Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Reakcja turbo


Tommy1991

Rekomendowane odpowiedzi

zależy co masz na myśli "konkretnie" :wink:

i na którym biegu bo na 4 i 5 konkretnie to juz niestety nie pojdzie :decayed:

u mnie 1 i 2 mając 2,5 tyś już zbiera fajnie. 1 juz nawet od 2tyś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam mam pytanie auto zaczyna konkretnie iść od 3.5 tys obrotów nie powinno to być trochę wcześniej?

Zloguj auto. Bedzie wiadomo co i jak.

Cos mssz walniete albo dziursko w dolocie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam na myśli, że przed 3 tys. jest jakby mały spadek mocy, a następnie tak przy 3,5 zaczyna fajnie przyspieszać, co to może być??

---------- Post dopisany at 13:07 ---------- Poprzedni post napisany at 13:05 ----------

P.S i tak jest już na 1 i 2 biegu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

vaga zapinales?? chodz to uboga jednostka i nie pokaze co go konkretnie boli do puki cos nie padnie calkiem. albo dziura albo zaworek n75 sie zacina czy tez gruszka jeli sie nie myle. ja po wywaleniu kata czuje powera przy 2200tys/obr na 3,4,5 biegu a 1 , 2 od 2000tys/obr. no i turbo trzyma cisnienie caly czas 0.5-0.6 bara

---------- Post dopisany at 13:28 ---------- Poprzedni post napisany at 13:26 ----------

przypomniala mi sie jeszcze sytuacja. gdy wymienilem filt paliwa wiadomo ze chwile nie chcial zapalic ale pozniej nie mial mocy. wyskoczyl blad przepustnicy. skasowalem go zaadoptowalem na nowo i moc powrocila. dziwne troche. u mnie wydaje mi sie ze konczy sie powoli przepustnica bo rano czasami chwile dluzej zakreci

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mój afn tez ciagnie cały czas równo.nie ma tego zrywu jak kiedys.ale u mnie to pewnie turbina do czyszczenia.:facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czujnik wody siada

jesli do mnie Dev pisales to powiem ci ze czujnik wody nowy ori zalozony

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mój afn tez ciagnie cały czas równo.nie ma tego zrywu jak kiedys.ale u mnie to pewnie turbina do czyszczenia.:facepalm:

Albo kwestia przyzwyczajenia :grin: Ja po SWAPie pierwsze dni to nie mogłem się nacieszyć turbiną. A teraz czasem zastanawiam się czy turbo nie zgubiłem, lukam w lusterko... chyba wszystko ok, reszta aut zostaje z tyłu :polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj,

Miałem coś podobnego. Zgodnie z wykresem moment powinien być maksymalny i stały już od 2000 obr, a mi zaczynał ciągnąć od 3-3,5 tys. Podpięty VAG pokazał błąd zaworu n75 - ta awaria sprawia, że turbo pracuje na ćwierć swoich możliwości. Z oryginałem jest ciężko, kupiłem n75 do tdi (cieńsze króćce, ale zaadaptowałem przy pomocy kawałków silikonowego wężyka), złącze elektryczne pasuje. Po wymianie okazało się, że zawór DV też padł (wcześniej nie było ciśnienia, to i nie miał, czego spuszczać). Po wymianie części dostał kopa i zbierał się z samego dołu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...