Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 Blb] Siemianowe Audi. Black Mat Project. Nowy Silnik ;-P


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

:decayed: :decayed: :decayed: :decayed: :decayed:

  • Odpowiedzi 5.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Siemian nie masz składanych lusterek :confused4::decayed:

Opublikowano

Siemian nie masz składanych lusterek :confused4::decayed:

zapomniales dodac od TT zeby byl komplet

ale co jak co autko fajnie wyglada dajmy siemianowi spokoj tylko te hamulce jakies mizerne cza by wieksze :decayed::polew:

a tak na powaznie duza roznica w dlugosci hamowania miedzy tymi porsche a tymi co miales wczesniej s4?

Opublikowano

Siemian nie masz składanych lusterek :confused4::decayed:

a tak na powaznie duza roznica w dlugosci hamowania miedzy tymi porsche a tymi co miales wczesniej s4?

czy ja wiem :mysli: inaczej hamują, ale czy lepiej? :mysli: :mysli: :mysli:

Opublikowano

znaczysie jak inaczej czujesz impulsowy przyrost hamowania czy stopniowo sie zwiekszajacy

w niektorych autach ktorymi jezdzilem np amg hamuje ale nie ma takiego efektu impulsu jest rownomiernie sila hamowania rozlozona mnie sie zawsze wydawalo ze nie wyhamuje

za to w alfie naciskasz lekko na hamulec i glowa w kierownice tam byla masakra trzeba bylo muskac tylko hamulec w moim pudle jest to jakby wysrodkowane ale ja na ostro prawie nigdy nie hamuje wiec ciezko powiedziec

Opublikowano

znaczysie jak inaczej czujesz impulsowy przyrost hamowania czy stopniowo sie zwiekszajacy

w niektorych autach ktorymi jezdzilem np amg hamuje ale nie ma takiego efektu impulsu jest rownomiernie sila hamowania rozlozona mnie sie zawsze wydawalo ze nie wyhamuje

za to w alfie naciskasz lekko na hamulec i glowa w kierownice tam byla masakra trzeba bylo muskac tylko hamulec w moim pudle jest to jakby wysrodkowane ale ja na ostro prawie nigdy nie hamuje wiec ciezko powiedziec

równomiernie rozkłada się siła. W s4 było to samo. ale jest jakby inaczej. nie potrafie tego sprecyzować do końca. przejechałbyś się tym i tym to byś powiedział.

A co do tego że po lekkim nacisnieciu hamulca lecisz na szybe to to już bardziej kwestia wspomagania. Wnerwia mnie cos takiego bo nie mozna dobrze wyczuć hamulca. Jak wsiąde do renault to jestem chory bo muśniesz hamulec i auto staje dęba, ale co z tego jak przy szybszej jezdzie to w ogole nie hamuje...

Opublikowano

tak samo dzialaja heble w Golfie MK4 i mi sie to sumie podoba... w B6 jest tak sobie, trzeba cisnac pedal zeby mocno hamowalo.

Opublikowano

tak samo dzialaja heble w Golfie MK4 i mi sie to sumie podoba... w B6 jest tak sobie, trzeba cisnac pedal zeby mocno hamowalo.

i ja to lubie :decayed:

Opublikowano

no nie wiem, ja nie lubie czuc sie jak fred flinstone :polew:

Opublikowano

no nie wiem, ja nie lubie czuc sie jak fred flinstone :polew:

ja nie lubie hamować wciskając pedał hamulca jakbym naciskał na budyń :decayed:

Opublikowano

no nie wiem, ja nie lubie czuc sie jak fred flinstone :polew:

ja nie lubie hamować wciskając pedał hamulca jakbym naciskał na budyń :decayed:

no hamować to Ci to hamuje trzeba przyznać :good:

kilka kilosów zrobiłem tym klekotem i rację trzeba przyznać ,że hamowanie jest zawsze na poziomie :notworthy:

Opublikowano

znaczysie jak inaczej czujesz impulsowy przyrost hamowania czy stopniowo sie zwiekszajacy

w niektorych autach ktorymi jezdzilem np amg hamuje ale nie ma takiego efektu impulsu jest rownomiernie sila hamowania rozlozona mnie sie zawsze wydawalo ze nie wyhamuje

za to w alfie naciskasz lekko na hamulec i glowa w kierownice tam byla masakra trzeba bylo muskac tylko hamulec w moim pudle jest to jakby wysrodkowane ale ja na ostro prawie nigdy nie hamuje wiec ciezko powiedziec

równomiernie rozkłada się siła. W s4 było to samo. ale jest jakby inaczej. nie potrafie tego sprecyzować do końca. przejechałbyś się tym i tym to byś powiedział.

A co do tego że po lekkim nacisnieciu hamulca lecisz na szybe to to już bardziej kwestia wspomagania. Wnerwia mnie cos takiego bo nie mozna dobrze wyczuć hamulca. Jak wsiąde do renault to jestem chory bo muśniesz hamulec i auto staje dęba, ale co z tego jak przy szybszej jezdzie to w ogole nie hamuje...

no wlasnie mnie tez to totalnie irytuje bo chcesz zwolnic delikatnie a tu jeb drze opony moze przyzwyczajenie z audi ze trzeba docinac zeby gume darlo ale lubie miec lekki opor wtedy wiem ile sily trzeba uzyc na hamowanie itp

czyli mowisz nie ma takiego efektu jakby opoznione hamowanie jak by z opoznieniem klocek lapal tarcze?

w amg to smieszne jest jedziesz depczesz na hamulec opor jest ale jakby nie hamowal dopiero w koncowej fazie hamowania to narasta i nagle bach stoisz nie moge sie do tego przyzwyczaic za diabla juz nieraz myslalem ze w cos wypier.... ale wyhamowal w koncowej fazie tylko jak na autostradzie jade ponad 200 i nagle chce przyhamowac to mnie poty oblewaja czy da rade czy bedzie klepanka

Opublikowano

znaczysie jak inaczej czujesz impulsowy przyrost hamowania czy stopniowo sie zwiekszajacy

w niektorych autach ktorymi jezdzilem np amg hamuje ale nie ma takiego efektu impulsu jest rownomiernie sila hamowania rozlozona mnie sie zawsze wydawalo ze nie wyhamuje

za to w alfie naciskasz lekko na hamulec i glowa w kierownice tam byla masakra trzeba bylo muskac tylko hamulec w moim pudle jest to jakby wysrodkowane ale ja na ostro prawie nigdy nie hamuje wiec ciezko powiedziec

równomiernie rozkłada się siła. W s4 było to samo. ale jest jakby inaczej. nie potrafie tego sprecyzować do końca. przejechałbyś się tym i tym to byś powiedział.

A co do tego że po lekkim nacisnieciu hamulca lecisz na szybe to to już bardziej kwestia wspomagania. Wnerwia mnie cos takiego bo nie mozna dobrze wyczuć hamulca. Jak wsiąde do renault to jestem chory bo muśniesz hamulec i auto staje dęba, ale co z tego jak przy szybszej jezdzie to w ogole nie hamuje...

no wlasnie mnie tez to totalnie irytuje bo chcesz zwolnic delikatnie a tu jeb drze opony moze przyzwyczajenie z audi ze trzeba docinac zeby gume darlo ale lubie miec lekki opor wtedy wiem ile sily trzeba uzyc na hamowanie itp

czyli mowisz nie ma takiego efektu jakby opoznione hamowanie jak by z opoznieniem klocek lapal tarcze?

w amg to smieszne jest jedziesz depczesz na hamulec opor jest ale jakby nie hamowal dopiero w koncowej fazie hamowania to narasta i nagle bach stoisz nie moge sie do tego przyzwyczaic za diabla juz nieraz myslalem ze w cos wypier.... ale wyhamowal w koncowej fazie tylko jak na autostradzie jade ponad 200 i nagle chce przyhamowac to mnie poty oblewaja czy da rade czy bedzie klepanka

mysle że to bardziej kwestia klocka który łapie temperature.[br]Dopisany: 13 Styczeń 2012, 13:11_________________________________________________carbon1.jpg

Opublikowano

fajne carbony, na żywo wyglądają super, ehhh myślałem że będę oryginalny a tu następny z carbonami :disgust::naughty:

Opublikowano

na żywo wyglądają :kox: :kox: :kox:

:naughty: :naughty: :naughty: a jaką masz kieptacke?

Opublikowano

carbon, ful mam :gwizdanie:

Opublikowano

Siemian nie ciesz się tak bardzo, bo mówiłem Ci, że one są z topielca i za niedługo zaczną Ci się łuszczyć :tongue4:

Zamiast tego napisu co zupełnie tam nie pasuje wygraweruj sobie SIEMIAN :wink4:

Opublikowano

dowal drugi u gory ALMOST quattro :))

Opublikowano

z tego wszystkiego to ladne tylko siedzenia :>

Opublikowano

a moze quattro tez sie pojawi niebawem i dlatego juz jest taki napis

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...