szczuraz 7 Opublikowano 27 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2013 Panowie gdzie wpiąć się ze wskaźnikiem ? W 1.8T nie miałem tego problemu bo tam podciśnienie do kolektora jest na wierzchu. Tutaj miałem pomysł żeby wywalić EGR zrobić flanszę i wpiąć się w nią przy kolektorze dolotowym. EGR mam i tak odłaczony. Macie jakieś inne pomysły ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MAGIC87 7 Opublikowano 27 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2013 ja mam w kolektorze wywiercony otworek i wkrecony taki króciec z LPG Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ponczo 2 Opublikowano 27 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2013 O toto co wkleił MAGIC87. U mnie wygląda to tak: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczuraz 7 Opublikowano 27 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Września 2013 czyli przy załadowaniu tego zaworka w zaślepkę EGR pomiar będzie miarodajny ? ---------- Post dopisany at 18:42 ---------- Poprzedni post napisany at 18:41 ---------- ponczo ładowałeś podobny zaworek jak MAGIC87 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ponczo 2 Opublikowano 27 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2013 Mam identyczny zaworek jak wkleił MAGIC87. Z tego miejsca najbliżej było mi przeprowadzić przewód ciśnieniowy do kabiny do kratki nawiewu Wrzuć zaworek w dolot jak na foto - będzie spoko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczuraz 7 Opublikowano 27 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Września 2013 a co z przewodem idacym do ECU ? Można tam się też wpiąć ? Nie będzie przekłamań na ecu ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ponczo 2 Opublikowano 27 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2013 U siebie w b5 nie mam wężyka do ecu. W b4 nie wpinałem się do wężyka tylko w kolektor dolotowy. Teoretycznie jak wepniesz się wężyk ecu powinno śmigać okej... Ja za pewniejsze połączenie uznałem bezpośrednie wpięcie się w kolektor dolotowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trepek 140 Opublikowano 27 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2013 Panowie gdzie wpiąć się ze wskaźnikiem ? W 1.8T nie miałem tego problemu bo tam podciśnienie do kolektora jest na wierzchu. Tutaj miałem pomysł żeby wywalić EGR zrobić flanszę i wpiąć się w nią przy kolektorze dolotowym. EGR mam i tak odłaczony. Macie jakieś inne pomysły ?Chcesz mierzyć podciśnienie czy doładowanie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ponczo 2 Opublikowano 27 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2013 Wątek założył w dziale z klekotami więc chyba doładowanie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trepek 140 Opublikowano 27 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2013 W AFN masz jeszcze podciśnienie do sterowania geometrią w turbinie. To też można mierzyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ponczo 2 Opublikowano 27 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2013 Zgadza się, można mierzyć Tylko kto montuje do tego osobne wskaźniki szczuraz - co chcesz mierzyc? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jak28 0 Opublikowano 28 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2013 Tytuł wątku jest wskaźnik boost, więc chyba kolega doladowanie chce mierzyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hornet 2 Opublikowano 28 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2013 Tytuł wątku jest wskaźnik boost, więc chyba kolega doladowanie chce mierzyć. nie chyba a na pewno Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczuraz 7 Opublikowano 28 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Września 2013 Chcesz mierzyć podciśnienie czy doładowanie? Doładowanie tak jak wujek Hornet napisał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hornet 2 Opublikowano 28 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2013 Rób to na trójniku jak Ci napisałem i będzie git. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczuraz 7 Opublikowano 29 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Września 2013 Ograbiłem swoje rybki z napowietrzania i wskaźnik hula. Trójnik akwarystyczny robi robotę Wpiąłem się przy ecu a przewody rzuciłem pod kokpit razem z wiązkami elektrycznymi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zrywka 1 Opublikowano 8 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2013 Ograbiłem swoje rybki z napowietrzania i wskaźnik hula. Trójnik akwarystyczny robi robotę Wpiąłem się przy ecu a przewody rzuciłem pod kokpit razem z wiązkami elektrycznymi. Możesz wrzucić fotkę jak to zrobiłeś, bo ja też mam wskaźnik i chciałem podpiąć w swoim AJM`ie. Czyli co w ECU jest wężyk? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczuraz 7 Opublikowano 9 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Października 2013 dokładnie dochodzący do ECU. Robisz trójnik w puszce z ecu a przewody do środka puszczasz lukiem na wiązki elektryczne i wszystko bangla. Jak zdejmiesz pokrywkę od kompa to bedziesz już wiedział gdzie co i jak. Pamiętaj tylko o śrubce z tyłu ni nie rwij na chama bo potem może cieknąć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zrywka 1 Opublikowano 11 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2013 dokładnie dochodzący do ECU. Robisz trójnik w puszce z ecu a przewody do środka puszczasz lukiem na wiązki elektryczne i wszystko bangla. Jak zdejmiesz pokrywkę od kompa to bedziesz już wiedział gdzie co i jak. Pamiętaj tylko o śrubce z tyłu ni nie rwij na chama bo potem może cieknąć. OK, dzieki jutro sobie sprawdzę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczuraz 7 Opublikowano 12 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Października 2013 niema tam nic skomplikowanego przy okazji wymienisz sobie wężyki przy ECU bo pewnie już sparciałe. Wężyk ecu-> wskaźnik 3.2 mm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się