ERW0 Opublikowano 27 Września 2013 Opublikowano 27 Września 2013 witam wszystkich Pacjentem jest vw t5 silnik axb 1.9tdi statyczne: VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM (023 pod końcówkę przy gazowałem do 4000obr.) VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM (001) VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM (007) VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM (010) VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM (013) dynamiczne: VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM (001) VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM (003) VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM (004) VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM (008) VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM (011) Proszę o sugestie
grzegorzmen Opublikowano 27 Września 2013 Opublikowano 27 Września 2013 auto nie dogrzane , ale raczej wina termostatu bo w statycznych 83 a w dynamicznych 80C. Doładowanie , niestabilne , najpierw przeładuje a potem nie dobija , do sprawdzenia sterowanie i podciśnienia na początek .
ERW0 Opublikowano 27 Września 2013 Autor Opublikowano 27 Września 2013 zastanawia mnie synchronizacja na wysokich obrotach ,coś dziwnego się dzieje to normalne?? co myślicie o 023 ,coś zasilaniem paliwem??
przemik Opublikowano 30 Września 2013 Opublikowano 30 Września 2013 Sprobuj podmienic przepływomierz z innego T5
ERW0 Opublikowano 1 Października 2013 Autor Opublikowano 1 Października 2013 przemik przepływomierz powiadasz? ok. coś wykombinuje. muszę też dodać że auto winno mieć seryjnie 105KM 250Nm A na hamowni wyszło 85KM 220Nm i tu jest problem Te logi są po zmianie softu i ma teraz 115KM 269Nm ale muszę znaleźć te 20KM Zastanawia mnie co powoduje że turbina nie dobija powyżej 2000obr. oraz na 008 poz.4 o ile się nie mylę dotyczy spalania w Nm nie osiąga wartości ,a max 290 podczas największym doładowaniu i momencie obrotowym.
przemik Opublikowano 2 Października 2013 Opublikowano 2 Października 2013 Nie mam prawidlowych wskazan dla tego ECU wiec kieruje się troche "nosem" i tym co widze w logach. IMO - niefortunnie się stało że wgrałes soft do niesprawnego auta. Lepiej na serii dochodzic co jest nie tak.
ERW0 Opublikowano 2 Października 2013 Autor Opublikowano 2 Października 2013 Dokładnie i teraz żałuje. W sumie to jest wina mojego tunera ponieważ jego diagnoza była że niby jest fabryczny błąd i moja seria jest od 86KM. Dałem jemu pendrive aby wgrał rzekomą serie i jak ją wysłałem koledze z innego forum okazało się że to jest prawidłowa seria od 105KM. Przemik ,a co myslisz o 008 pozycja 4 też nie domaga a powodem może być wytarty wałek rozrządu i problem z napełnieniem lub dynamiką gazów?
przemik Opublikowano 2 Października 2013 Opublikowano 2 Października 2013 Moze inaczej. Wgraj serie i wykonaj znow logi dynamiczne bo tak to w miejscu stoimy.
ERW0 Opublikowano 3 Października 2013 Autor Opublikowano 3 Października 2013 Myślę że problem może być w zanieczyszczonym układzie paliwowym ,a w szczególności pompowtryski. Może potraktować myjką ultradźwiękową ? Bardzo częste przypadki jak brakuje seryjnej mocy i efektem też jest że turbo nie trzyma doładowania co widać na moich logach i spaliny w 008 poz4 też niedomaga w dodatku bipy ujemne i przy wyższych obrotach w tej chwili dochodzą do -90. Dlaczego tak myślę ,ponieważ gdybym nie był na hamowni to w życiu bym nie wiedział że 20KM jest mniej. Auto normalnie funkcjonuje żadnych problemów
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się