Pawel429 0 Opublikowano 11 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2013 Witam w ostatnim czasie zaczęło mi coś pukać najbardziej przy lekkim skręcie w prawo i na bardzo nie równej nawierzchni albo gdy mam bardzo małe obroty wtedy wiadomo są bardzo duże drgania gdyż samochód się dusi, zawieszenie sprawdzone 100 raz i nic ale zauważyłem ze osie maja luz w prawo i w lewo czy to tak ma być czy są do wymiany przeguby wewnętrzne przy skrzyni?? proszę o pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek70 102 Opublikowano 16 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2013 Jedż na stację diagnostyczną niech Ci sprawdzą , ja obstawiam przeguby . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fileo 0 Opublikowano 16 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2013 Opis może brzmieć jak wspomniane przeguby. A który wew czy zewn to ciężko stwierdzić bez podnośnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel429 0 Opublikowano 18 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Października 2013 ciężko mi powiedzieć który ale obstawiam wewnętrzny bo dowiadywałem się że one lobią dostawać luzy a niby samego wewnętrznego nie można wymienić więc chcę kupić cała pół os z przegubami oczywiście używkę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arkom 0 Opublikowano 18 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2013 Przegub wewnętrzny bd miał luz co rpawda, zalezy jaki tym masz luz, ale pewien luz tam będzie, luz wzdłuż osi głównie. Przegub zewnętrzny nie powinein miec luzów. Na pewno nie takie jak wewnętrzny, jakiś minimalny może być. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fokusmok15 1 Opublikowano 18 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2013 Wewnetrzny przegub mozna wymienic bez potrzeby wymieniania calej osi Jezeli "puka" tylko podczas przyspieszania to przegub wewnetrzny do wymiany, jezeli "puka"podczas skrecania to jest (sa) do wymiany przegub zewnetrzny Polosie musza dawac sie przesunac wzdluz swojej osi - gdyby nie bylo tego "luzu" to nie mozna by bylo skrecac przednimi kolami :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arkom 0 Opublikowano 18 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2013 Tak pół os musi dać się poruszać wzdłuż swojej osi ale luz powinien być tylko na przegubie wew Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel429 0 Opublikowano 21 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Października 2013 Teściu ma audi a4 b6 i sprawdzałem u niego i jest zero luzu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arkom 0 Opublikowano 21 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2013 Luz na przegubie wewnętrznym będzie występował to jest normalne, nie jest może wybitny ale pewien luz tam jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się