Skocz do zawartości

kubanczyk90

Pasjonat
  • Postów

    37
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O kubanczyk90

Informacje

  • Imię
    Łukasz
  • Miasto
    Niegowonice

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1999
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    AFN
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia kubanczyk90

0

Reputacja

  1. Wszystko było dobrze,bezpieczniki wszędzie takie jak mają być, auto posiadam 10 lat nie było żadnego problemu z instalacją aż do teraz,coś się spaliło i szyba nie grzeje i podczas gaszenia auta pika w liczniku i oświeca się abs i kontrolka hamulca.
  2. Wiesz co ostatnio jadąc zaczęło smierdziec w aucie spalonymi kablami,przejrzałem wszystko i nic nie znalazłem, jedyne co zauważyłem to nie grzeje właśnie szyba i przy gaszeniu auta pika coś w liczniku i zapala się abs i kontrolka hamulca. A włączając ogrzewanie szyby przycisk się załącza a nie słychać przekaznika że się załącza. Podłączając vaga nie ma żadnych błędów.
  3. Da się wymienić ten przekaznik w tym klimateonicu czy cały klimatronik do wymiany?
  4. Witam pomoże ktoś gdzie znajdę dodatkowa płytkę przekaznikow??? Chodzi mi konkretnie o przekaznik ogrzewania tylnej szyby w Audi a4 b5 99r sedan. Znalazłem w necie opis przekaznikow I bezpieczników i wiem że ten przekaznik znajduje się w dodatkowej płytce przekaznikow ale zupełnie nie kojarzę gdzie może być.
  5. Kolego wczoraj wymieniłem czujnik g62 i dalej bez zmian. Mógłbyś podpowiedzieć jak zrobić to porównanie tych czujników i gdzie się znajduje ten czujnik g2???
  6. Kolego wczoraj wymieniłem czujnik g62 i dalej bez zmian. Mógłbyś podpowiedzieć jak zrobić to porównanie tych czujników i gdzie się znajduje ten czujnik g2???
  7. Witam, czy poradziliście sobie jakoś w tym temacie bo mam podobny problem. Autko bardzo długo się nagrzewa. Jak spadnie temperatura tak do 5 stopni to po przejechaniu 20 km ledwo 90 na blacie. Czytałem o tym trochę więc postanowiłem wymienić termostat, kupiłem niby oryginalny na allegro gościu sprzedawał. Zmieniłem i to samo na postoju to nie możliwością żeby osiągnął 90 a przy jeździe to musi sporo czasu minąć. Jak są wyższe temperatury na dworze to tak człowiek nie zwracał uwagi bo dosyć szybko 90bwskakuje i trzyma a jak niższe to jak wskoczy na 90 to jak się zatrzymam na parę minut to spada do 80 nawet jak są mrozy to 75. Pomoże ktoś w tym temacie????
  8. Kolego a powiedz mi jak wyciągnąć konektor z tej drugiej cześć bo za Chiny nie chce mi wyjść żeby szczypcami go trochę przygnieść????
  9. Mi się wydaje ze z lewego koła też ten dźwięk dobiega ale wiesz może dziwnie to przenosić, podczas jazdy na wprost jest wszystko ok tylko na łuku drogi przy skręcaniu przy predkości słychać to dziwne szuranie stukanie.
  10. No właśnie objawia się to jak wchodzę w zakręt w prawo, dziwne takie stukanie ocieranie jest. ale żadnych wibracji nie ma tylko ten dziwny dźwięk. i co wymiana maglownicy pomogła u Ciebie ?
  11. Witam posiadam audi a4 b5 1.9 tdi afn, i mam problem z którym żaden mechanik ani stacja diagnostyczna nie może sobie poradzić, otóz w zawieszenie i wszystko było sprawdzane nie ma żadych luzów a podczas jazdy gdy wchodzę w jakis zakręt pojawiają się takie dziwne stuki przechodzące w otarcia takie. czy miał ktoś podobny problem i potrafi mi pomóc???
  12. ja miałem podobny przypadek;) podczas jazdy temperatura wzrastała mi do 95 stopni po czym później wracała do normy, okazało się że to wirnik w pompie. pozdrawiam
  13. Raczej chyba nie to bo ręczny odbija normalnie, już to sprawdzałem i ręczny nie ma nic do tego bo tak się nawet dzieje jak linki od ręcznego nie podpinałem, więc wydaję mi się że to nie to bo ręczny odbija znakomicie.
  14. Ale tłoczek jak go przesmarowałem to palcami go już można było wkręcać, a wszystko zamontowałem nacisnąłem kilka razy hamulec, wszystko się ułożyło i z powrotem to samo koło ciężej się kręci niż z lewej strony. ---------- Post dopisany at 11:00 ---------- Poprzedni post napisany at 10:56 ---------- co i na jakiej mosiężnej tulei jest zapieczone?
  15. Dobra robota;) ja zamierzam w mojej Audi zrobić to samo, mam jeszcze takie pytanko do Ciebie bo w tylnym prawym zacisku tłoczek mi do końca nie odbija, i koło mi się lekko grzeje latem jak były duże temperatury to bardziej to było czuć. Wyczyściłem prowadnice, przesmarowałem je, tłoczek dokladnie tak samo też przesmarowałem a i tak popompuję się pedałem i koło tak swobodnie się nie obraca jak z lewej strony. Dodam że kiedyś ten zacisk mi regenerował mechanik czy mógł założyć jakieś inne oringi i uszczelki?? albo porysować zacisk w środku jak wymieniał tam wszystkie te części i dlatego tłoczek nie odbija? czy może jest jakiś inny powód? proszę o pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...