krystian.gawin Opublikowano 21 Października 2013 Opublikowano 21 Października 2013 Witam, mam problem z moim audi otóż rano wsiadam i jak chce odpalić to trzeba czasem 2 razy przekręcić kluczykiem bo za pierwszym razem nie odpali, ma nierówne obroty,kopci ,i jest słaby do 1800 obrotów(muł) jak się nagrzeje do 90 już nie ma tragedii ale muł zostaje, dodam że pod vagiem sprawdzałem pompki wszystkie mieszczą się w granicy 0.55 mg,w bloku 7 sprawdzałem czujniki temp też wszystkie pokazują podobnie. Mechanicy którzy zawsze mi naprawiają auta rozkładają ręce . Proszę o pomoc ,może ktoś miał podobny przypadek
kruszyna29 Opublikowano 21 Października 2013 Opublikowano 21 Października 2013 sprawdź kąt synchronizacji wygląda na za późny zapłon
krystian.gawin Opublikowano 21 Października 2013 Autor Opublikowano 21 Października 2013 możesz mi napisać jak sprawdzić kąt vagiem? z góry dzięki!
kruszyna29 Opublikowano 22 Października 2013 Opublikowano 22 Października 2013 wiem ze AVB jest na pompkach bo taki silnik mam - poprawiam błąd - nie sprawdzałem
Maestro_86 Opublikowano 22 Października 2013 Opublikowano 22 Października 2013 AVB Jest na pompkach a Ty pokazałeś ustawianie kata wtrysku w silnikach VP.W PD sprawdza się kąt synchronizacji w grupie 004. I ma być 0.0. Podobno dobrze troche wyprzedzić zapłon. żeby było 0.0 lub minimalnie na "-" (minus) u mnie skacze 0,0 - -0,6. Jak Ci się uda ustalić idealnie 0.0 bez skakania to będzie cud
krystian.gawin Opublikowano 22 Października 2013 Autor Opublikowano 22 Października 2013 za chwilę pójdę sprawdzić vagiem w grupie 004 jaki mam i dam znać ---------- Post dopisany at 19:00 ---------- Poprzedni post napisany at 18:17 ---------- zrobiłem zdjęcia i wartość kąta waha się od 1.1, 1.7,2,2, do 2,8 ,test robiony przed chwilą , przy zimnym silniku
kruszyna29 Opublikowano 22 Października 2013 Opublikowano 22 Października 2013 według mnie masz rozwalony rozrząd - przestawiony synchronizacja pokazuje opóźnienie, a początek wtrysku masz przyśpieszony jeżeli źle napisałem to mnie poprawcie tak jest u mnie
adrian998998 Opublikowano 22 Października 2013 Opublikowano 22 Października 2013 Cofnij sobie na fasolkach synchro i sprawdz na patencie z rana. Odłacz kostkę od czujnika temperatury ten od grodzi silnika g62 zielony na 4 piny i zobacz czy zapali Tobie. Swiece będą dłużej grzały i zaobserwuj co się bedzie dziać.
krystian.gawin Opublikowano 22 Października 2013 Autor Opublikowano 22 Października 2013 spróbuje jutro ustawić synchronizacje wg instrukcji z filmu i wtedy zobaczymy co vag pokaże,dodam że spalanie na wolnych to 0.6 a spalanie na trasie 5.4 l autko jest po zmianie mapy wtrysku
kruszyna29 Opublikowano 22 Października 2013 Opublikowano 22 Października 2013 jak będziesz przestawiał to zaznacz jak masz teraz abyś widział o ile przestawiłeś ta zmiana mapy wtrysku w jakim celu?
krystian.gawin Opublikowano 22 Października 2013 Autor Opublikowano 22 Października 2013 w celu zwiększenia mocy ale tez myślałem że coś było nie tak z mapa bo wcześniej ktoś amatorsko ją obrobił czujnik też odłączę i zobaczę . synchro mam cofnąć czyli jak na filmie w prawo lekko mam kręcić ?
Maestro_86 Opublikowano 22 Października 2013 Opublikowano 22 Października 2013 masz przyspieszyć kąt wtrysku czyli masz kręcić w prawo. Wtedy pójdziesz w strone zera. Ale naprawdę delikatnie. Minimalnie. o 1mm spróbuj na początku. Ale jeżeli Ci skacze od 1.1 aż do 2.8 to masz rozrząd do roboty. Ja miałem identycznie. Po zmianie rozrządu i ustawieniu kąta na 0.0 czasem na chwile skoczy na -0.6
krystian.gawin Opublikowano 23 Października 2013 Autor Opublikowano 23 Października 2013 witam, dziś ustawiłem na 0 lecz na ułamek sekundy skoczy na -0,6,w drugim okienku mam wartość 2,5BTDC, czy tak jest dobrze ? Jutro rano zobaczymy jak odpali, teraz zauważyłem lepsze wchodzenie na obroty
adrian998998 Opublikowano 23 Października 2013 Opublikowano 23 Października 2013 No to mamy git. Zobacz jutro jak odpali bez czujnika.
krystian.gawin Opublikowano 23 Października 2013 Autor Opublikowano 23 Października 2013 dziś rano bez czujnika ,świece grzały długo ale tez kręcił chyba z 10 sekund zanim odpalił i to z wielkim trudem i przy okazji urwałem plastikowe mocowanie od kostki i wkleiłem to na klej do szyb wiec jutro już nie zdejmuje tej kostki. już jest i tak poprawa znaczna bo teraz po 8 godzinach po zgaszeniu odpalil bez zabujania budą i muł jest do 1300obrotów i wtedy ciagnie a wczesniej ok 1700 no i zadymy nie ma ,jutro jeszcze raz go podepnę po vag-a i zobaczę czy nic się nie przestawiło
adrian998998 Opublikowano 24 Października 2013 Opublikowano 24 Października 2013 Zadzwoń do mnie może coś doradzę jak się pewnych rzeczy dowiem od Ciebie. Numer masz w podpisie
krystian.gawin Opublikowano 25 Października 2013 Autor Opublikowano 25 Października 2013 jutro muszę jeszcze raz podpiąć pod komputer bo chyba to dużo nie pomogło lepiej jest ale i tak odpala dosyć ciężko. Niewiem czy to ma coś wspólnego ale mam słabe hamulce ,wymieniłem na inna pompę vacum bo moja miala luz na złączu ale to i tak nie pomogło a wiem że to jest pompa tandem i jest odpowiedzialna za pompowanie paliwa ---------- Post dopisany 25-10-2013 at 11:52 ---------- Poprzedni post napisany 24-10-2013 at 22:44 ---------- dziś podpiełem i wychodzi na to że wszystko ok ale odpala dalej ciężko ,zastanawia mnie fuel cooling state-0%
adrian998998 Opublikowano 25 Października 2013 Opublikowano 25 Października 2013 Weź rano podepnij vaga i wejdz przed odpaleniem w silnik i w blok np pierwszy gdzie widac obroty i zacznij jego palic i zobacz jaka predkosc obrotowa jest silnika przy odpalaniu.
krystian.gawin Opublikowano 25 Października 2013 Autor Opublikowano 25 Października 2013 ok a aku może też być winne? bo jak stoi kilka dni i jak go odpale z trudem to kontrolka esp sie pali
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się