Skocz do zawartości
IGNOROWANY

wieksza temp silnika ..


djzak

Rekomendowane odpowiedzi

napisałem w innym temacie napisze i tu " i mówiłem, że odkamienienie pomoże", powodzonka ja już rok tak po tym płukaniu STP i dalej grzeje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

DANEKPL ale dolny waz od chłodnicy robil ci się cieply? czy nie bo u mnie jest prawie to sam tylko tyle ze dolny waz jest zimny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdze ci dzis rafał i dam znaka wieczorem bo bede jechał to zagrzeje fure a żeby zmacać tego węża to musze dolot do filtra ściągnać ;). jakpoczułem że chłodnica się nagrzewa i na tyle ile wymacałem to do samego dołu to wąż dolny wchodzący do termostatu pewnie też. ale jak poczułem że wali żywym ogniem z nawiewów to juz nic nie rozbieralem. Dzis bede musial dostać sie do wentylatora od nawiewów bo żyje własnym życiem i włącza sie wtedy kiedy nie potrzeba i na odwrót ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto powinno trzymać temp 90 stopni i koniec kropka. Każde odstępstwo od tej normy nie jest normalne. Sam dzisiaj miałem niespodziankę bo przy minusowych temp jadąc do pracy temp skoczyła mi do 95 i powoli rosła, nadmuch na maksa i temp spadła ale teraz też mam zagwozdkę co nie tak. Gaz włączył się normalnie, dmuchał ciepłym powietrzem z nagrzewnicy - ale nie jakoś bardzo ciepłym, chłodnica oczywiście zimna, zbiorniczek wyrównawczy i węże od niego również. I teraz zastanawiam się - przycięty termostat czy też może wirnik na pompie :facepalm:

ja miałem podobny przypadek;) podczas jazdy temperatura wzrastała mi do 95 stopni po czym później wracała do normy, okazało się że to wirnik w pompie. pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no jak był plastikowy, bo zdarzają sie takie pompy, ale raczej w 2.6 tak jak u mnie był metalowy(może aluminiowy juz nie pamietam).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A 1,8 też są plastikowe bo u mnie był i u kumpeli też był. Tylko tak jak pisałem, raczej mała szansa aby obracał się na ośce. U kumpeli pękł na pół i nie miała w ogóle obiegu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

większosc wirników pompy wody jest plastikowa.ja w 2.6 miałem ori plastik lub jakies inne tworzywo i przy wymianie ( mialem tak ze auto mi sie przegrzwałon i nie wiadomo bylo czemu ) okazało się że pompa wody nie podaje prawidłowego obiegu. po wyciagnieciu pompy okazało się że wirnik z łopatkami a w sumie jego srodek sie wyrobił i trzpień kreci się w srodku a wirnik stoi ;) wymiana pompy na ruville i pompuje aż miło ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja bym jednak polecał zakupić SKF, przynajmniej bedzie pewność ze bedzie ok, ale nie mówie ze Ruville jest niedobra.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

skf jest chyba najbardziej popularny i bodajże polski. Ja mam mechanika który pracował w ASO w seacie i od ok 5-7 lat prowadzi swoj warsztat zajmuje się tylko VAG-iem wiec narobił się już przy tym troche i założył ruville gdzie pompa jest niewiele droższa ale jakościowo według niego jest dużo lepsza. wiem ze co mechanik to inne zdanie ale jeżeli gosciu robi tylko grupe aut jednego producenta ( o il emożna to tak nazwac ) to ma jakiś obraz jak sie auta zachowują i jaka jest awaryjność. nieważne, ważne za to że ma chodzić dobrze ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mi ruvila wytrzymała 18 tys....... widocznie taki model bo u brata zakładana w jednym czasie chodzi dalej ok 45 000 teraz mam febi i ma już przelatane ok 30 i śmiga

co do metalowego wirnika podobno jakiś producent robi pompy do adr z metalowym wirnikiem tak mi kiedyś powiedziano w sklepie

Zainwestuj w skf

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

SKF miałem ostatnio w ADR i z tego co kojarzę była z metalowym wirnikiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

o tak metalowy wirnik z metalowym trzpieniem lepsza "przyczepnosc" a plastik szybciej się wyrabia. do Abc mialem skf za chba 190 zl a ruvilla za 270 zl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...