Skocz do zawartości
IGNOROWANY

brak hamowania na trasie


Kerm

Rekomendowane odpowiedzi

Właśnie mam te stare gumowe bo będę 'regenererował' (:decayed:) pompę Luka, a tam nie było blaszki niestety. Też mi się wydaje, że Poxipol lepszy, do Poxiliny mam mieszane uczucia, wydaje mi się, że zaraz odpadnie:grin:

Powiedzcie mi tylko czy lepiej podłubać przy starej pompie (nowej Boscha z końcówką Q nie mogę znaleźć w przystępnej cenie i z gwarancją rozruchową) czy kupić nową z końcówką N (czyli taką samą jak mam), szczerze wolę załatać starą niż kupować nową taką samą (choć są tanie bo 100-150zł) i mieć za jakiś czas ten sam problem. Jak myślicie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie też chciałem wymienić na Boscha ale nie znalazłem w dobrych pieniądzach, jak po 'uszczelce' nie da rady to pomyślę nad wymianą całej (a szkoda wymieniać bo nic nie cieknie, tylko ten króciec..)

---------- Post dopisany 24-11-2013 at 12:35 ---------- Poprzedni post napisany 22-11-2013 at 11:21 ----------

Uszczelniony króciec, poxilina zdała egzamin:) Jak się pojawią jakieś problemy (odpukać) to pompa idzie do wymiany, a póki co hamulce wróciły:)

Wysłane z mojego HTC One S przy użyciu Tapatalka

No i d*pa.. jednak nic nie pomogło, na trasie jest tragedia. Szukam pompy i trzeba wymieniać...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znalazłem ten wątek bo tamten temat inaczej sie nazywa.

Wiec gdzieś w sieci czytałem że niektórzy robią tak że podłączają wakumetr i obracają tak króciec pompy aż dam in najwyższe wartości wtedy dopiero kleją króciec.

Tak wygląda króciec sklejony w B5:

PB240016.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niby nie a jednak.

Skoro ktoś podłączył waku i podciśnienie było np -05 poruszał króćcem i podciśnienie wskoczyło do -09 to ja bym skleił to kiedy będzie mocniej ciągło :decayed:

Nie wiem jak jest pompa w środku zrobiona,możliwe że całość się uszczelnia.

Jak swoja wymontuje to rozbiorę ją i będę wiedział to dam znać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi klejenie pomogło tylko na chwilę, mam już dość problemów z pompą, jak tylko dorwę jakąś, odstawiam auto do mechanika i niech robi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do małysza to pewnie koszt będzie znacznie większy a jeżeli do b5.

U mnie wymiana pompy vacum trochę pomogła tym bardziej ze dostałem pompę za 10zł:decayed:

Jak znajdę serwo za taniochę to od razu wymieniam.

Wie ktoś jak wyrezać z auta serwo????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Banalna rzecz. Dwie śruby od strony silnika na nasadkę spline i od pedałów musisz odpiąć. No i oczywiście przewody od pompy hamulcowej. Ja polecam odkręcenie takiej długiej nakrętki regulacyjnej do końca i masz serwo wyjęte. Ogólnie wymiana serwa to około dwie godzinki pracy z przerwą na browara :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No koszt sporo wyższy niż 10zł, ale nie ma rady:wink: Ale już kolega niestandardowy mi wysłał pompkę, czekam na paczkę:) Uszczelka też już zamówiona w ASO i jutro/pojutrze odstawiam do mechaniora:decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No koszt sporo wyższy niż 10zł, ale nie ma rady:wink: Ale już kolega niestandardowy mi wysłał pompkę, czekam na paczkę:) Uszczelka też już zamówiona w ASO i jutro/pojutrze odstawiam do mechaniora:decayed:

Podklej chodź ten króciec przed montażem:wink:

---------- Post dopisany 27-11-2013 at 00:36 ---------- Poprzedni post napisany 26-11-2013 at 23:44 ----------

Banalna rzecz. Dwie śruby od strony silnika na nasadkę spline i od pedałów musisz odpiąć. No i oczywiście przewody od pompy hamulcowej. Ja polecam odkręcenie takiej długiej nakrętki regulacyjnej do końca i masz serwo wyjęte. Ogólnie wymiana serwa to około dwie godzinki pracy z przerwą na browara :wink:

:hi:

Panowie a co to za przewód idzie po prawej stronie serwa na taką zapinkę jak wysprzeglik ??

Zauważyłem że z niego lekko sączy się płyn....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic ne podklejaj. w pompie bosch nie jest zaklepywany kruciec tylko wkrecany na gwint tak mi sie cos kojarzy...

Dokładnie, nic już nie będę podklejał, żadnej fuszerki. Jak podkleiłem Luka to hamulce działały przez 30 minut:kwasny: (po 24 godzinach bez odpalania)

---------- Post dopisany 28-11-2013 at 19:54 ---------- Poprzedni post napisany 27-11-2013 at 08:06 ----------

No, vacumka wymieniona (dzięki niestandardowy za pewną pompkę) i audysia śmiga aż miło, hamulce i turbo chodzą jakbym z salonu wyjechał i nie ma strachu, że się komuś w d* wjedzie:decayed:

---------- Post dopisany 01-12-2013 at 08:04 ---------- Poprzedni post napisany 28-11-2013 at 19:54 ----------

Kurr.. po mieście jest różnica ale na trasie problem powrócił, hamowanie jest przy drugim, trzecim naciśnięciu.. już nie mam siły, co to może być, serwo?!

Wysłane z mojego HTC One S przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przemek sprawdź wszystkie przewody czy nie są dziurawe,najlepiej podłącz waku i sprawdź to poprawnie.

Vacu też może być walnięta,nigdy nie masz pewności że dostajesz sprawną w 100% używkę.

Ja w tym tyg zakupie najprostszy wakumetr sprawdzę szczelność przewodów i jak to nic nie da to nie ma bata musi być serwo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dostałem namiar na dobrego magika od audi, prześwietlę z nim cały układ hamulcowy bo naprawdę dość mam.. mam nadzieję, że to przewód..

Wysłane z mojego HTC One S przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słuchaj mam prośbę jak znajdzieś 2 min to podejdź do auta i zrób standardowy test sprawdzenia serwa tzn przekręć zapłon,podpompuj hamulec z 5-7 razy przytrzymaj go w pozycji wciśniętej i odpal auto,hamulec powinien od razy opaść w podłogę lub bodajże znacznie głęboko.

U mnie opada po około 1-2sek tym smie podejrzewać serwo bo jak wiesz vacum wymieniłem.

Jak odpalisz auto i pompujesz hamulcem nie słychać syczenia z pedału???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

vacu jest na 100% dobre, sam je sprawdzalem, a jak u Ciebie wyglada łącznik na scianie grodziowej? to:

http://a4-klub.pl/audi-a4-b6-b7-132/all-b6-naprawa-przyczyny-zlego-dzialania-servo-wspomaganie-hamulcow-35183/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety kolega powinien zacząć od tego łącznika.

Jak nie zmierzy ciśnienia nie ma pewności ze ten łącznik lub inne przewody nie puszczają.

Ja ominąłem ten przewód po przez złączenie dwóch króćców kawałkiem przewodu na opaski.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

vacu jest na 100% dobre, sam je sprawdzalem, a jak u Ciebie wyglada łącznik na scianie grodziowej? to:

http://a4-klub.pl/audi-a4-b6-b7-132/all-b6-naprawa-przyczyny-zlego-dzialania-servo-wspomaganie-hamulcow-35183/

Potwierdzam, vacum jest na bank sprawne. Tu w żadnym wypadku nie można się przyczepić, Marcin wysłał dobrą pompę, różnica jest widoczna w turbo i hamowaniu w mieście.

Ale ale uwaga... dziś znów zrobiłem trasę ok. 70km i hamulce są! Aż byłem w szoku bo nigdy na trasie tak nie hamował.. (wczoraj ta sama trasa, hamulców brak) Czy jest możliwe, że jak włożyłem tą pompę 3 dni temu to dopiero coś tam się 'ułożyło' czy 'zaskoczyło'?

Btw, będę hamulce jednak obserwował przez jakiś czas, jeśli problem znów się pojawi to sprawdzam łącznik i przewody.

Dzięki chłopaki, że walczycie tu razem ze mną:hi::decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak problem znika po dłuższej trasie to może powodem jest wilgotne serwo??

Obserwuj heble pod tym względem.

Jak z tym odpalaniem sprawdziłeś???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...