DodoS4 Opublikowano 19 Listopada 2013 Opublikowano 19 Listopada 2013 Witam,posiadam audi a3(żony) 1.9TDI 1998r.Problem w tym że silnik momentami jakos dziwnie pracuje tak jak by momentami sie delikatnie dławił.Drgania są przenoszone na karoserie.Przy przyśpieszaniu nie ma żadnych objawów-tylko na luzie.Zauważyłem dzisiaj równiez że z filtra paliwa węzykiem idą pęcheżyki powietrza.Dodatkowo zrobiłem logi statyczne wiec znawcy tematu będą wiedzieć od czego zacząć. Proszę o łaskawośc-to moje pierwsze logi Log (0 - 004) Log (1 - 003) Log (2 - 000) Log (3 - 007) Log (4 - 002) Log (5 - 001) Log (6 - 013) Log (7 - 023) Basic settings Log (0 - 000) Log (1 - 003) Log (2 - 004)
przemik Opublikowano 19 Listopada 2013 Opublikowano 19 Listopada 2013 Ustaw dawke paliwa na wolnych i problem zniknie. Trzeba ją zmniejszyć
DodoS4 Opublikowano 19 Listopada 2013 Autor Opublikowano 19 Listopada 2013 Tylko jak to zrobic vagiem?
przemik Opublikowano 19 Listopada 2013 Opublikowano 19 Listopada 2013 Poszukaj na forum.... bylo to czesto opisywane... jak braknie regulacji VAGiem... trzeba bedzie ruszyć nastawnik
DodoS4 Opublikowano 19 Listopada 2013 Autor Opublikowano 19 Listopada 2013 Ok rozumiem że to jest przyczyną takiego szarpania?Nic wiecej?Gdy autem przyśpieszam dosyc ostro nie ma problemu.Pojawia sie np przy zatrzymywaniu i gdy stoi na luzie.
przemik Opublikowano 19 Listopada 2013 Opublikowano 19 Listopada 2013 Silnik to ALH. Ustaw dawke na 3.3.... i bedzie git...
DodoS4 Opublikowano 19 Listopada 2013 Autor Opublikowano 19 Listopada 2013 Dobra wszystko pięknie fajne z tym że nie znam sie kompletnie na tym.Tak na chłopski rozum niech mi ktoś wytłumaczy co gdzie ustawic.
sasza Opublikowano 19 Listopada 2013 Opublikowano 19 Listopada 2013 Wchodzisz do sterownika ecu, wybierasz LOGIN, wpisujesz 12233, DO IT. Dalej wchodzisz w adaptacje i wybierasz pierwszy kanał (albo drugi, kurcze zapomniałem , będziesz widział w górnych oknach) i zmniejszasz liczbę, odejmuszesz np 200, bierzesz TEST dalej SAVE i patrzysz jak się zmienia dawka. Koło 3.0 mg będzie spoko.
DodoS4 Opublikowano 20 Listopada 2013 Autor Opublikowano 20 Listopada 2013 Dzięki ,jutro dam znać co z tego wyszło;) ---------- Post dopisany 20-11-2013 at 10:16 ---------- Poprzedni post napisany 19-11-2013 at 18:21 ---------- Witam,zmiana dawki przyniosła pozytywny skutek z tym że pojawił sie inny problem-cięzko pali jak silnik jest ciepły.
przemik Opublikowano 20 Listopada 2013 Opublikowano 20 Listopada 2013 Pokaz teraz logi na goracym silniku Statyczne - 001,004,007,013 Statyczne Basic Settings - 000 i 004 Pozdrawiam
DodoS4 Opublikowano 20 Listopada 2013 Autor Opublikowano 20 Listopada 2013 Log (0 - 001) Log (1 - 007) Log (2 - 004) Log (3 - 013) Oraz BS Log (0 - 004) Log (1 - 000)
trepek Opublikowano 20 Listopada 2013 Opublikowano 20 Listopada 2013 Pompa ma slaba sekcja tloczaca. Zrob taki test, ze jak ciepla jest pompa to polej jej tylna czesc (ta, z ktorej odchodze metalowe przewody do wtryskiwaczy) zimna woda, tak z pare litrow (2-3). Jak odpali od strzala to wiadomo gdzie tkwi problem.
DodoS4 Opublikowano 20 Listopada 2013 Autor Opublikowano 20 Listopada 2013 Ok postaram sie to sprawdzic.Gdy dawka paliwa była mniejsza palił wmiare okej.Drgania ustały po podniesieniu to znowu kolejny problem z odpalaniem. ---------- Post dopisany at 12:09 ---------- Poprzedni post napisany at 11:48 ---------- Sprawdziłem tak jak kolega radził(polałem wodą)i auto krócej kręciło niz przedtem.W sumie od czasu jak robiłem logi mineła jakaś godzina wiec auto w tym czasie przystygło.Jestem ciekaw jak będzie na zimnym.
trepek Opublikowano 20 Listopada 2013 Opublikowano 20 Listopada 2013 Mozesz zobaczyc, jak bedzie odpalal samochod z odpieta wtyczka od czujnika temp (wtyczka 4 pin).
przemik Opublikowano 21 Listopada 2013 Opublikowano 21 Listopada 2013 Mozna by programowo podnieść dawke startową co zaleczy troche problem... auto bedzie lepiej odpalac.
spanky Opublikowano 21 Listopada 2013 Opublikowano 21 Listopada 2013 cięzko pali jak silnik jest ciepły. korekta dawki startowej rozwiąże problem ... lokalny tuner ogarnie temat
DodoS4 Opublikowano 23 Listopada 2013 Autor Opublikowano 23 Listopada 2013 Problem rozwiązany.Zmieniona dawka startowa u tunera a przy okazjii zaczipowanie ALH.Teraz pali od strzała i nie szarpie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się