tomiqu 4 Opublikowano 13 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2013 Jakiś czas temu zauważyłem, a raczej usłyszałem po włączeniu świateł przy pracującym silniku na biegu jałowym jakiś dziwny hałas nie związany z pracą silnika ale wydobywający się spod maski, coś jakby burczenie; jest to słyszalne tylko po włączeniu świateł , a ginie jak się je gasi. Wydaje mi się , że związane jest to z jakimś obciążeniem ( alternatora?) Jaka może być tego przyczyna? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek70 102 Opublikowano 15 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2013 Już sobie odpowiedziałeś. Obstawiam alternator. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fr0styyy. 10 Opublikowano 15 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2013 Masz xenony? Może to przetwornice, chociaż one piszczą a nie buczą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
QaDo 2 Opublikowano 15 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2013 Najprecyzyjniej jak tą maskę otworzysz.. posłuchasz i wskażesz miejsce bo tak możemy czarować. Ale może być przetwornica (jesli xenon), albo kończy się powoli alternator - tutaj przyjdzie zima to się dowiesz hehe. Lepiej posłuchać i zdiagnozować za wczasu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomiqu 4 Opublikowano 17 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Października 2013 Xenon w 1996r? Nie, nie mam Gdzieś wyczytałem, że mogą to być też silniczki do sterowania wysokością lamp. Pisząc , że kończy się alternator to co mam przez to rozumieć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
QaDo 2 Opublikowano 17 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2013 Dopiero przeczytałem rocznik. Aczkolwiek xenony zawsze można było dołożyć. Co do silniczków wiesz jak to zdiagnozować, zmień ich pozycję i się przekonaj, zarazem nasłuc**j co się dzieje. W alternatorze zużywają się szczotki, łożysko, jeśli z nim jest problem to pod większym obciążeniem padnie (sprobuj bez wlaczonych swiatel nacisnac oba guziki opuszczania szyb - jesli masz elektryke przod:D to zdecydowanie obciazy alternator). Nadal nie wykonałeś obsłuchu gdzie się to dzieje i wróżymy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się