Skocz do zawartości
IGNOROWANY

FMIC orurowanie???


tomekSSK

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, czy zakładał ktoś gotowy zestaw fimca z orurowaniem do 1,8T do B6?. Chodzi mi o to czy orurowanie do b5 jest takie same jak do b6 ? Znalazłem na allegro gotowe zestawy do montażu ORUROWANIE INTERCOOLER AUDI A4 VW PASSAT B5 1.8T (3526640806) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Intercooler zestaw dedykowany Audi A4 1.8T turbo (3503472982) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. i nie wiem czy będzie pasować do silnika AVJ. Sprzedawcy mówią że powinno pasować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moim zdaniem nie będzie pasować bez przeróbek......poszukaj na forum lub na allegro użytkownika Bakuś on robił takie zestawy do B6

FMIC intercooler Audi VW 1.8T 1.9 2.0 TDI A4 B6 B7 (3560511215) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

B6 jest inne niz AEB b5 wiec raczej nie podejdzie.

a kolega nie ma w swojej ofercie do sprzedania gotowego orurowania ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie. ponieważ jest tam za dużo do przerabiania i nie będę brał na siebie odpowiedzialności ze ktoś nie będzie umiał sobie poradzić z montażem jest kilka rzeczy które trzeba przełożyć w inne miejsce i dopasować dobrze zderzak oraz dobrze umiejscowić Fmic. nie wspomnę o delikatnym podcinaniu zderzaka...

to jest poprostu sposób na uniknięcie negatywnych wypowiedzi w stylu to coś od Ciebie nie pasuje... :wink:

serdecznie zapraszam na montaż do mnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No proste ze wyjdzie taniej. Jak ktos czuje sie na silach ma narzedzia czas i "mysli" to zrobi to w dzien lacznie ze spawaniem np. Mi wujo mechanik zrobil w 10h od zera po idealne spasowanie ze zderzakiem. Grunt to poogladac inne projekty zdjecia orurowania i dobrze sobie wyliczyc material (kolanka), bez spawarki robi sie na znaki markerem klei sie tasma i jedzie sie na spawanie, takie spawanie nie bedzie kosztowac wiecej niz 200zl jak zawieziecie oznakowane orurowanie i dociete odpowiednio, albo kupujecie na metry proste rury i kolanka sylikonowe szlifierka i miarka w reke i dwa dni na spokojnie

Wysłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

orurowanie pasuje idealnie mam u siebie takie leciutkie i wytrzymale

INTERCOOLER PIPING KIT VW PASSAT AUDI A4 B6 1.8T (3533845220) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. do tego intercooler i mam zestawik za 900zl chyba najtaniej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

orurowanie pasuje idealnie mam u siebie takie leciutkie i wytrzymale

INTERCOOLER PIPING KIT VW PASSAT AUDI A4 B6 1.8T (3533845220) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. do tego intercooler i mam zestawik za 900zl chyba najtaniej

:decayed: dzięki kolego za linka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No proste ze wyjdzie taniej. Jak ktos czuje sie na silach ma narzedzia czas i "mysli" to zrobi to w dzien lacznie ze spawaniem np. Mi wujo mechanik zrobil w 10h od zera po idealne spasowanie ze zderzakiem. Grunt to poogladac inne projekty zdjecia orurowania i dobrze sobie wyliczyc material (kolanka), bez spawarki robi sie na znaki markerem klei sie tasma i jedzie sie na spawanie, takie spawanie nie bedzie kosztowac wiecej niz 200zl jak zawieziecie oznakowane orurowanie i dociete odpowiednio, albo kupujecie na metry proste rury i kolanka sylikonowe szlifierka i miarka w reke i dwa dni na spokojnie

Wysłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk

Kupić rurę na metry można i kolanka też tylko, że bez odpowiedniego przygotowania tych rur ciśnienie zrzuci z nich kolanka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a wiesz co to odpowiednie przygotowanie, to zwyczajne naspawanie takiego pierścienia :wink: byle spawacz Ci to ogarnie, tylko trzeba o tym pamietać, jak 10zł za to zapąłcisz to świat i ludzie:whistling: tak samo kwasiak mozna spawać specjalną elektrodą zwykłym migoamtem jak komuś nie zalezy na wyglądzie spawów, od 2009r tak sobie jeżdze nic nie rdzewieje i nic sie nie dzieje z tym:whistling:

A też jest jeszcze druga opcja zamiast naspawywać pierścienie, rozszerza sie średnice rur specjalnym narzędziem do takich celów, w lipcu robiłem sobie tak zamiennik gumowego węża dolotu, końcówki rozszerzone i założone sylikony z opaskami GBS, doałdowanie 1,55 i nie ma problemów:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadza się, chciałem tylko o tym wspomnieć, bo może ktoś by pociął rurę, nałożył kolanka, skręcił, a potem się zdziwił:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...