lukaszooo 20 Opublikowano 8 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2013 Witam panowie, prosze o ocene logów, auto to Seat Leon FR 1.9TDI ARL 150km rok 2005 na budziku ok 170 tysi. Auto nie należy do mnie, objawy to problemy z odpalaniem i gigantyczne tumany dymu zaraz po odpaleniu. Na 99% sa walnięte uszczelniacze PD, właściciel podejrzewał tez zapieczone kierownice turbiny i wytarty wałek ......... Gość szykuje sie na program więc chce wmiare ogarnąć motorownie Według mojej oceny turbinka dmucha dobrze ładnie wstaje i równo trzyma cisnienie, synchro ok, korekcje również, EGR chodzi aż miło patrzeć, jedyne co mnie martwi to dość wysokie BIPY ale podejrzewam ze związane jest to z uszczelnieniem PD. Moze ktos zweryfikować moją diagnozę i potwierdzić domysły ze dymienie wiąże sie z uszczelniaczami i lejącą vacum pompie ?? Statyczne Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 007 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 013 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 018 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 023 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM BS Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Dynamiczne Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 008 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011,011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gibon_81 0 Opublikowano 8 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2013 Uszczelniacze można zmienić, ale poranne dymienie w ARL'u to chyba norma. Mam takiego i zrobiłem już chyba wsio co można zrobić i dalej jak odpalam go rano to dymi jak smok. Nie znam się jakoś super na logach ale pompki wydają się być ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
banshee 1 Opublikowano 9 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2013 Turbo nie steruje powtarzalnie zmienną geometrią. Pierwszy log jeszcze w miarę, ale drugi już porażka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszooo 20 Opublikowano 9 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2013 mozesz to wytłumaczyć bo lekko nie kumam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
banshee 1 Opublikowano 9 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2013 Ciśnienie rzeczywiste w drugim logu nie jest nawet zbliżone do tego z pierwszego loga. Znaczna różnica - zmienna geometria do czyszczenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszooo 20 Opublikowano 12 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2013 Panowie dzis auto trafiło do mechanika. Gosc zdjął wałek i podobno okazało sie ze w szklankach sa dziury a wałek kompletnie nie trzyma wymiarów, do tego stwierdził ze pompki sa kampletnie zużyte. Czy po tych logach jest to wiarygodne ???? według mojej oceny pampki nie sa az tak tragiczne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
banshee 1 Opublikowano 12 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2013 Miałem niedawno przypadek, że korekcje były w okolicach +-0,6 a szklanki dziurawe (6 z 8) + krzywki na wałku ścięte. Silnik jak dodawało się gazu stukał, jakby zawory o tłok waliły. Wg mnie stan popychaczy i wałka nie można oceniać na podstawie VAGa, bo niby jak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszooo 20 Opublikowano 12 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2013 ok a co z pompkami ???? mechanior stwierdził ze wszystkie 4 do wymiany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alik16 1 Opublikowano 19 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2013 mam tez 1.9 ASZ audi a3 , i wydaje mi sie ze u ciebie naprawde pompki nie sa w/g vaga zle ale moze to nic nie znaczyc .. czytalem ostatnio logi chlopaka na ktorych wszystko ladnie pieknie wygladalo ale audicy nie dalo sie dobrze zawirusowac . pojechal do kolesia ktory regenruje wtryski o tamten powiedzial mu ze tylko 50 % byly sprawne ale po przeczyszczeniu (1000 zl -4 - koles gdzies w nadarzynie k.wawy) samochod odzyl i prawie 20 km wiecej udalo sie uzyskac na wirusie wiec chyba nie zawsze vag jest wiarygodny do pompek.. pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszooo 20 Opublikowano 22 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2013 auto stoi u mechanika z nowymi szklankami i wałkiem, na wtryski dalej czekamy. Jak auto bedzie juz złożone dam znac czy odżyło ---------- Post dopisany 22-11-2013 at 16:33 ---------- Poprzedni post napisany 19-11-2013 at 18:06 ---------- Witam leon wrocił od mechanika, wymienione zostały szklanki wałek raz uszczelniacze PD, auto nie dymi. Ocencie czy jest poprawa w logach statyczne Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 007 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 013 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 018 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 023 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Bs Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Dynamiczne Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 008 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alik16 1 Opublikowano 26 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2013 a nie za malo dmucha Ci turbo w/g zadanej ? zagladales cos do n75 ? czy seria od nowosci ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszooo 20 Opublikowano 26 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2013 nic nie było grzebane, a dlaczego myslisz ze za mało dmucha ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 26 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2013 prawie w calym zakresie rpm jest niedoladowanie ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alik16 1 Opublikowano 27 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2013 musisz posprawdzac podcisnienia , czy sa szczelne , jakie wartosci odrazu na pompie i po zaworku n 75 , i zobaczyc czy sztanga chodzi w turbinie prawidlowo czasem przez zapchany kat tez tak bedzie ze nie bedzie pelnego doladowania tyle sie ostatnio nauczylem .. pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danielom 3 Opublikowano 27 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2013 Panowie ale 50-100mbar to nie jest wyolbrzymianie juz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
banshee 1 Opublikowano 27 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2013 Można sprawdzić podciśnienie lub przeczyścić N75. To nic nie kosztuje, a będzie ładnie wyglądać w logu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się