kamilpawel22021 Opublikowano 17 Listopada 2013 Opublikowano 17 Listopada 2013 witam mam problem z porannym odpaleniem po postoju na dworze w temperaturze +2 +4 .Na poczatku dobrze kreci potem zwalnia i powoli ciezko odpala hehła i jak już zaciagnie chodzi troche nierówno wibracje czuc i dosc mocno kopci przez moment na lekko niebiesko i po lekkim dodaniu gazu przestaje co o tym sadzicie silnik to 2.5 tdi 150 km. podobna sytuacje mam gdy jade autostrada juz na rozgrzanym silniku i dam mu pedał w podłoge z kick downem przy 200 na godzine nagle zaczyna strasznie kopcić też taki niebieskawy dym gdy popuszcze mu gaz zwolnie wszystko sie uspokaja.
kudalty66 Opublikowano 2 Lutego 2014 Opublikowano 2 Lutego 2014 a co ma kopcenie do zużywania się wałków??? sprawdź stan akumulatora na początek,. kopcenie przy pełnym bucie to może byc oznaka kończenia sie turbiny,.
kamilpawel22021 Opublikowano 4 Lutego 2014 Autor Opublikowano 4 Lutego 2014 też podejżewam że może to być turbo swiece mam napewno do wymiany sprawdzałęm kabelkiem do akumulatora i do swiecy zero iskry czy li spalone powiem wam wszystkie przekaznik swiec sprawny rano odpali po długim kreceniu ale jak odpali nierowno chodzi żuca go jak by na wszystkie gary nie palił lekka przygazówka i sie to normuje po jakiejs chwilce .
Tomeks Opublikowano 13 Lutego 2014 Opublikowano 13 Lutego 2014 Masz ten silnik i nie wiesz ? Ten silnik to legenda wałków Nie pisz bzdur,od kiedy BDH ma problem z walkami?
bronekb5 Opublikowano 2 Marca 2014 Opublikowano 2 Marca 2014 Masz ten silnik i nie wiesz ? Ten silnik to legenda wałków Nie pisz bzdur,od kiedy BDH ma problem z walkami? Ogólnie to gość pisze BDH a w poście silnik 2.5 - 150 KM - przeciez BDH mialy 180 km! Coś tu jest nie tak od samego początku. a że nie odpala to akumulator na wykończeniu.
ryfi01 Opublikowano 27 Marca 2014 Opublikowano 27 Marca 2014 sprawdz napiecie na aku i bedziesz wiedzial w jakim jest stanie
Rekomendowane odpowiedzi