krzysiek.wi Opublikowano 22 Października 2013 Opublikowano 22 Października 2013 Witam. Jak w temacie proszę o pomoc w ocenie pompowtrysków. Z góry dzięki za pomoc.
przemik Opublikowano 23 Października 2013 Opublikowano 23 Października 2013 Zrob logi jak przystalo na to forum Statyczne - 001,004,007,013,018 i 023
krzysiek.wi Opublikowano 24 Października 2013 Autor Opublikowano 24 Października 2013 Proszę o pomoc w ocenie. Martwią mnie dawki korekcyjne . Te poniżej były robione 2 miesiące wcześniej i są mniejsze. Silnik ATD 101 KM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
przemik Opublikowano 24 Października 2013 Opublikowano 24 Października 2013 Linki nie podpisane nie wiem w co klikam...
krzysiek.wi Opublikowano 24 Października 2013 Autor Opublikowano 24 Października 2013 A jak klikniesz to co widzisz?????? ---------- Post dopisany at 23:56 ---------- Poprzedni post napisany at 23:46 ---------- Grupy: 005 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 008 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 023 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 015 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 018 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004,004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 023 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 018 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003,003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 013 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
przemik Opublikowano 25 Października 2013 Opublikowano 25 Października 2013 Sprawdz kontak na wtyczkach PD... najlepiej psiknac jakims kontakt sprayem. Dodatkowo wlej cos do paliwa.... jakies STP lub Liqui Moly... poszukaj na forum co chlopaki polecają. I po tych zabiegach znow wpadnij z logami - ale potzrebuje TYLKO 001,004,007,013,018 i 023 na max nagrzanym silniku.
krzysiek.wi Opublikowano 25 Października 2013 Autor Opublikowano 25 Października 2013 Mam jeszcze problem z zapłonem po dłuższym postoju. Jak pale z pierwszego to zapali i zgaśnie ,później pali normalnie . Jak przekręcę kila razy kluczyk na 3 sek to zapali na strzała. Podejrzewam ze tandem pompa się kończy. Co ty o tym sądzisz? Może to mieć wpływ na dawki korekcyjne ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się