michu93 Opublikowano 6 Listopada 2013 Opublikowano 6 Listopada 2013 Siema, mam problem z silnikiem awx w b6. Silnik trzęsie, rusza się, czuć na całej budzie, przygasają podczas tego świata, delikatnie ale jednak, turbina dziwnie pracuje, jak dam trochę gazu tak ok 1300-1400rpm to słychać jak turbina się załącza i wyłącza. Kolejnie to w wężu do intercoolera przy dawaniu gazu robi się duże ciśnienie, tzn węża nie wysadza ale robi się twardy a jak ścisnę wąż to pracuje ciszej ale z ok ic słychać syczenie podejrzewam dziurę w ic ale czy to wszystko ma taki wpływ? Samochód nie kopci ani na zimnym ani na ciepłym, ma moc fajnie się jedzie ale trzęsie. Aha, EGR jest urzygany. Vag pokazał takie błędy: 17996 Engine Mount Solenoid Valves (N144/N145): Short to Open Circuit P1588 - 35-10 - - - Intermittent to są poduszki silnika? 17965 Przekroczona w górę granica regulacji układu regulacji ciśnienia doładowania. przewody podciśnienia wydają się być ok, turbina pracuje na każdych obrotach, n75 szukam na zmianę 17664 Engine Coolant Temp Sensor (G62): Open or Short to Plus P1256 - 35-10 - - - Intermittent to raczej nie związane z problemem, ale wklejam - czujnik temperatury 16686 brak zapłonu na 2 cylindrze czy to może oznaczać uszkodzony wtrysk? Dodam, że to trzęsienie to stało się samo z siebie, samochód stał cały czas nie jeżdżony i negle takie jaja. Nie zrobię logów, bo nie mam takiej możliwości, narazie nie jest jeżdżona zbytnio. Na filmiku wyraźnie słychać jak turbina się włącza i wyłącza: Audi a4 b6 1.9 tdi awx 130km - turbina - YouTube
Mauros88 Opublikowano 6 Listopada 2013 Opublikowano 6 Listopada 2013 jak Ci wypada zapłon to będzie szarpał. usuń nieszczelności w dolocie. Turbina prawdopodobnie przeładowuje. Spróbuj jednak te logi zrobić no i czujnik temperatury do wymienienia
michu93 Opublikowano 6 Listopada 2013 Autor Opublikowano 6 Listopada 2013 sprawdzę przewody zobaczymy czy minie. nieszczelność usunę a turbina... może n75, postaram się podmienić.
Mauros88 Opublikowano 6 Listopada 2013 Opublikowano 6 Listopada 2013 jak chcesz diagnozowac turbine to wpierw logi. Bo to wcale moze nei byc n75 tylko zacinajace sie kierownice w turbo
michu93 Opublikowano 6 Listopada 2013 Autor Opublikowano 6 Listopada 2013 ok, najpierw to trzęsienie chciałbym wykluczyzć, wyczytałem, że warto sprawdzić wtyczki do pompek, gdzie tego szukać?
Mauros88 Opublikowano 6 Listopada 2013 Opublikowano 6 Listopada 2013 pod deklem od klawiatury jak sie nie myle
michu93 Opublikowano 6 Listopada 2013 Autor Opublikowano 6 Listopada 2013 co ciekawe, trochę ją teraz rozgrzałem przejechałem się po ulicy i vag nie pokazuje braku zapłonu na 2 cylindrze, teraz pokazało na 3, ale błąd się kasuje i nie wiem w jakich okolicznościach powraca. dodatkowo po kilku minutach jeżdżenia zauważyłem praktycznie całkowity zanik drgań ale po jakimś czasie postoju znowu powracają. na stałe powraca błąd poduszek silnika oraz temperatury - po każdym skasowaniu. błąd przeładowania też nie wrócił. i turbina zaczęła lepiej pracować (dźwięk i się nie rozłącza)
Mauros88 Opublikowano 6 Listopada 2013 Opublikowano 6 Listopada 2013 Szarpanie moze tez powodowac uszkodzony czujnik temperatury cieczy bo bedzie podawal bledne dane dotyczace temperatury. Bedzie max rozgrzany a kompyter bedzie widziec ze jest zimny. Vaga masz a logow nie dasz rady zrobic? Chociaż statyczne porob logi. Blad od przeladowania pojawi sie jak wejdzie w tryb awaryjny. Przeciag go na 3 biegu to sie przekonasz.
michu93 Opublikowano 6 Listopada 2013 Autor Opublikowano 6 Listopada 2013 ale mam 2.5pl, a tym nie zrobię, z tego co wiem przynajmniej.
Mauros88 Opublikowano 7 Listopada 2013 Opublikowano 7 Listopada 2013 to sciagnij sobie vag com pelno tego w necie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się