Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Limiter obrotów, wątpliwości laika ;)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Powiedzieli że olej....

Nadal nie wyjeździłem tej benzyny, jak już wyjeżdżę i podjadę do nich na wymianę filtra to zobaczymy co powiedzą. Co do kolektora ssącego, to to również było robione przy okazji tej wizyty, walnięta była membrana w nim więc ją jakoś przeszczepiali bo podobno nowy kolektor to kosmiczne pieniądze, za "regenerację" wzięli 500 PLN.

Po tej wizycie pojawiła się nowa rzecz, niekiedy (raczej rzadko) podczas ostrzejszego przyśpieszania, potrafi mrygnąć mi parę razy lampka od świec (taka spiralka żółta) i autko tak jakby na chwilę traci moc, co to może oznaczać?

Także coś czego wcześniej nie widziałem, to zdarzyło mi się raz że podczas odpalania, jak przekręciłem kluczyk, pojawił się na FISie żółty symbol tak jakby tłumika z kropkami w środku, wyłączyłem zapłon, przekręciłem jeszcze raz i już tego nie było...

Ogólnie powoli zaczynam być zrażony do tego warsztatu, mam powoli wrażenie że zostałem naciągnięty na kase :/

Opublikowano

tłumik z kropakami do DPF.

jesli kontrolka świec sie odzywa to w sterowniku powinien byc zapisany jakis błąd... ciekawe co oni mogli zgegenerowac w tym kolektorze - klapki które sa nie dostępne - mozna je tylko usunąc...bo sa przygrzewane do oski... i wymienic regulator podcisnieniowy sterujacy klapkami który kosztuje około 100zł w ASO.-500zł DiM kolektora werwac kalki i zmontowac. 1h roboty 500zł cos pieknego... :) ździercy...

co do brudnego ON jesli to faktycznie olej to mogło byc spowodowane tym ze jesli byłes juz w ASo na wymianie PD to przy wyjmowaniu PDków olej dostaje sie do gniazd co trafia do kamałów i trafia do filtra paliwa...chyba ze problem tkwi w rozszczelnionej tandem pompie... gdzies na 4um był temat ze w BRD paliwo z olejem sie mieszało...

widze ze kupiłes auto z kilkoma pseudo usterkami a tu jacyc debile tak to wszystko wyolbrzymiają ze auto prezentuje sie jak mega skarbonka... wymyslaja ci pierdoły to tylko czekac a wymysla ci wymiane zabieraka pompy oleju...

Opublikowano

to może poradź co mam zrobić teraz jak do nich pojadę, bo muszę jechać ten filtr paliwa wymienić gdyż wożę go w bagażniku i powiedzieli że wtedy by za friko wyregulują motor bo z tym paliwem podobno było ciężko...

no tak, autko okazało się że ma jednak parę defektów, mam nadzieje że nie są one jakieś poważne, ogólnie śmiga ładnie, gdyby nie ten świst, kiepskie odpalanie i ta kontrolka świec (ale to zaczęło się po wizycie w serwisie)

o co chodzi z tą wymianą zabieraka oleju?

Opublikowano

tu nie ma co doradzać... skoro przed zjawieniem sie u nich auto dobrze sie sprawowało a po ich machlojkach auto zaczyna fisiowac to cos im nie poszło. masz gwarancje na robotę i części wiec jedź na poprawkę...niech teraz szukają albo naprawiają to co zj***li...

zabierak pompy oleju to tzw imbusik który jest przekazaniem napędu z wałka wyrównoważającego na pompę oleju...

Opublikowano

I dodam że w BRD przy takim przebiegu imbus jeśli nie był wymieniany to raczej od razu oddaj do sprawdzenia.

Oczywiście nie ma to nic wspólnego z Twoimi problemami ale warto sprawdzić.

Ciężkie odpalanie w tym modelu:

1. Zaśniedziałe, skorodowane połączenie rozrusznika z +12V - sprawdź czy rano na zimnym wolniej kręci jakby akumulator był rozładowany.

2. Uszkodzona świeca żarowa lub połączenia z nimi (pod deklem zaworów)

3. Źle ustawiony rozrząd.

VAG-iem do sprawdzenia błędy a w szczególności wartości z czujników temperatury wody, powietrza, doładowania, masa powietrza.

Opublikowano

Dzisiaj jestem po kolejnej wizycie.

Zalałem do pełna czystą benzyną, wymienili mi filtr paliwa, jak wymieniali to wacha już była żółciutka, także jest lepiej.

Dodatkowo ustawili mi wałki teraz już patrząc na parametry silnika z dobrym paliwem.

Co do odpalania to zobaczę rano, mam nadzieję że to wyeliminuje mój problem. Powiedzieli że nic więcej nie są w stanie teraz stwierdzić ponieważ jak za każdym razem jak odpalaliśmy już na ciepłym silniku wszystko było ok , jeśli problem nadal będzie występował, mam zostawić im auto na noc, wtedy rano sami spróbują doświadczyć tego ciężkiego odpalania z podpiętym komputerem i postarają się zdiagnozować.

Rozrząd na pewno jest teraz dobrze ustawiony, 2 razy już sprawdzali, świece żarowe też raczej nie ponieważ nie trzymam auta w niskich temperaturach i komputer nic nie zgłasza....

---------- Post dopisany 06-11-2013 at 14:28 ---------- Poprzedni post napisany 05-11-2013 at 15:47 ----------

Żeby nie zapeszać to dzisiaj rano odpalił w miarę sprawnie :naughty:

Zakręcił 1-2 razy, ale to już raczej wina akumulatora, nigdy jeszcze nie był wymieniany.

Także problem wydaje się być rozwiązany.

Co do świszczenia to na razie oleje, nie są w stanie powiedzieć na ta chwilę co to dokładnie jest, musieliby wszystko rozebrać i dokładnie posprawdzać, trochę się już do tego przyzwyczaiłem, także na razie oleje to...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...