piotrsob1 Opublikowano 30 Czerwca 2014 Opublikowano 30 Czerwca 2014 Na zamontowanym trzeba by zdemontować rurkę łączącą chłodnicę spalin z EGRem , zaślepić wyjście z chłodnicy splin, wziąć kawałek lusterka i obserwować przepustnicę EGRa na odpalonym silniku:whistling: Podczas takiej próby na pewno posypie błędami i przydał by się VAG do ich skasowania . Chwilkę po odpaleniu EGR powinien się otworzyć, przy energicznym dodawaniu gazu powinien się zamykać. P.S. Jak EGR jest uszkodzony to powinno walić błędem jeszcze przed tą próbą, chyba że to tylko niewielka nieszczelność
szczepan6666 Opublikowano 30 Czerwca 2014 Opublikowano 30 Czerwca 2014 Mam błąd 16618 P0234 doładowanie silnika przekroczona wartość graniczna.Auto słabnie przy prędkości 120km,obroty około 4tyś.
piotrsob1 Opublikowano 30 Czerwca 2014 Opublikowano 30 Czerwca 2014 Ten błąd jest powodowany przez turbinę, która daje za duże ciśnienie doładowujące ( przeładowanie ). Jak z wężykami i N75 wszystko wporządku, to zapieczone kierownice VNT w turbinie. Wtedy turbo do czyszczenia albo możesz potestować środek z tego wątku: http://a4-klub.pl/silniki-diesla-29/czyszczenie-turbo-wyciagania-329664/
szczepan6666 Opublikowano 30 Czerwca 2014 Opublikowano 30 Czerwca 2014 Dzięki ci za informację,a ten zawór N75 dokładnie gdzie się znajduje w BLB 2,0tdi.
SotoM Opublikowano 1 Lipca 2014 Opublikowano 1 Lipca 2014 Tam sa 3 elektrozawory obok siebie. najprosciej-z n75 laczy sie przewod podcisníeniowy gruszki turbiny -po nitce do kłębka jak to mowią...
szczepan6666 Opublikowano 3 Lipca 2014 Opublikowano 3 Lipca 2014 Dzięki już teraz wszystko wiem,jak zrobię wszystko to napiszę. ---------- Post dopisany 03-07-2014 at 23:35 ---------- Poprzedni post napisany 01-07-2014 at 09:15 ---------- Wyczyściłem turbinę i wszystko ok:beer:
gumis020 Opublikowano 22 Lipca 2014 Opublikowano 22 Lipca 2014 Witam panowie po wymianie wadliwego egra na używany podobno sprawny egr wyskakuje kontorka silnia i bład p3130 sporadyczny przekroczone wartości graniczne czytam po necie o tym i nie wiem czy coś z tą klapka nie tak w egr że sie nie otwiera na maksa a może to coś z inną częścią np.n75 jakoś czasem mam dziwne odczucie że auto nie chce przyśpieszać jest to bardzo rzadko czy jest sens rozebrac egr i kuknąc tam na zębatki gdzieś w necie ktoś napisał że jak jest wyczyszczony egr jakimś środkiem to nachwile może się pojawić chyba taki błąd żeby pojeździć i powinno przejść
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się