Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B5 Problem z Licznikiem


matis28

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Kupiłem niedawno Audi A4 b5 1.9 TDI AJM z 2000r i mam w niej pewien problem z licznikiem. Przy otwarciu drzwi lub włączeniu światełek wskazówki od Temp. i Paliwa podnoszą się po czym po dłuższej chwili opadają. A gdy włączę zapłon to wskaźnik temp wskakuje na 90 a rezerwa pali się już na ćwiartce baku, przypuszczam ze w liczniku ktoś nie fachowo cofnął przebieg. Zdołałem odczytać przebieg z silnika i stąd wyszło mi ze cofnięto licznik. W związku z tym mam prośbę do was jaki kabelek kupić żeby odczytać wsad z tego licznika abym mógł wstawić go na forum do poprawy. Chciał bym mieć również możliwość odczytania pinu abym mógł sobie do kodować kluczyk.

Licznik to przypuszczam Magneti 1/2 fis nr. 8D0 920 900 R

Z góry dziękuje za pomoc:)

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy próbie korekty najprawdopodobniej został albo uszkodzony wsad/pamięc lub sam procesor ale to tylko przypuszczenia. Ja obstawiam uszkodzony procesor w MM to norma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Kupiłem niedawno Audi A4 b5 1.9 TDI AJM z 2000r i mam w niej pewien problem z licznikiem. Przy otwarciu drzwi lub włączeniu światełek wskazówki od Temp. i Paliwa podnoszą się po czym po dłuższej chwili opadają. A gdy włączę zapłon to wskaźnik temp wskakuje na 90 a rezerwa pali się już na ćwiartce baku, przypuszczam ze w liczniku ktoś nie fachowo cofnął przebieg. Zdołałem odczytać przebieg z silnika i stąd wyszło mi ze cofnięto licznik. W związku z tym mam prośbę do was jaki kabelek kupić żeby odczytać wsad z tego licznika abym mógł wstawić go na forum do poprawy. Chciał bym mieć również możliwość odczytania pinu abym mógł sobie do kodować kluczyk.

Licznik to przypuszczam Magneti 1/2 fis nr. 8D0 920 900 R

Z góry dziękuje za pomoc:)

Pozdrawiam

Tak jak mówi kol.matis28 prawdopodobne że posypał sie procek a i może magik grzebał chińczykiem i uwalił licznik;-)Jak zdołałeś odczytać przebieg ze sterownika silnika więc teoretycznie pin już masz (winien być taki sam jak w liczniku)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W związku z tym mam prośbę do was jaki kabelek kupić żeby odczytać wsad z tego licznika abym mógł wstawić go na forum do poprawy. Chciał bym mieć również możliwość odczytania pinu abym mógł sobie do kodować kluczyk.

Licznik to przypuszczam Magneti 1/2 fis nr. 8D0 920 900 R

A po co Ci odczytywać z niego wsad? Poszukaj po ludziach i forach i na pewno dostaniesz odpowiedni wsad do niego i jeśli nie jest coś elektronicznie uszkodzone to pomorze, a na koniec zostanie adaptacja i kodowanie.

Czym odczytałeś przebieg z EDC 15?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciężko czytać zawartości z Jeagera po kablu. To raz.

A dwa. W tych licznikach jest wiele wersji softu, mimo, że każdy licznik ma numer VAG taki sam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na chinczyku wgranie wsadu nie poleci;-)bynajmniej commandery bądź jakiej wersji tego nie tkną,dash can chyba też,gdzieś czytałem że ktoś ruszył to z pozycji tacho...

Proponuje zapodać vdo full fisa,ciężki do uwalenia, wygląd i radość po uszy - cenowo porównywalne z zabawą u elektronika w naprawianie mm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...