rafal9119 6 Opublikowano 15 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2013 Witam panowie jest taka sprawa zamula mi auto od 2 do 3 tys obr i to na 4 biegach na 5tce jest ok. swiece nowe, kable, wtryski sprawdzane. co mu może być? vag nie pokazuje nic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja74687 2 Opublikowano 15 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2013 do sprawdzenia logi przepływki i sondy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafal9119 6 Opublikowano 17 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Października 2013 po odpięciu przeplywki nie odczułęm roznicy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja74687 2 Opublikowano 17 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2013 a podłącz przepływkę i odłącz mu sondę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafal9119 6 Opublikowano 18 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Października 2013 ok tak zrobie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miszczu_21 0 Opublikowano 19 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2013 zawor rgulacji dlugosci kolektora ssacego. Prawdopodobnie membrama pekla albo ułamana dzwigienka od kierownic powietrza. Najlepiej odkrec go i sprawdz tez kierownice Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja74687 2 Opublikowano 19 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2013 w adr z 95r. nie było tego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek70 102 Opublikowano 19 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2013 Podejrzewam sondę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafal9119 6 Opublikowano 19 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Października 2013 tez tak mysle ale chyba większego spalania nie odczulem ---------- Post dopisany at 19:50 ---------- Poprzedni post napisany at 19:43 ---------- ale czy padnieta sonda mulila by az tak auto? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja74687 2 Opublikowano 19 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2013 oczywiście że tak bo ECU nie wie jaką mieszankę ma dozować :)jak mu daję złe odczyty to może go zalewać i dlatego nie idzie odłącz ją i zobacz czy pomoże najlepszy sposób Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafal9119 6 Opublikowano 19 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Października 2013 jutro sprawdze po dopięciu powinno być normalnie?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja74687 2 Opublikowano 19 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2013 TZN. powinno być o niebo lepiej, ale na 100% normalnie nie będzie powinien odzyskać moc, ale np. obroty mogą zafalować czasami. Na pewno powinieneś poczuć różnicę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafal9119 6 Opublikowano 20 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Października 2013 po odpięciu jak by lepiej nie muli się itd. tylko teraz czy to na pewno wina sondy aby na darmo kasy nie pakowac i teraz jaka mam kupic??? a drugi problem to jest taki ze cos mi swiergocze z przodu auta tak jak by z dolu. pompa wody odpada wspomagania tez. czyli co napinacz?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja74687 2 Opublikowano 20 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2013 a odmę masz szczelną ?? No i jak ci nie muli to znaczy na 90 % że sonda jest uszkodzona, ale jak chcesz mieć w 100% pewność to zrób jej logi i daj je do działu VAG tam ci sprawdzą A jak kupować to tylko i wyłącznie ori BOSHA żadna inna zbyt długo ci nie pożyje w ADR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafal9119 6 Opublikowano 20 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Października 2013 chyba udam się di jakiegoś speca z vagiem. odma jest cala niedawno wymieniana Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja74687 2 Opublikowano 20 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2013 to nagraj może filmik z tego niepokojącego dźwięku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafal9119 6 Opublikowano 20 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Października 2013 podejrzewam napinacz paska klimy bo to u samego dolu i w lewej stronie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja74687 2 Opublikowano 20 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2013 to możliwe że to on niedomaga Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafal9119 6 Opublikowano 23 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Października 2013 panowie napinacz paska klimy da rade jakos nasmarować by na wolnych obr nie piszczał?? czy tylko w gre wchodzi wymiana Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja74687 2 Opublikowano 23 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2013 wymiana nie smaruj go bo jak kurzu dostanie to się rozleci całkiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się