Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z silnikiem audi a3 8L-Dziwne drgania na luzie. Logi statyczne do oceny.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,posiadam audi a3(żony) 1.9TDI 1998r.Problem w tym że silnik momentami jakos dziwnie pracuje tak jak by momentami sie delikatnie dławił.Drgania są przenoszone na karoserie.Przy przyśpieszaniu nie ma żadnych objawów-tylko na luzie.Zauważyłem dzisiaj równiez że z filtra paliwa węzykiem idą pęcheżyki powietrza.Dodatkowo zrobiłem logi statyczne wiec znawcy tematu będą wiedzieć od czego zacząć.

Proszę o łaskawośc-to moje pierwsze logi

Log (0 - 004)

Log (1 - 003)

Log (2 - 000)

Log (3 - 007)

Log (4 - 002)

Log (5 - 001)

Log (6 - 013)

Log (7 - 023)

Basic settings

Log (0 - 000)

Log (1 - 003)

Log (2 - 004)

Opublikowano

Ustaw dawke paliwa na wolnych i problem zniknie. Trzeba ją zmniejszyć

Opublikowano

Tylko jak to zrobic vagiem?

Opublikowano

Poszukaj na forum.... bylo to czesto opisywane... jak braknie regulacji VAGiem... trzeba bedzie ruszyć nastawnik

Opublikowano

Ok rozumiem że to jest przyczyną takiego szarpania?Nic wiecej?Gdy autem przyśpieszam dosyc ostro nie ma problemu.Pojawia sie np przy zatrzymywaniu i gdy stoi na luzie.

Opublikowano

Silnik to ALH.

Ustaw dawke na 3.3.... i bedzie git...

Opublikowano

Dobra wszystko pięknie fajne z tym że nie znam sie kompletnie na tym.Tak na chłopski rozum niech mi ktoś wytłumaczy co gdzie ustawic.

Opublikowano

Wchodzisz do sterownika ecu, wybierasz LOGIN, wpisujesz 12233, DO IT.

Dalej wchodzisz w adaptacje i wybierasz pierwszy kanał (albo drugi, kurcze zapomniałem :decayed: , będziesz widział w górnych oknach)

i zmniejszasz liczbę, odejmuszesz np 200, bierzesz TEST dalej SAVE i patrzysz jak się zmienia dawka. Koło 3.0 mg będzie spoko. :wink:

Opublikowano

Dzięki ,jutro dam znać co z tego wyszło;)

---------- Post dopisany 20-11-2013 at 10:16 ---------- Poprzedni post napisany 19-11-2013 at 18:21 ----------

Witam,zmiana dawki przyniosła pozytywny skutek z tym że pojawił sie inny problem-cięzko pali jak silnik jest ciepły.

Opublikowano

Pokaz teraz logi na goracym silniku

Statyczne - 001,004,007,013

Statyczne Basic Settings - 000 i 004

Pozdrawiam

Opublikowano

Pompa ma slaba sekcja tloczaca. Zrob taki test, ze jak ciepla jest pompa to polej jej tylna czesc (ta, z ktorej odchodze metalowe przewody do wtryskiwaczy) zimna woda, tak z pare litrow (2-3). Jak odpali od strzala to wiadomo gdzie tkwi problem.

Opublikowano

Ok postaram sie to sprawdzic.Gdy dawka paliwa była mniejsza palił wmiare okej.Drgania ustały po podniesieniu to znowu kolejny problem z odpalaniem.

---------- Post dopisany at 12:09 ---------- Poprzedni post napisany at 11:48 ----------

Sprawdziłem tak jak kolega radził(polałem wodą)i auto krócej kręciło niz przedtem.W sumie od czasu jak robiłem logi mineła jakaś godzina wiec auto w tym czasie przystygło.Jestem ciekaw jak będzie na zimnym.

Opublikowano

Mozesz zobaczyc, jak bedzie odpalal samochod z odpieta wtyczka od czujnika temp (wtyczka 4 pin).

Opublikowano

Mozna by programowo podnieść dawke startową co zaleczy troche problem... auto bedzie lepiej odpalac.

Opublikowano
cięzko pali jak silnik jest ciepły.

korekta dawki startowej rozwiąże problem ...

lokalny tuner ogarnie temat

Opublikowano

Problem rozwiązany.Zmieniona dawka startowa u tunera a przy okazjii zaczipowanie ALH.Teraz pali od strzała i nie szarpie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...