Tommy1991 0 Opublikowano 19 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2013 Witam mam pytanie auto zaczyna konkretnie iść od 3.5 tys obrotów nie powinno to być trochę wcześniej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danny892 0 Opublikowano 20 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2013 zależy co masz na myśli "konkretnie" i na którym biegu bo na 4 i 5 konkretnie to juz niestety nie pojdzie u mnie 1 i 2 mając 2,5 tyś już zbiera fajnie. 1 juz nawet od 2tyś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 20 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2013 Witam mam pytanie auto zaczyna konkretnie iść od 3.5 tys obrotów nie powinno to być trochę wcześniej? Zloguj auto. Bedzie wiadomo co i jak. Cos mssz walniete albo dziursko w dolocie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommy1991 0 Opublikowano 22 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Września 2013 mam na myśli, że przed 3 tys. jest jakby mały spadek mocy, a następnie tak przy 3,5 zaczyna fajnie przyspieszać, co to może być?? ---------- Post dopisany at 13:07 ---------- Poprzedni post napisany at 13:05 ---------- P.S i tak jest już na 1 i 2 biegu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Magicbattle 11 Opublikowano 22 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2013 vaga zapinales?? chodz to uboga jednostka i nie pokaze co go konkretnie boli do puki cos nie padnie calkiem. albo dziura albo zaworek n75 sie zacina czy tez gruszka jeli sie nie myle. ja po wywaleniu kata czuje powera przy 2200tys/obr na 3,4,5 biegu a 1 , 2 od 2000tys/obr. no i turbo trzyma cisnienie caly czas 0.5-0.6 bara ---------- Post dopisany at 13:28 ---------- Poprzedni post napisany at 13:26 ---------- przypomniala mi sie jeszcze sytuacja. gdy wymienilem filt paliwa wiadomo ze chwile nie chcial zapalic ale pozniej nie mial mocy. wyskoczyl blad przepustnicy. skasowalem go zaadoptowalem na nowo i moc powrocila. dziwne troche. u mnie wydaje mi sie ze konczy sie powoli przepustnica bo rano czasami chwile dluzej zakreci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 22 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2013 Czujnik wody siada Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ryba85 3 Opublikowano 22 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2013 mój afn tez ciagnie cały czas równo.nie ma tego zrywu jak kiedys.ale u mnie to pewnie turbina do czyszczenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Magicbattle 11 Opublikowano 22 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2013 Czujnik wody siada jesli do mnie Dev pisales to powiem ci ze czujnik wody nowy ori zalozony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommy1991 0 Opublikowano 22 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Września 2013 vag nic nie pokazał a ten zaworek?? gdzie się znajduje bo po raz pierwszy jestem właścicielem takiej jednostki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Labiel 10 Opublikowano 23 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2013 mój afn tez ciagnie cały czas równo.nie ma tego zrywu jak kiedys.ale u mnie to pewnie turbina do czyszczenia. Albo kwestia przyzwyczajenia Ja po SWAPie pierwsze dni to nie mogłem się nacieszyć turbiną. A teraz czasem zastanawiam się czy turbo nie zgubiłem, lukam w lusterko... chyba wszystko ok, reszta aut zostaje z tyłu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ryba85 3 Opublikowano 23 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2013 hehe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iguana81 0 Opublikowano 1 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2013 Od ilu obrotów powinna załączać się turbina?? 1,8t 160km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 1 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2013 Jak zdrowe turbo i wszytko szczelne to ok 2200-2400. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Semano 0 Opublikowano 5 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2013 Witaj, Miałem coś podobnego. Zgodnie z wykresem moment powinien być maksymalny i stały już od 2000 obr, a mi zaczynał ciągnąć od 3-3,5 tys. Podpięty VAG pokazał błąd zaworu n75 - ta awaria sprawia, że turbo pracuje na ćwierć swoich możliwości. Z oryginałem jest ciężko, kupiłem n75 do tdi (cieńsze króćce, ale zaadaptowałem przy pomocy kawałków silikonowego wężyka), złącze elektryczne pasuje. Po wymianie okazało się, że zawór DV też padł (wcześniej nie było ciśnienia, to i nie miał, czego spuszczać). Po wymianie części dostał kopa i zbierał się z samego dołu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się