Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Ciekawy temat 2.0 TDI BRE turbo działa w OVER BOOST


boberek

Rekomendowane odpowiedzi

trochę nie rozumiem co ma map do to rzeczy, jakby np zaniżał ciśnienie to turbo ładowało by więcej i by je mogło nawet rozwalić a ty byś widział i tak za niskie ciśnienie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no dobra panowie

nie mam na drugie turbo ani nie mam od kogo pożyczyć na wymianę

jeśli wykluczymy turbo to przyczyny moga byc dwie N75 alno mapsensor w IC

nic wiecej na to nie wpływa no chyba ze naprawde grucha jest j**nięta

zobaczcie jak wyglada mój log z przed 2 lat na starym turbo jest dokładnie to samo !!!!!!!

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

tylko ten log jest robiony na 3 biegu raczej wiec troche inne obciążenie

ten z 2013 jest na 4 i dużo lepiej widać ten porblem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

coś mi się zdaje ze twój silnik ma seryjnego overboosta a jak do tego zaślepiłeś EGR to on tylko się powiększy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

EGR zaślepiony i wyłaczony programowo :)

ale co jest przyczyna takiego overboosta to zjawisko nie pozwala bezpiecznie zrobić programu !!!

i czemu zawory tego nie sterują tak jak powinny

myślisz ze fabrycznie by tak było !!

i czemu nie da się tego programowo ustawić !!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w nowych 1.9 np BXE jest seryjnie overboost i tam idzie to poprawić programowo, po zaślepieniu EGR jest inny obieg w dolocie i wydechu nie krzyżują się to ma wpływ na wstawanie sprężarki takie moje obserwacje i doświadczenia. Szczerze powiem tak moim zdaniem teoretycznie da się to poprawić praktycznie nie wiem bo nigdy tego nie robiłem, chcesz możemy próbować ale za tydzień gdzieś będę miał mniej roboty. Z Pomiechówka 40min jazdy:) Dodam jeszcze ze mówię o przeładowaniu w dolnych partiach obrotów. co do góry poprosił bym jeszcze logi 4 i 8.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no ok nie ma żadnego ciśnienia

bardziej chodzi mi o zagadkę dlaczego

bo nbie usmiecha mi sie jezdzić ze 140 koniami jak dwa lata jezdziłem z programem

co do przeładowań w dolnym zakresie to jest raczej normalne prawie w każdym TDI

mi chodzi o przeładowania te powyżej 3500 tys obr bo to w tym leży problem

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM tu masz 8 z przed 2 lat

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM tu masz 3 z przed 2 lat

nowe zrobie moze dziś albo jutro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na dole też da się zrobić żeby tyle nie przewalało z górą muszę pomyśleć.... po pracy coś rozkminie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dół mnie nie interesuje bo to nie porblem

chodzi mi o góre tylko i wyłaczenie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najpierw muszę rozwiązać problem z górna granicą a potem będę się martwił o dół :)

---------- Post dopisany 03-10-2013 at 13:12 ---------- Poprzedni post napisany 30-09-2013 at 11:22 ----------

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

to jest log po naprawie gruchy :)

znaczy ona wcale nie działałą nie wiem czemu

teraz od podstawki podnosi sie jakies 4 do 5 mm

brak dołu

i OB ciut mniejsze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie uszkodzona ale źle była ustawiona

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM tu test jeszcze jeden log po jeszcze delikatnej regulacji gruchy

reszte juz program ogarnie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie uszkodzona ale źle była ustawiona

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM tu test jeszcze jeden log po jeszcze delikatnej regulacji gruchy

reszte juz program ogarnie :)

A tak nie wierzyłeś w to:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szok

wykluczyłem gruche ponieważ zamontowana fabrycznie zalakierowane śruby

odkrecam wczoraj a ona leży luz maxymalny

zrobiłem napiecie gruchy na około 5 do 6 mm

potem na 2-3 mm i ostatni log jest włąsnie z takiego ustawienia

nie wiem czy jeszcze nie skrecic na granice max 2 mm

moze dół się poprawi

a to ze przeładowywuje troche powyżej 4 to juz bez znaczenia to auto az takich obrotów nie osiąga :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szok

wykluczyłem gruche ponieważ zamontowana fabrycznie zalakierowane śruby

odkrecam wczoraj a ona leży luz maxymalny

zrobiłem napiecie gruchy na około 5 do 6 mm

potem na 2-3 mm i ostatni log jest włąsnie z takiego ustawienia

nie wiem czy jeszcze nie skrecic na granice max 2 mm

moze dół się poprawi

a to ze przeładowywuje troche powyżej 4 to juz bez znaczenia to auto az takich obrotów nie osiąga :)

Może nowa grucha się ułożyła i zmiękła? ja bym zostawił jak nie przeładowuje i ważne żeby po odpaleniu na jałowym dociągało do ogranicznika jak tak jest to reszta do ogarnięcia w sofcie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...