wrclaguna Opublikowano 13 Stycznia 2012 Opublikowano 13 Stycznia 2012 Siemian nie masz składanych lusterek
Brysio Opublikowano 13 Stycznia 2012 Opublikowano 13 Stycznia 2012 Siemian nie masz składanych lusterek zapomniales dodac od TT zeby byl komplet ale co jak co autko fajnie wyglada dajmy siemianowi spokoj tylko te hamulce jakies mizerne cza by wieksze a tak na powaznie duza roznica w dlugosci hamowania miedzy tymi porsche a tymi co miales wczesniej s4?
siemian Opublikowano 13 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 13 Stycznia 2012 Siemian nie masz składanych lusterek a tak na powaznie duza roznica w dlugosci hamowania miedzy tymi porsche a tymi co miales wczesniej s4? czy ja wiem inaczej hamują, ale czy lepiej? :mysli:
Brysio Opublikowano 13 Stycznia 2012 Opublikowano 13 Stycznia 2012 znaczysie jak inaczej czujesz impulsowy przyrost hamowania czy stopniowo sie zwiekszajacy w niektorych autach ktorymi jezdzilem np amg hamuje ale nie ma takiego efektu impulsu jest rownomiernie sila hamowania rozlozona mnie sie zawsze wydawalo ze nie wyhamuje za to w alfie naciskasz lekko na hamulec i glowa w kierownice tam byla masakra trzeba bylo muskac tylko hamulec w moim pudle jest to jakby wysrodkowane ale ja na ostro prawie nigdy nie hamuje wiec ciezko powiedziec
siemian Opublikowano 13 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 13 Stycznia 2012 znaczysie jak inaczej czujesz impulsowy przyrost hamowania czy stopniowo sie zwiekszajacy w niektorych autach ktorymi jezdzilem np amg hamuje ale nie ma takiego efektu impulsu jest rownomiernie sila hamowania rozlozona mnie sie zawsze wydawalo ze nie wyhamuje za to w alfie naciskasz lekko na hamulec i glowa w kierownice tam byla masakra trzeba bylo muskac tylko hamulec w moim pudle jest to jakby wysrodkowane ale ja na ostro prawie nigdy nie hamuje wiec ciezko powiedziec równomiernie rozkłada się siła. W s4 było to samo. ale jest jakby inaczej. nie potrafie tego sprecyzować do końca. przejechałbyś się tym i tym to byś powiedział. A co do tego że po lekkim nacisnieciu hamulca lecisz na szybe to to już bardziej kwestia wspomagania. Wnerwia mnie cos takiego bo nie mozna dobrze wyczuć hamulca. Jak wsiąde do renault to jestem chory bo muśniesz hamulec i auto staje dęba, ale co z tego jak przy szybszej jezdzie to w ogole nie hamuje...
Flyer Opublikowano 13 Stycznia 2012 Opublikowano 13 Stycznia 2012 tak samo dzialaja heble w Golfie MK4 i mi sie to sumie podoba... w B6 jest tak sobie, trzeba cisnac pedal zeby mocno hamowalo.
siemian Opublikowano 13 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 13 Stycznia 2012 tak samo dzialaja heble w Golfie MK4 i mi sie to sumie podoba... w B6 jest tak sobie, trzeba cisnac pedal zeby mocno hamowalo. i ja to lubie
Flyer Opublikowano 13 Stycznia 2012 Opublikowano 13 Stycznia 2012 no nie wiem, ja nie lubie czuc sie jak fred flinstone
siemian Opublikowano 13 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 13 Stycznia 2012 no nie wiem, ja nie lubie czuc sie jak fred flinstone ja nie lubie hamować wciskając pedał hamulca jakbym naciskał na budyń
Arturoo Opublikowano 13 Stycznia 2012 Opublikowano 13 Stycznia 2012 no nie wiem, ja nie lubie czuc sie jak fred flinstone ja nie lubie hamować wciskając pedał hamulca jakbym naciskał na budyń no hamować to Ci to hamuje trzeba przyznać kilka kilosów zrobiłem tym klekotem i rację trzeba przyznać ,że hamowanie jest zawsze na poziomie
Brysio Opublikowano 13 Stycznia 2012 Opublikowano 13 Stycznia 2012 znaczysie jak inaczej czujesz impulsowy przyrost hamowania czy stopniowo sie zwiekszajacy w niektorych autach ktorymi jezdzilem np amg hamuje ale nie ma takiego efektu impulsu jest rownomiernie sila hamowania rozlozona mnie sie zawsze wydawalo ze nie wyhamuje za to w alfie naciskasz lekko na hamulec i glowa w kierownice tam byla masakra trzeba bylo muskac tylko hamulec w moim pudle jest to jakby wysrodkowane ale ja na ostro prawie nigdy nie hamuje wiec ciezko powiedziec równomiernie rozkłada się siła. W s4 było to samo. ale jest jakby inaczej. nie potrafie tego sprecyzować do końca. przejechałbyś się tym i tym to byś powiedział. A co do tego że po lekkim nacisnieciu hamulca lecisz na szybe to to już bardziej kwestia wspomagania. Wnerwia mnie cos takiego bo nie mozna dobrze wyczuć hamulca. Jak wsiąde do renault to jestem chory bo muśniesz hamulec i auto staje dęba, ale co z tego jak przy szybszej jezdzie to w ogole nie hamuje... no wlasnie mnie tez to totalnie irytuje bo chcesz zwolnic delikatnie a tu jeb drze opony moze przyzwyczajenie z audi ze trzeba docinac zeby gume darlo ale lubie miec lekki opor wtedy wiem ile sily trzeba uzyc na hamowanie itp czyli mowisz nie ma takiego efektu jakby opoznione hamowanie jak by z opoznieniem klocek lapal tarcze? w amg to smieszne jest jedziesz depczesz na hamulec opor jest ale jakby nie hamowal dopiero w koncowej fazie hamowania to narasta i nagle bach stoisz nie moge sie do tego przyzwyczaic za diabla juz nieraz myslalem ze w cos wypier.... ale wyhamowal w koncowej fazie tylko jak na autostradzie jade ponad 200 i nagle chce przyhamowac to mnie poty oblewaja czy da rade czy bedzie klepanka
siemian Opublikowano 13 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 13 Stycznia 2012 znaczysie jak inaczej czujesz impulsowy przyrost hamowania czy stopniowo sie zwiekszajacy w niektorych autach ktorymi jezdzilem np amg hamuje ale nie ma takiego efektu impulsu jest rownomiernie sila hamowania rozlozona mnie sie zawsze wydawalo ze nie wyhamuje za to w alfie naciskasz lekko na hamulec i glowa w kierownice tam byla masakra trzeba bylo muskac tylko hamulec w moim pudle jest to jakby wysrodkowane ale ja na ostro prawie nigdy nie hamuje wiec ciezko powiedziec równomiernie rozkłada się siła. W s4 było to samo. ale jest jakby inaczej. nie potrafie tego sprecyzować do końca. przejechałbyś się tym i tym to byś powiedział. A co do tego że po lekkim nacisnieciu hamulca lecisz na szybe to to już bardziej kwestia wspomagania. Wnerwia mnie cos takiego bo nie mozna dobrze wyczuć hamulca. Jak wsiąde do renault to jestem chory bo muśniesz hamulec i auto staje dęba, ale co z tego jak przy szybszej jezdzie to w ogole nie hamuje... no wlasnie mnie tez to totalnie irytuje bo chcesz zwolnic delikatnie a tu jeb drze opony moze przyzwyczajenie z audi ze trzeba docinac zeby gume darlo ale lubie miec lekki opor wtedy wiem ile sily trzeba uzyc na hamowanie itp czyli mowisz nie ma takiego efektu jakby opoznione hamowanie jak by z opoznieniem klocek lapal tarcze? w amg to smieszne jest jedziesz depczesz na hamulec opor jest ale jakby nie hamowal dopiero w koncowej fazie hamowania to narasta i nagle bach stoisz nie moge sie do tego przyzwyczaic za diabla juz nieraz myslalem ze w cos wypier.... ale wyhamowal w koncowej fazie tylko jak na autostradzie jade ponad 200 i nagle chce przyhamowac to mnie poty oblewaja czy da rade czy bedzie klepanka mysle że to bardziej kwestia klocka który łapie temperature.[br]Dopisany: 13 Styczeń 2012, 13:11_________________________________________________
marcin_o23 Opublikowano 13 Stycznia 2012 Opublikowano 13 Stycznia 2012 fajne carbony, na żywo wyglądają super, ehhh myślałem że będę oryginalny a tu następny z carbonami
siemian Opublikowano 13 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 13 Stycznia 2012 na żywo wyglądają :kox: :naughty: a jaką masz kieptacke?
r32dg Opublikowano 13 Stycznia 2012 Opublikowano 13 Stycznia 2012 Siemian nie ciesz się tak bardzo, bo mówiłem Ci, że one są z topielca i za niedługo zaczną Ci się łuszczyć Zamiast tego napisu co zupełnie tam nie pasuje wygraweruj sobie SIEMIAN
Brysio Opublikowano 13 Stycznia 2012 Opublikowano 13 Stycznia 2012 dowal drugi u gory ALMOST quattro )
Dzo-Dzo Opublikowano 13 Stycznia 2012 Opublikowano 13 Stycznia 2012 z tego wszystkiego to ladne tylko siedzenia :>
peter22 Opublikowano 13 Stycznia 2012 Opublikowano 13 Stycznia 2012 a moze quattro tez sie pojawi niebawem i dlatego juz jest taki napis
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się