Skocz do zawartości
IGNOROWANY

brak hamowania na trasie


Kerm

Rekomendowane odpowiedzi

Sprawdzałem świece i wszystkie grzeją, a problemy z odpalaniem ustały jakoś po wymianie pompy. Pali elegancko.

Co do trasy nie zrozumieliśmy się do końca - to był pierwszy raz kiedy hamulce na trasie były (!), dlatego się zdziwiłem. Zawsze było na odwrót, w mieście ok, poza miastem zero. Będę miał je na oku. Na razie mam nadzieję, że to koniuec kłopotu:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obawiam się, że może być też coś z serwem bo hamulce zauważam gorsze przy minusowych temperaturach po rozgrzaniu samochodu.. więc możliwe, że zamarza tam woda i gdy silnik się dogrzewa woda rozmarza i serwo jest zawilgocone.. dobrze kminię?

Albo może też coś być z przewodami podciśnienia ale nie widziałem, żeby coś było nieszczelne...

Niestety nie miałem czasu jeszcze sprawdzić tego łącznika. Podpowiedzcie mi tylko czy łącznik zasysa się od strony szyby czy od strony silnika na ścianie grodziowej? Bo od strony silnika nie zauważyłem nieprawidłowości a jeszcze nie zdejmowałem podszybia. Oczywiście sprawdzam to na odpalonym silniku?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak w b6 jest ale w b5 ta cześć jest od strony silnik.

Ja też obstawiam u siebie serwo,po pomiarze na to wychodzi.

Wiec albo wymiana serwo albo gruntowna czyszczenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak u Ciebie kolego wesz82 ale ja już na szczęście ogarnąłem problem:decayed: Właśnie dziś odebrałem samochód i mam nadzieję już będzie ok, zabrałem go od razu na przejażdżkę 30km żeby sprawdzić i jest git. Mechanik sprawdził cały układ podciśnienia i problem był w zaworku na przewodzie podciśnienia między serwem a vacum. Wraca moc, hamulce i radość z jazdy:banan: Puk, puk, odpukuję aby nie zapeszyć:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nowy, nowy, mam nadzieję, że to już koniec perypetii z hamulcami...

---------- Post dopisany 09-01-2014 at 07:50 ---------- Poprzedni post napisany 08-01-2014 at 21:15 ----------

Nowy, nowy, mam nadzieję, że to już koniec perypetii z hamulcami...

no i zauważyłem też, że abs wreszcie działa jak powinien:decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więc wyglądało to tak: najprawdopodobniej walnięta w jednym czasie była i pompa vacum, i zaworek. Wymieniłem przed grudniem vacum i zaraz problem powrócił, ale poprawa lekka była dlatego jakiś czas jeździłem.. teraz oddałem do innego mechanika (zajmują się tylko układami hamulcowymi) i po zbadaniu układu podciśnienia stwierdził, że zawór puszcza więc zawór został wymieniony i jest cacy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja kuźwa nie mam czasu nawet podrapać się po tyłku,całe szczęście że mam inne objawy a jeżeli Ty tzn mam twardy pedał przed odpaleniem a w trasie wspomaganie zanika dopiero po 4-5 krotnym szybkim pulsacyjnym hamowaniu.

Serwo już czeka na montaż ale przed tym jeszcze podjadę do kolesia elektryka co nie tylko z elektryką walczy i obczaimy temat.

To ile dałeś za zaworek bo bodajże jest on zespolony z przewodami????

Swoją drogą szacun dla Ciebie Dev skoro wykręciłeś serwo razem z pompką,ja jednak będę musiał rozszczelnić układ bo po primo i tak mam do odpowietrzenia i za dużo pierdzielenia żeby zrobić to bez odkręcenia pompki:decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już nie wiem ile ten zaworek, za wszystko sobie policzyli 120zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja kuźwa nie mam czasu nawet podrapać się po tyłku,całe szczęście że mam inne objawy a jeżeli Ty tzn mam twardy pedał przed odpaleniem a w trasie wspomaganie zanika dopiero po 4-5 krotnym szybkim pulsacyjnym hamowaniu.

Serwo już czeka na montaż ale przed tym jeszcze podjadę do kolesia elektryka co nie tylko z elektryką walczy i obczaimy temat.

To ile dałeś za zaworek bo bodajże jest on zespolony z przewodami????

Swoją drogą szacun dla Ciebie Dev skoro wykręciłeś serwo razem z pompką,ja jednak będę musiał rozszczelnić układ bo po primo i tak mam do odpowietrzenia i za dużo pierdzielenia żeby zrobić to bez odkręcenia pompki:decayed:

nie wiem kolego co Ty chcesz uzyskac u siebie ale na moje to Ty masz sprawne hamulce. w kazdym aucie po szybkim pulsacyjnych hamowaniu hamulec zanika ... nie hamuje sie pulsacyjnie. wciskasz a serwo pomaga w hamowaniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja kuźwa nie mam czasu nawet podrapać się po tyłku,całe szczęście że mam inne objawy a jeżeli Ty tzn mam twardy pedał przed odpaleniem a w trasie wspomaganie zanika dopiero po 4-5 krotnym szybkim pulsacyjnym hamowaniu.

Serwo już czeka na montaż ale przed tym jeszcze podjadę do kolesia elektryka co nie tylko z elektryką walczy i obczaimy temat.

To ile dałeś za zaworek bo bodajże jest on zespolony z przewodami????

Swoją drogą szacun dla Ciebie Dev skoro wykręciłeś serwo razem z pompką,ja jednak będę musiał rozszczelnić układ bo po primo i tak mam do odpowietrzenia i za dużo pierdzielenia żeby zrobić to bez odkręcenia pompki:decayed:

nie wiem kolego co Ty chcesz uzyskac u siebie ale na moje to Ty masz sprawne hamulce. w kazdym aucie po szybkim pulsacyjnych hamowaniu hamulec zanika ... nie hamuje sie pulsacyjnie. wciskasz a serwo pomaga w hamowaniu.

Kolega żartuje???:shock3:

Nie mialem tego w 1.8T w żonki ibi też nie było a teraz się trafiło,wiec tak nie powinno byc,serwo ma dawać zawsze inaczej coś nie halo.

Twardy pedał przed odpaleniem tez nie jest normą.

Może jakiś posiadać TDI sprawdzi to dla pewności.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zgadza sie, twardy pedal przed odpaleniem swiadczy o uwalonym serwie lub zaworku zwrotnym, ale ja sprawdzil bym w pierwszej kolejnosci zaworek, pozniej bralbym sie za serwo...

chodzi mi bardziej o to pompowanie pedalu hamulca ze przy kazdym aucie po szybkim pulsacyjnym hamowaniu hamulce zanikaja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Drodzy koledzy, gdyby ktoś kiedyś miał problemy z podciśnieniem to sprawdzajcie wszystko po kolei.. taka rada. Niestety u mnie wymiana jednej części nie pomogła.. od listopada do początku lutego praktycznie cały czas miałem niesprawne hamulce. Ale nareszcie się udało, w efekcie wymieniłem:

- vacum

- zaworek na przewodzie podciśnienia

- łącznik na ścianie grodziowej

i teraz o każdej porze, w każdej temperaturze JEST OK! W razie czego służę radą;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mógł by ktoś podać numer katalogowy (zaworek na przewodzie podciśnienia) do silnika 1.9 tdi AWX

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mógł by ktoś podać numer katalogowy (zaworek na przewodzie podciśnienia) do silnika 1.9 tdi AWX

jakby któryś z kolegów mógł, pomóżcie koledze radio22 znaleźć nr tego zaworka, mi go wymienili w warsztacie więc sam go nie znam:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...