Sadza Opublikowano 30 Października 2013 Opublikowano 30 Października 2013 Witam, w nowym nabytku z 2000 roku AHH, mam słabe podświetlenie zegarów. bardzo słabo działa na potencjometrze. Dodatkowo mam problem taki, że czasem nie podświetla licznika przy 2-3 tysiącach i szaleje wskaźnik poziomu paliwa. Zmienia położenie z E na F 5 razy na sekunde i po jakimś czasie pykania zatrzymuje się na rezerwie lub na pełnym. I co chwile dzwonek rezerwy i ikonka na zegarach. A i bym zapomniał żę czasami obrotomierz zatrzymuje się na 1000obr i jak odpale to wolne mam na 1900 (ale tylko na liczniku). Sprawdzałem wtyczki, luty licznika i pływak w baku. Na VAGu nie wykazał żadnych błędów. Również Vag poziom paliwa pokazuje w miarę ok. Co to może być.
bystry_p Opublikowano 30 Października 2013 Opublikowano 30 Października 2013 Powiedz jakiego koloru jest z tylu licznik, Czyzby BIALY?? jak tak to wada fabryczna licznikow Jeager, francuzkie g*wno w ktorym pada procesor. Koszt naprawy 300zl.
Sadza Opublikowano 31 Października 2013 Autor Opublikowano 31 Października 2013 oj oj nie dobre informacje:kwasny: A da się to samemu naprawić czy raczej lipa. Cena za używane zegary na allegrrrr to też nie tanie. dobra ide popatrzec z jakiej firmy te zegarki.
bystry_p Opublikowano 1 Listopada 2013 Opublikowano 1 Listopada 2013 Jesli to jeager to moim zdaniem nie warto sie bawic w naprawe no chyba ze masz duzego fisa w idealnym stanie. Jesli nie to szukac VDO z duzym fisem. Troche wiec zabawy ale efet lepszy. Ceny naprawy sa podobne do kupna drugiego licznika. A tego moze sprzedalbys na czesci. Na forum ludzie poszukuja takich gratow za pare zlotych.
Sadza Opublikowano 26 Listopada 2013 Autor Opublikowano 26 Listopada 2013 Nie raczej z dużym fisem się nie będę bawił. Powiedzcie mi jeszcze czy mogę bez problemów przełożyć kupiony licznik, czy muszę coś jeszcze kombinować w oprogramowaniu?
bystry_p Opublikowano 26 Listopada 2013 Opublikowano 26 Listopada 2013 Jesli licznik bedzie europa i ten sam rodzaj silnika co miales wczesniej czyli 1.9 tdi to tylko bedziesz musial zaprogramowac kuczyki. Potrzebne do tego jest pin imo i czyste transpondery w ilosci tyle ile masz kluczy.
asterixs Opublikowano 26 Listopada 2013 Opublikowano 26 Listopada 2013 Witam. Podepnę sie pod watek (nie bede zakladał nowego) u mnie w aucie jest taka sytuacja: po wlozeniu kluczyka z immo i przekreceniu zaplonu kontrolki slabo swieca tzn migaja sa slabo podswietlone (dodam ze podsw jest na prawie max podkrec) kontr. aku, reczny, abs raczej tak pulsuja ale gdy powtorze czynnosc z 2-3 razy wlacz/wyl zaplonu kontrolki swieca sie dobrze.. Dodam ze odpala bez problemu aha i wczoraj wlaczajac wsteczny zgasł mi ta czynnosc powtorzyla sie z 3razy. Pierwszy raz w niedziele. Nie wiem co moze byc przyczyna ze te kontrolki migaja i na uruchomionym silniku wrzucajac wsteczny gasnie a kontrolka od recznego migneła zrobilem taki test na kontrolce recznego i mignela za kazdym razem gdy wlacz wsteczny bieg moze jakis przekaznik szwankuje a po przejechaniu ok 30 km tak jakby chodzilo glosniej jakies łozysko przy wiskozie pomocy
bystry_p Opublikowano 26 Listopada 2013 Opublikowano 26 Listopada 2013 a moze alternator wyje, co do przygasajacych kontrolek i gasnieciu auta na wstecznym to trzeba sprawdzic mocowanie masy do silnika i karoseri, analogicznie sprawdzic +12V od aku do alternatora, rozrusznika, na listwie zasilajacej nad nogami kierowcy, czy wszystko jest dobrze dokrecone. mozna tez sprawdzic kostke stacyjki, moze byc ona winna temu ze za ktoryms razem przekrecania kluc zyka zaczyna dobrze przeodzic prad po zaplonie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się