Skocz do zawartości
IGNOROWANY

problem z odpaleniem na zimnym przy temp zewnetrznej +2,+4 strasznie dymi


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam mam problem z porannym odpaleniem po postoju na dworze w temperaturze +2 +4 .Na poczatku dobrze kreci potem zwalnia i powoli ciezko odpala hehła i jak już zaciagnie chodzi troche nierówno wibracje czuc i dosc mocno kopci przez moment na lekko niebiesko i po lekkim dodaniu gazu przestaje co o tym sadzicie silnik to 2.5 tdi 150 km.

podobna sytuacje mam gdy jade autostrada juz na rozgrzanym silniku i dam mu pedał w podłoge z kick downem przy 200 na godzine nagle zaczyna strasznie kopcić też taki niebieskawy dym gdy popuszcze mu gaz zwolnie wszystko sie uspokaja.

Opublikowano

a co ma kopcenie do zużywania się wałków???

sprawdź stan akumulatora na początek,.

kopcenie przy pełnym bucie to może byc oznaka kończenia sie turbiny,.

Opublikowano

też podejżewam że może to być turbo swiece mam napewno do wymiany sprawdzałęm kabelkiem do akumulatora i do swiecy zero iskry czy li spalone powiem wam wszystkie przekaznik swiec sprawny rano odpali po długim kreceniu ale jak odpali nierowno chodzi żuca go jak by na wszystkie gary nie palił lekka przygazówka i sie to normuje po jakiejs chwilce .

Opublikowano
Masz ten silnik i nie wiesz ? Ten silnik to legenda wałków :D

Nie pisz bzdur,od kiedy BDH ma problem z walkami?

Opublikowano
Masz ten silnik i nie wiesz ? Ten silnik to legenda wałków :D

Nie pisz bzdur,od kiedy BDH ma problem z walkami?

Ogólnie to gość pisze BDH a w poście silnik 2.5 - 150 KM - przeciez BDH mialy 180 km!

Coś tu jest nie tak od samego początku.

a że nie odpala to akumulator na wykończeniu.

Opublikowano

sprawdz napiecie na aku i bedziesz wiedzial w jakim jest stanie

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...