowano 14 Września 2013 Jak wyżej.Potrzebuję kogoś z vagiem kto ogarnia temat bo chciałbym się upewnić czy moja przepływka mówi pa pa.Odwdzięczę się
Arkom Opublikowano 18 Września 2013 Opublikowano 18 Września 2013 skoro nie masz VAG-a to nie łatwiej zmierzyć napięcie na przepływce? Na wolnych powinno być około 0.6 V na wyższych obrotach około 1V. Tak czy inaczej wraz ze wzrostem obrotów napięcie powinno rosnąć. Wartości te które podałem sa takie nie pewne ale coś koło tego
Arkom Opublikowano 19 Września 2013 Opublikowano 19 Września 2013 wiem, że nie zastąpi ale jak się nie ma jak zrobić logów to trzeba myśleć i kombinować
Tomuś K-ce Opublikowano 20 Września 2013 Autor Opublikowano 20 Września 2013 skoro nie masz VAG-a to nie łatwiej zmierzyć napięcie na przepływce? Na wolnych powinno być około 0.6 V na wyższych obrotach około 1V. Tak czy inaczej wraz ze wzrostem obrotów napięcie powinno rosnąć. Wartości te które podałem sa takie nie pewne ale coś koło tego Przybliżyłbyś jak to pomierzyć:eusathink:Gdzie i jak podpiąć miernik?
Arkom Opublikowano 20 Września 2013 Opublikowano 20 Września 2013 Do przepływki dochodzą chyba 3 kable o ile pamiętam. Jeden to masa drugi stały plus a trzeci to właśnie kabel na którym są zmiany napięcia wpinasz się minusem miernika w masę a plusem miernika w kabel co idzie zmiana napięcia, to tak z grubsza. Te wartości które Ci podałem nie są takie typowo sztywne podałem tylko granice, ale jak pisał kolega wyżej taki zabieg miernikiem nie zastąpi VAG-a co prawda ja kilka razy tym pomiarem zdiagnozowałem przepływkę w kilku autach.
Tomuś K-ce Opublikowano 25 Września 2013 Autor Opublikowano 25 Września 2013 Do przepływki dochodzą chyba 3 kable o ile pamiętam. Jeden to masa drugi stały plus a trzeci to właśnie kabel na którym są zmiany napięcia wpinasz się minusem miernika w masę a plusem miernika w kabel co idzie zmiana napięcia, to tak z grubsza. Te wartości które Ci podałem nie są takie typowo sztywne podałem tylko granice, ale jak pisał kolega wyżej taki zabieg miernikiem nie zastąpi VAG-a co prawda ja kilka razy tym pomiarem zdiagnozowałem przepływkę w kilku autach. Dzięki.Prawie wszystko jasne tylko jeszcze jedno pytanie.Gdzie podpiąć miernik do odpiętej kostki czy do przepływki po odpięciu kostki?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się