kruszyna29
Pasjonat-
Postów
56 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O kruszyna29
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia kruszyna29
2
Reputacja
-
tak jak piszesz 1 jest od rozrządu
-
-
[/color] [/color] Diesel jak ma turbo to od razu nie robi go silnikiem średnio-obrotowym, w ciężarówkach maż turbo diesla, a silniki są nisko-obrotowe. Ciekawe jak byś jeździł benzyną z turbiną.
-
Ile masz tam koni ? 130 ? Jeśli tak to 4,6l przy 130km/h to coś źle wyliczyłeś. Wyliczyłem że wyszło ci 63,5 litrów a to nie pełny zbiornik. Mi przy tej jeździe,(mam lekką nogę) i z tymi samymi kilometrami przy 130km/h wyszło z fisa 5,6L Więc to twoje 4,6 mi nie pasuje. dobrze wyliczył u mnie wychodzi podobnie AVB 100KM, te silniki bez piłowania w trasie tyle palą, a że napisał na zbiorniku to nie znaczy że wyjechał paliwo do zera bo kto tak robi ? osobiście jadę zatankować jak zapali się rezerwa na fis nie patrzymy bo on przekłamuje w górę lub w dół, u mnie pokazuje w górę ~ 0,2l/100km więcej niż mierząc od tankowania do tankowania
-
fajnie się czyta opisy spalania na 100km jak ktoś nie może uwierzyć że czyjeś auto może palić tyle co podaje fabryka tak miałem A4 B5 1,9 TDI 115KM średnio ~6,5l/100km, zimą ~ 7,5l/100km koła 195/65/15 tak mam A4 B6 1,9 TDI 100KM średnio ~ 6,4l/100km, zimą ~ 7,3l/100km koła 195/65/15 lato i zima trasa do Essen (Niemcy ) 4,7l/100km jazda do 130km/h (w nocy) klima of , 2 osoby trasa Września-Zakopane 4,5l/100km jazda z prędkością raczej przepisową + 10km/h 3osoby trochę bagaży, klima on jak jeżdżę, obrotomierz do max 2600obr/min przy zmianie biegu bez wciskania gazu do podłogi-gdybym przytrzymał gaz dłużej to obroty osiągnęły max do 3000obr/min (sprawdzałem), niskie obroty-wysoki bieg(jeżeli można-bez męczenia auta) wszystkie dane mierzone na tym samym dystrybutorze, lane do automatycznego odłączenia pistoletu
-
-
i babka ma racje, gdyby paliwo było kiepskie to miałbyś problemy również podczas jazdy a tekst z kamazem rozbawił mnie do łez-gościu przedtem jeździł chyba na odbarwianym opale kwasem siarkowym i to on mu zjadł kamaza a nie paliwo z shela i to z nowej stacji osobiście tankuje na shelu raz też wlałem v-powera i zero problemów
-
Wymiana rozrządu 1.9 TDI PD - montaż nowego typu rozrządu.
kruszyna29 odpowiedział(a) na kkam temat w 1.9TDI
rolka prowadząca jest w obu typach rozrządu, jedyną różnicą jest napinacz i czy jest miejsce - wycięcie pod nowszy typ napinacza a kurcze w nowszym typie rozrządu rolka jest niżej -
[TDI PD] Vaccum Pompa (Tandemowa) - Działanie, montaż i wymiana
kruszyna29 odpowiedział(a) na lukaszooo temat w 1.9TDI
1 link - sprawdzasz numer części 2 link - sprawdzasz cenę w serwisie 3 link sprawdzasz czy są zamienniki i wszystko działa ja też wymieniłem pompę bo miałem Luka i była luźna końcówka na wężyk, jak też były wycieki cena uszczelek zbyt wysoka, aby je wymienić, kupiłem na Allegro za 100zł używkę Bosha z młodego auta i śmigam na niej do dziś -
[TDI PD] Vaccum Pompa (Tandemowa) - Działanie, montaż i wymiana
kruszyna29 odpowiedział(a) na lukaszooo temat w 1.9TDI
IFI :: http:/http://www.getem.pl/ LIPIEC -
A kto wam zabroni wbijać pieczątkę w książce serwisowej z zakładu w którym serwisujecie auto i to też wygląda wiarygodnie, a taniej jak w autoryzowanym serwisie.
-
czy wszystkie 1,9 TDI B6 miały tą nagrzewnicę elektryczną, bo u mnie lusterka były ze zwykłymi wkładami, musiałem wymienić wkłady na grzane-instalacja była przygotowana-kabelki były w lusterkach
-
no fakt tu też ala zaworek jutro zobacze jak to wygląda u mnie
-
w pozycji 9A jest 8E0199547 dla silnika AVF i AWX czy macie takie coś
-