Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jakie dystanse do B7 dla takiego efektu? (foto)


ePasjonat

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

mam felgę 18' 8J, opona pójdzie na to 215/45/18 i rant będzie odsłonięty, efekt naciągnięcia przyzwoity. Nie mam pojęcia jakie potrzebuję dystanse na przód i na tył, żeby opona minimalnie wystawała ale żeby bieżnik był już schowany pod nadkolem. Możecie pomóc?

bmw_135_cab_05.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tzn. jakim obciążeniem? (jestem laikiem więc pisz łopatologicznie jak możesz :P No mam tylko zawiechę sportową S-Line

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pomyśl..... Ile jest teraz miejsca pomiędzy oponą a nadkolem/ błotnikiem a ile będzie jak wsiądą z tyłu osoby, a bagażnik.... wrzucisz jakiś ciężar i co?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No twarde auto jest ale nie wiem na ile. Czyli chodzi o to, że przy obciążeniu auta koło chowa się w nadkole jak w Citroenach z 60' lat? :P Kumam.

To co radzisz? Założyć wszystko na testowych dystansach (mogę je zwrócić jako nowe) i obciążyć tył i kukać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przy obciążeniu (nie tylko bagażnika , może to być również pięć osób w kabinie) auto pójdzie w dół i narobisz sobie biedy.

miałem tak samo jak na foto i po pierwszym wyjeździe z pełnym bagażnikem ściągałem je szybciutko.

mam eibachy -30mm.

---------- Post dopisany at 13:52 ---------- Poprzedni post napisany at 13:50 ----------

audiol_048.jpg

znalazłem foto - tak było u mnie (bez obciążenia)

---------- Post dopisany at 13:53 ---------- Poprzedni post napisany at 13:52 ----------

audiol_043.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można, ale wszystko zależy od samego zawieszenia. Im twardsze ( wtedy ma mniejszy skok na teleskopach/sprężynach tym szerzej/ niżej posadzisz, możesz barziej wystawić opony. Ale za to nie masz komfortu. Dlatego zawieszenia omfortowe mają taki duży skok aby jak najwięcej tłumić od nawierzchni

Zawsze możesz wybrać inne ET FELGI

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tzn. mam twarde auto, zawiecha fabryczna od S-line, pewnie sa twardsze no ale to miękkie nie jest na pewno. Nie umiem ocenić tak o tego.. ET mam 43, to jest klasyczna felga Audi od RS4.

Hmmm... a doradźcie jeszcze czy znaczenie dla komfortu jazdy i bezpieczeństwa ma to, jak tylny rozstaw będzie szerszy trochę od przedniego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

możesz spokojnie dać szersze dystanse na tył .

---------- Post dopisany at 15:12 ---------- Poprzedni post napisany at 15:11 ----------

jeśli masz możliwość "wypróbowania" to załóż , zapakuj bagażnik i jazda na przejażdżkę - sam zobaczysz co i jak .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego opona 215/45 nie będzie naciągnięta na feldze 8J tylko będzie na równo wiec nie uzyskasz efektu odsłoniętego rantu. A co do dystansu mam felgi 8J et 48 + dystanse 20mm i felga jest minimalnie schowana w może jakieś 3 mm, jak coś to potem poszukam jakichś zdjęć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ale jak ją już naciągałem u wulkanizatora i widzieli wszyscy to jak nie będzie naciągnięta? :D Jest jest, coś Ci się pomyliło tam.

No fotki pokaż, czekam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zależy co rozumiesz pod pojęciem naciągnięta opona, dla mnie naciągnięta opona to taka która układa się w stożek... 215/45 na 8J to nie jest naciągnięta opona naciągnięta opona na 8J to np 195/40 , 185/35

to zdjecia et 48 + 20mm dystans

DSC01202.jpg

DSC01201.jpg

jak możesz pokaż mi zdjęcie twoich felg z tym naciągiem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Innej foty nie mam, ale z boku widać, że jest naciągnięta i wulkanizator mówił, że to jest max a się zna na bank. EJ SKĄD MASZ TAKĄ ZAJEBISTĄ FELGĘ? ILE DAŁEŚ ZA NIE?

nU7V6Tz.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Felga to tzw MONOBLOCK z a8 d2 i 18" 8J i mam oponę 205/45 i to nie jest naciąg, a ile w sumie kosztowały to nie wiem, nienaciągnięta opona to na przykład to

9.5_215_35_R18_Nexen.jpg

215/35 na 9,5 J wiec że tak powiem wulkanizator mało się zna, a jak chcesz zobaczyć naciągi to zapraszam na jakieś zloty

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok koniec ot skoro masz efekt jaki chciałeś to się ciesze :)

a wracając do tematu przy 8J et około 25 daje felgę mniej więcej na równo z nadkolem tylko przy dużej glebie, miękkim zawieszaniu i szerokich oponach na pewno będzie tarło o nadkole przy skręconych kołach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurde no ale jakiś dystans mogę chyba dać bo efekt optyczny jest super.. czy w ogóle nie można nic poszerzyć?

Panie kup Pan gwinta i będziesz mógł Pan wozić słonie w kabinie jak i w bagażniku :wink:

---------- Post dopisany at 18:52 ---------- Poprzedni post napisany at 18:46 ----------

a opony nie masz naciągniętej, wydaje Ci się przez "rancik" ochronny że jest naciąg ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chłopaki bo zrozumiałem, że to foto, które dałem w 1 poście przedstawia całkiem inny efekt niż bym chciał.

Zobaczcie tutaj:

omRMRXp.png

Mam felgę RS4 (taka jak na fotce), 18" ET 35 i oponę 225/40. Proszę napiszcie, jaki dystans ma być do tego na przód i jaki na tył. Nie mam zielonego pojęcia a założyć coś dla sprawdzenia też nie mam. Dziękuję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...