turzol Opublikowano 11 Listopada 2013 Opublikowano 11 Listopada 2013 Prośba o analizę logów A6 C5 2.5TDI o oznaczeniu AYM. Auto po przekładce z multitronic na manual Wg właściciela auto za dużo pali, poza tym słychać świst turbo przy schodzeniu z obrotów. Wg mnie natomiast po logach jest wszystko w porządku Statyczne: Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 007 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 013 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 014 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 018 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM BS: Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Dynamiczne: Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 008 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
przemik Opublikowano 12 Listopada 2013 Opublikowano 12 Listopada 2013 W sumie nie wyglada to zle. Oprócz kiepsko zestawionego rozrządu nie mam zastrzezeń.
Multis Opublikowano 12 Listopada 2013 Opublikowano 12 Listopada 2013 Witam. Co to znaczy kiepsko zestawiony rozrzad? Tapatalk
przemik Opublikowano 12 Listopada 2013 Opublikowano 12 Listopada 2013 Tzn. ze ten co wymienial to albo sie nie przylozyl albo o blokadach do rozrzadu V6 TDi słyszał w bajkach na dobranoc...
Multis Opublikowano 13 Listopada 2013 Opublikowano 13 Listopada 2013 Da sie z tym żyć? Czy extra podejmowac ust. Negatywny wpływ może mieć na coś? Tapatalk
przemik Opublikowano 13 Listopada 2013 Opublikowano 13 Listopada 2013 Generalnie wpływa to na zywotnosc elementów ukladu wtryskowego glownie wtryskiwaczy i pompy oraz elementów silnika, ale w mniejszym stopniu. W sytuacji powyzszej mozna uzac iz da sie z tym zyc. Podczas dynamicznego przyspieszania zaplon zawsze ustawia się na BTDC wiec ECU wraz z osprzetem radzą sobie z wysterowaniem zaplonu.
Multis Opublikowano 13 Listopada 2013 Opublikowano 13 Listopada 2013 Ok czyli szukam blokad. Dziękuję za wyczerpujacy opis. Jescze pytanie. Ktore logi zrobic po ust. Rozrzadu w celu jego wryfikacji. Pozdrawiam Tapatalk
przemik Opublikowano 13 Listopada 2013 Opublikowano 13 Listopada 2013 Statyczne - 007, 004 i 004 Basic Settings Dynamiczna - 004
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się