GreGoriO Opublikowano 1 Października 2013 Opublikowano 1 Października 2013 Witajcie, mam pytanie odnośnie oleju w filtrze oleju. Otóż wymieniłem sobie olej wczoraj, i po kilkunasto minutowej jeździe po zagrzaniu jak pisze w ELSA do min 60 st chciałem sprawdzić stan oleju... na bagnecie stan poza MAX, więc pierwsza myśl za dużo wlałem (cała bańka 5l i tylko bańka). odkręcam filtr oleju a tu zonk, filtr PUSTY!! Jest wprawdzie mokry, trochę starego ciemnego oleju, ale PUSTY?? OK myślę sobie, silnik za zimny jutro jadę do pracy, to na trasie (35km) się dokładnie wymiesza. dziś wracam z pracy, ponowna kontrola i znowu stan poza MAX, ok przestygnie odciągnę strzykawką pół litra.....A TU ponownie szok!!! wnętrze filtra dalej puste!! WTF. ok myślę sobie sprawdzę ciśnienie oleju. zakręciłem ręcznie obudowę, sprawdzam mogę odkręcIć. odpalam i nie da rady. ok ciśnienie jest. po zgaszeniu odkręcam obudowę ponownie a tam PEŁNO oleju, stary,ciemny. o co biega?? wkładam z powrotem żeby zakręcić a tu kolejna niespodzianka, oleju więcej niż myślałem:shock3: i teraz już MUSZĘ ODCIĄGNĄĆ nadmiar... ściągam 120ml zakręcam czekam jeszcze kilka min. na bagnecie teraz stan w połowie, tyle że olej czysty, nowy.... ma ktoś jakiś pomysł o co chodzi? na FISie wszytko OK, przed zmianą miałem dolewkę po wyświetleniu komunikatu, przy zmianie filtr był pełny... jedyna myśl jaka mnie nachodzi to może wina filtru? za długi, za szczelny? niby ten sam co poprzednio.... ktoś coś podsunie?
Tobike Opublikowano 2 Października 2013 Opublikowano 2 Października 2013 Jeżeli filtr nie napełnił się (wystarczy kilka sekund) po odpaleniu silnika to masz problem z kanałami olejowymi i najprawdopodobniej z ciśnieniem na pompie oleju.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się