Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Brak mocy-Prośba o analize logów


siwy1303

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Chciałbym się dowiedzieć co z autem jest nie tak bo albo jestem przewrażliwiony albo na prawdę auto po wciśnięciu na Maxa pedału gazu powoli wstaje albo moje 115KM jest dla mnie za mało :wink:

Zrobiłem logi dynamiczne bo mechanik mówił mi że to raczej jest przepływomierz powietrza ale zanim wydam trochę kasy na nowy chciałbym się was zapytać czy nadaje się on do wymiany.

Jak trzeba jeszcze coś zlogować to proszę napisać postaram się w ciągu jednego dnia dołożyć resztę.

Auto to B7 sedan 1.9 TDI BKE 115KM przebieg 250 tys km

001 Log (4 - 001)

003 Log (2 - 003)

004 Log (1 - 004)

008 Log (3 - 008)

010 Log (5 - 010)

011 Log (0 - 011)

Przepływka do wymiany ? pomoże ktoś ?

---------- Post dopisany 10-11-2013 at 17:50 ---------- Poprzedni post napisany 08-11-2013 at 15:59 ----------

pomożecie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na moje oko to turbina niedomaga masz za małe doladowanie. Zobacz czy przewody podciśnieniowe całe i szczelne wszystko.

Sony Xperia Tapatalk 4 Pro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

008 nie było z pedalem w podłodze

Pedał był na maksa wciśnięty na pewno. Może kilka pierwszych wartości się nie zgadza bo coś mi na komputerze VCDS świrował i zanim kolega wcisnął start to czasem go zmuliło. Czy to coś może oznaczać ? Czy zrobić jeszcze raz 008.

Na moje oko to turbina niedomaga masz za małe doladowanie. Zobacz czy przewody podciśnieniowe całe i szczelne wszystko.

Sony Xperia Tapatalk 4 Pro.

Przewody będę sprawdzone od czasu do czasu na zimniejszym silniku wyłącza mi się turbo i błędy tego typu ale od pewnego czasu jak ręką odjął ale mocy dalej brak

16618 - Boost Pressure Regulation: Limit Exceeded (Overboost Condition) 
           P0234 - 000 -  - 
            Freeze Frame:
                   RPM: 2730 /min
                   Torque: 180.6 Nm
                   Speed: 130.0 km/h
                   Load: 56.1 %
                   Voltage: 14.36 V
                   Bin. Bits: 00001000
                   Absolute Pres.: 1958.4 mbar
                   Absolute Pres.: 2560.2 mbar

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja tu widze 2 rzeczy tubo sie przycina dlatego czasami przechodzi ci wtryb awaryjny i silnik sie przegrzewa czyli masz problem z termostatem lub czujnikiem temperatury .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko dlaczego auto jest takie mułowate może turbo już niedomaga? Skoro przepływomierz jest ok

---------- Post dopisany 13-11-2013 at 10:53 ---------- Poprzedni post napisany 11-11-2013 at 13:27 ----------

zrobiłem test zgodnie z FAQ zamieszczonym na forum i oba czujniki zarówno G2 i G62 pokazują to samo czyli wychodzi na to że termostat byłby uszkodzony postaram się go wymienić a co do turbo to wystarczy wyczyścić czy dać do regeneracji ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...