Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jakie dystanse do B7 dla takiego efektu? (foto)


ePasjonat

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

mam felgę 18' 8J, opona pójdzie na to 215/45/18 i rant będzie odsłonięty, efekt naciągnięcia przyzwoity. Nie mam pojęcia jakie potrzebuję dystanse na przód i na tył, żeby opona minimalnie wystawała ale żeby bieżnik był już schowany pod nadkolem. Możecie pomóc?

bmw_135_cab_05.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tzn. jakim obciążeniem? (jestem laikiem więc pisz łopatologicznie jak możesz :P No mam tylko zawiechę sportową S-Line

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pomyśl..... Ile jest teraz miejsca pomiędzy oponą a nadkolem/ błotnikiem a ile będzie jak wsiądą z tyłu osoby, a bagażnik.... wrzucisz jakiś ciężar i co?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No twarde auto jest ale nie wiem na ile. Czyli chodzi o to, że przy obciążeniu auta koło chowa się w nadkole jak w Citroenach z 60' lat? :P Kumam.

To co radzisz? Założyć wszystko na testowych dystansach (mogę je zwrócić jako nowe) i obciążyć tył i kukać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przy obciążeniu (nie tylko bagażnika , może to być również pięć osób w kabinie) auto pójdzie w dół i narobisz sobie biedy.

miałem tak samo jak na foto i po pierwszym wyjeździe z pełnym bagażnikem ściągałem je szybciutko.

mam eibachy -30mm.

---------- Post dopisany at 13:52 ---------- Poprzedni post napisany at 13:50 ----------

audiol_048.jpg

znalazłem foto - tak było u mnie (bez obciążenia)

---------- Post dopisany at 13:53 ---------- Poprzedni post napisany at 13:52 ----------

audiol_043.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach