kopytko19 Opublikowano 29 Września 2013 Opublikowano 29 Września 2013 Witam , proszę o informację od czego jest ta wtyczka co na zdjęciu. wychodzą z niej 2 kable biały i szary idą w stronę kabiny tunelem środkowym ...ale gdzie? niestety jest poprzegryzana w kilku miejscach. znajduje się w połowie wysokości silnika z prawej strony (patrząc od przodu) w jego tylnej części. czy od niej mógł wyskoczyć check engine?? I gdzie idą te kabelki do kabiny bo prawdopodobnie będę musiał je wpiąć od początku do końca nowe. Aha , wag się mi nie łączy:/ ze sterownikiem silnika, łączy się tylko z zegarami , climatronikiem i immo. reszta brak połączenia. Czy ten biały i szary jest od vag.
wrclaguna Opublikowano 29 Września 2013 Opublikowano 29 Września 2013 Odczytaj numer wtyki Jaki masz VAG ?
kopytko19 Opublikowano 30 Września 2013 Autor Opublikowano 30 Września 2013 oki postaram sie odczytać , mam jakis "polski VAG" , a4 b7 z 2007 roku jak podłączyłem to wszystko było ok więc i tu chyba powinna coś odczytać. .
wrclaguna Opublikowano 30 Września 2013 Opublikowano 30 Września 2013 Pewnie jest za słaby kabelek do B7 jką masz wersje ?
kopytko19 Opublikowano 2 Października 2013 Autor Opublikowano 2 Października 2013 Zapytam głupio jaką wersje czego ?? Kabelka używam z programem vag com 409 wersja kabelka to jakiś polski vag 2,5 co do auta to wersja multitronic avant, choć nie wiem czy to jakaś różnica. To młodsze b7 było tez z silnikiem 2,0 td tyle ze mocniejszym. tam normalnie się połączyło ze sterownikiem itp. ---------- Post dopisany 02-10-2013 at 18:45 ---------- Poprzedni post napisany 30-09-2013 at 18:40 ---------- hej udało mi sie zrobić zdjęcia aby coś było widać, niestety na kablu nic więcej nie ma żadnej opaski z numerkiem. ale to nie koniec :(:(:( niestety dzisiaj oprócz check engine zapaliła mi się kontrolka świec żarowych i miga. Miga już od momentu przekręcenia kluczyka i tak pozostaje, sprawdziłem światła stopu ale wszystko działa ok. Czy w serwisie podepną mi jakoś kompa żeby sprawdzić co się dzieje?? czy jest możliwość ze ten mój vag łączy się z nowszym audi a z moim może się nie połączyć?? Czy to złudne nadzieje?? Proszę o pilna pomoc bo jestem załamany. ---------- Post dopisany at 18:48 ---------- Poprzedni post napisany at 18:45 ---------- PS, kontrolka świec zaczęła migać na włączonym silniku jak ruszałem ze świateł, silnik nagrzany. Zero jakichkolwiek oznak, moc jest obroty do maksa się kręcą , nie dymi, wszystko ok. ---------- Post dopisany at 19:12 ---------- Poprzedni post napisany at 18:48 ---------- lub plis podeślij ktoś schemat elektryczny, opisany.
wrclaguna Opublikowano 2 Października 2013 Opublikowano 2 Października 2013 wtyka jest od czujnika temperatury spalin Na tej twojej fotce widac ze przewod masz przeciety i tu tkwi problem
kopytko19 Opublikowano 2 Października 2013 Autor Opublikowano 2 Października 2013 Właśnie to znalazłem na znanym portalu aukcyjnym Ale i tak dzięki , a reszta dolegliwości ?? Jak myślisz?
wrclaguna Opublikowano 2 Października 2013 Opublikowano 2 Października 2013 Podepnij kompa i wtedy bedzie wiadaomo Te cyrki to od tego .
kopytko19 Opublikowano 12 Października 2013 Autor Opublikowano 12 Października 2013 no tylko problem z tym kompem dlaczego się nie łączy, chętnie pojadę do aso ale boje się ze mnie skasują za to ze podłączy i powie ze się nie może połączyć i należy się 200zł. jak to ch* jeszcze coś zeżarło to chciałbym zaoszczędzić 200 ale i chciałbym wiedzieć czy nie szukam na marne bo to ten vag mój jest do bani, tylko dlaczego łączy się z innym b7 a z moim nie? ---------- Post dopisany at 21:02 ---------- Poprzedni post napisany at 19:50 ---------- a jeszcze coś mi się przypomniało przed zapaleniem kontrolki włączyło się prawdopodobnie wypalanie dpf ( obroty nie schodzą poniżej 1500 - automat) , jak to nie prawda proszę poprawić i to coś innego zrobiło trik z obrotami, minęło ok 20 min od początku i zapaliła się ta świeca(spiralka) , czy w b7 jest kontrolka DPF?? która np poinformuje mnie jak będzie z nim coś nie tak ? na fisie dodam że nic nie ma. ---------- Post dopisany 12-10-2013 at 21:43 ---------- Poprzedni post napisany 02-10-2013 at 21:02 ---------- Witam, kabelek naprawiony, błędy oba zniknęły same. Dpf już nie pokazuje przepełnienia. Można zamknąć
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się