Skocz do zawartości
IGNOROWANY

brak wiskozy w nowym silniku


DraKio

Rekomendowane odpowiedzi

Aha minimalnie idzie do góry pedał tak 1-1,5cm.

No nie wiem w sumie czy sa te klapki ale od 1 tys z 5 biegu pojadę.

Wysłane z iJablka 4s za pomocą Tapatalk 2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to masz spoko znam to bo miałem tak od kupna:) A co do mojego problemu to jednak komp mi chyba padł bo dzisiaj sprawdzalem sondy i kurde zdziwko bogata mieszanka, a po resecie (adaptacja-i kod 00) już normalnie pokazuje. Auto zagadka:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

means block 08 - 000, 003, a zreszta co Ci będę pisał tu masz linka na temat naszych silników:

Audi 80 Klub Polska :: [ABC] Kompendium wiedzy na temat silnika 2,6

---------- Post dopisany 28-11-2013 at 19:40 ---------- Poprzedni post napisany 25-11-2013 at 22:11 ----------

chłopaki a powiedzcie jak u was z obrotami na zimnym silniku, jakie obroty ma??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeszcze tydzien temu odpalal i normalnie ponizej 1000 schodzil

a teraz odpalam i ponad 1000 trzyma 1200 moze nawet póki sie nie rozgrzeje;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kurde ja już nie wiem znalazłem tutaj na forum temat o dokładnie ten: http://a4-klub.pl/silniki-benzynowe-30/b5-abc-prawidlowe-obroty-ssaniu-243928/

I piszą tam, że obroty mają 1250-1300, u mnie jest tak samo. Ale jak dla mnie za wysokie są jak by było jak u Ciebie to było by za***iście, nie buszałby tak na ssaniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to moze u mnie tez 1300 jest nie wiem nie zwracam uwagi ale tez bardzo wysoko chodzi wtedy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok a ja cały czas myslałem ze chodzi na 1600 aż wstyd się przyznać, i w koncu sprawdziłęm w Vagu i oo 1250, se mysle zrąbany licznik, ale coś mi nie dawało spokoju. I patrze na licznik rzeczywiście jest tak miedzy 1200-1300. Heh:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja nad odpowietrzanie spędziłem pól godziny ale to przez obieg do reduktora LPG. Ale dam Ci radę (ale jestes mechanikiem) to tak głupio. ALe napiszę ja robie tak zalewam zbiorniczek do max, włączam silnik i czekam az temp. 90, oczywiście to nic nie daje. Odkrecam opaske z nagrzewnicy zsuwam węza i podkrecam obroty na przepustnicy ciężko to idzie ale na podwyzszonych obrotach trzymam cały czas ładne dymy idą z silnika. I przy okazji sciskam węża przy chłodnicy. I do skutku. Włączam LPG jak się przełączy i przy przegazówce się nie rozłączu uważam ze odpowietrzone. Ale jade jeszcze na przejażdżkę sprawdzam uzupełniam płyn i spokój. Ale to taka może troszę nad standardowa procedura ale pomaga. ALe to sie łatwo piszę a całkiem to inaczej w praktyce robiłem to pierwszy raz i się udało. Ale ile przy tym płynu uciekło to...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie jestem mechanikiem;d

a odpowietrzalem kilka razy i nic

a zalacza ci sie wiatrak?

u mnie na wiskozie caly czas sie kreci ale jak zlapie 90 stopni to nie widze zeby jakos szybciej chpdzil czy cos moze dlatego nie chce sie odpowietrzyc?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wydawało mi się , że gdzies wspominałes o tym fachu ale może się pomyliłem. Wiatrak elekt. się nie załącza, visco jak silnik mocno nagrzany hula jak opętane (ale to po jeżdzie), a przy odpowietrzanie nie zwróciłem na to uwagi, ale chyba mocno tez kręcił. Wiatrak el. przy klimie chodzi ale to zrobiłem niedawno tak na marginesie.

---------- Post dopisany at 21:42 ---------- Poprzedni post napisany at 21:28 ----------

a i dodam, że ja mam przed nagrzewnicą dodatkową pompkę zaadaptowaną z vw to już zrobił poprzedni właścieciel. Wymusza ona szybszy przepływ cieczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

e no nie poddawaj się. A przypomniałem sobie o tym pedale gazu, zrobiłem to przy pomocy znajomego mechanika. Od razu zaznaczam dużymi literami PEDAŁ GAZU NIE MOŻE MIEĆ LUZU, teraz jest dużo lepiej. Zrobie jeszcze reset ECU i zobaczymy co z tą mocą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mechanior założył mi opaskę na pancerzu, poprostu zgineła gdzie fabryczna blokada, tam jest możliwość regulacji. Zrobie fotke to bedziesz widział gdzie i co. A co do pełnego otwarcia to nie sprawdzałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obroty w 2.6 sa w kilku etapach na ssaniu ok 1250-1200 obr a po lekkim nagrzaniu 1000-950obr i docelowo 850obr. Tak powinno byc prowidlowo.

Wysłane z mojego GT-P3110 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Darku dziekuje za odp. daje sobie spokój z tymi obrotami. Ale wkurza mnie jeden problem od czego może być taki problem. A mianowicie zaczyna szarpać po szybkim dodaniu lub szybkim odjęciu gazu. Tylko że ja przy tym ja wspomniałem dużo wcześniej mam spadek mocy (słaby od dołu, później jest w miare dobrze). Ja bym stawiał na zimne luty w ECU. Troszkę już zrobiłem : Przepustnice wymieniłem wyczyściełem jedną i drugą brak zmian, świece, uszczelniłem kolektor ssący, krokowca wyczyściłem, weze podciśnień wymieniłem.

---------- Post dopisany at 23:54 ---------- Poprzedni post napisany at 23:53 ----------

po regulacji linki jest lepiej a moze to tylko złudzenie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...