Skocz do zawartości
IGNOROWANY

brak wiskozy w nowym silniku


DraKio

Rekomendowane odpowiedzi

moze dlatego ze nie mam tam podlaczenia podnosza mi sie obroty jak naduszam sprzeglo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bardzo prawdopodobne bo dostaje lewe powietrze. Wykombinuj coś z tym i zrób reset kompa i zobaczysz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

musze zalozyc drugi plastik z tym wężem tylko nie wiem jak polaczyc pozniej to wszystko co do czego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

codziennie mam rano problem z odpaleniem

krece po pare razy i łapie dopiero za 5 razem dzis zapalil

nie wiem czy to wina zryranej pompki czy czujnika temp? co obstawiacie? potem juz pali ladnie caly dzien rano tylkko mu ciezko zalapac

---------- Post dopisany at 09:07 ---------- Poprzedni post napisany at 08:13 ----------

z tego co przeczytalem to winny moze byc rowniez regulator cisnienia paliwa ;d

oprocz tego czujnik , pompka .... nic wiecej ludzie nie pisza o tym porannym trudnym odpalaniu:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

całkiem prawdopodobne, jak masz czym to sprawdź ciśnienie paliwa i się przekonasz czy to pompka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdzalem czujnik temperatury w wodzie i rezystancja spada czyli jest ok

wymienilem dzis pompke zobaczymy czy pomoze:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to spoko, może tu był problem, czyli dalej masz problem z odpowietrzeniem, a u tego mechaniora byłeś??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja tez olałem to :D

---------- Post dopisany 11-12-2013 at 17:14 ---------- Poprzedni post napisany 10-12-2013 at 12:26 ----------

po wymianie pompki dalej nie chce rano palic az akumulator padnie ledwo co zakreci wtedy odpala ;d a tam moge krecic 10 razy az sie rozładuje i dopiero odpala;d

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak wyjęta ze szwajcara 2.8q na czesci kolega rozebral

nie wiem o co chodzi potem pali normalnie tylko codziennie rano taki problem

spróbuje wymienic czujnik polozenia wału ten na skrzyni bo jest przecięty kabel i moze przez to cos nie łączy i nie pali rano;d tylko nie wiem bo tam jest regulacja gora dol i nie wiem w jakiej pozycji przykrecic go najlepiej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie temat nie odpalania valek jest dlugi i wiele razy powtarzany.macie moze gaz w autach ?

Wysłane z mojego GT-P3110 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam:)

kolega z klubu 80 napisal mi ze "Może gaz z instalacji lpg po zgaszeniu dalej dostaje do kolektora. Zobacz czy nie odpali szybciej jak będziesz palił z gazem wcisnietym w podłogę."

zobaczymy jutro rano:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic ci nie da to, ja robioem juz wszystko. Mam inne wtryski (przy okazji), nowe weze itp. Swiece. Nawet gaz byl odlaczony i jezdzone tylko na pb. I co poprawa tyle o ile, usiadlem z kumplem i co jedziemy z vag. Okazalao sie ze lpg zmienia korekcje benzyny nawet jeski wydaje sie ze idzie dobrze a mapa sie pokrywa. Godzina regulacji lpg na odcinku autostrady i pali. :) ale czlowiek ogarniety w lpg, wysterowal sobie sam 450KM 2.7bit i 330KM 2.7 bit i jezdza jak benzyna.

Wysłane z mojego GT-P3110 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

problem rozwiązany dotankowalem 5 l benz i pali na dotyk rano widocznie za malo mu bylo;d

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...