Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Ciekawy temat 2.0 TDI BRE turbo działa w OVER BOOST


boberek

Rekomendowane odpowiedzi

Słuchajcie mam ciekawy problem z moim BRE

auto A6 C6 2.0 TDI

padło mi ostatnio turbo więc przy okazji wywaliłem dpf itp

auto było po programie u Witka po 2 latach pojechałem na wyłaczenie DPF i EGR + korektę programu

okazało się ze turbo po wgraniu nowego programu i modyfikacji mapy

pompuje za dużo

ma zadane ciśnienie 1.4 a pompuje 1.6

nie da się tego w żaden sposób w jaki kolwiek sposób opanowac

problem występuję również na seryjnym programie ale nie tak drastycznie jak w wgraną mapą

Witek nie za bardzo wie co to jest kazał posprawdzać

gruszkę na turbo

podciśnienia itp

dziś posprawdzałem wszystko i wszystko jest OK

przypominam

-turbo fabryczna nówka (seria) nie żadna regenerowana poprostu nowa nowa z najnowszym oznaczniem

-N75 nówka

-wszystkie podciśnienia OK

-DPF wyłączony

-EGR wyłaczony

-seria 138/335

-delikatnie słabe wtryski ale do przeżycia

-wszystko szczelne

-wiedza Witka (Rogla)

powyżej 3500 tys obr turbo i zawory odpowiadające za jego pracę nie upuszczają ciśnienia

Macie pomysł !!!!!???????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na VAG/VCDS masz takie cisnienie w 013?

chyba ci się cyferki poplątały - 11

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bardzo bardzo dziękuję za super podpowiedzi :)

jesteście niezastąpieni :)

A podałeś jakieś konkretne informacje? nie.wiec o co ci chodzi?

LOGI LOGI i jeszcze raz LOGI napisem ci Który kanał masz logować

Informacja turbo przy zadanym 1.4 ładuje 1.6 bara jest wyrwana z kontekstu diagnostyki i nic nie oznacza oprócz tego ze jest przeładowanie. Nie napisałeś też w jakim zakresie obrotów to jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no dobra nie maiłem czasu chciałem wam pokazać o co chodzi

nie róbcie ze mnie debila :) bo sie na tym troche znam chodzi mi o to dlaczego sprężarka nie pompuje tak jak powinna

turbo jest fabrycznie nowe nie jakis regenerowany badziew

n75 fabrycznie nowy

dlaczego turbo nie upuszcza ciśnienia !!!!! tylko pompuje za dużo

podajcie pomysły

:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

grucha wstaje ;) po odkreceniu jej od podstawki bez żadnego problemu przynajmniej 6 do 8 mm

wiec raczej to jest OK

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To że grucha wstaje to 1 a 2 to to czy odpowiednio jest sterowana zmienna geometria turbiny. Może trzeba wyregulować cięgno.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego BOBEREK z całym szacunkiem to że jesteś klubowiczem to nie znaczy ze możesz się panoszyć i wrzucać od ekspertów innym bo Twój tak zwany "ekspert" zbył cię i powiedział żebyś se sam poradził z problemem bo on nic nie wie a ja myślę ze mu się nie chciało. Myślisz ze dlaczego Ci napisałem "zmień tunera" ? bo co bo miałem zły chumor? każdy tuner powinien znać podstawy diagnostyki i działania układu regulacji ciśnienia doładowania czyli zmiennej geometrii wiec jeśli Twój niby nie wie co jest to chyba powinno dać ci do myślenia.

Fabrycznie ustawione to nie znaczy ze jest dobrze:)

Ale jak mówisz jak wstaje po odkręceniu to teoretycznie powinno zbijać ciśnienie co najwyżej może później wstawać turbo

Jeśli to log z seryjnego programu i reszta tak jak pisałeś jest ok to coś nie tak jest z geometrią w turbo najwyraźniej się nie zamyka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie znasz mnie wiec nie mów że się panoszę !!! trzeba się znać na żartach !!!

nie to ze Witek nie wiedział tylko nie było podstaw by sądzić że coś jest źle ustawione

pierwsze jego słowa to ze coś jest z geometrią !!! i sprawdzić gruchę

uważam ze wiedzy Rogala nie masz co kwiestionować nie znam go od dziś i wiem ze wiedze posiada a Tobie pewnie zalazł za skórę dlatego jesteś na niego cięty albo co nie wiem nie wnikam nie moja sprawa

mogłem u niego zostawic auto pewnie by znalazł przyczynę ale to ze mam warsztat chce to sam znaleść nie jestem ciemny w mechanice

co do programu to jest to wgrana seria z mojego auta z przed 2 lat widać ze jest coś nie tak logi umiem czytać ale szukam przyczyny bo to nie chodzi to ze ja tego nie wiem

chodzi o to dlaczego

skoro N75 jest nowy

i nowe turbo :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to czemu piszesz ze "witek nie wie co to" ? i to nie jest dział do żartów i też mnie nie znasz...

Rozbierz turbo i nierób scen jak jesteś mechanikiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to włóż inne jak chcesz potwierdzenia, skąd masz pewność ze to turbo jest nieskazitelne?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bo na starej turbinie było to samo !!!

a nowa rozpakowana z fabrycznego pudełka i ma to samo co stara

nie wierze w takie zbiegi okolicznosci !!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...