Guest darecki84 Posted December 30, 2006 Posted December 30, 2006 Witam wystąpił błąd 801 F118 wie ktoś jak to sprawdzić Edit by Hugo-> http://www.a4-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=9 pkt nr 2
pre_pl Posted December 30, 2006 Posted December 30, 2006 801 F118 Niestety, oznacza to że baterie w Twoim zegarku się wyczerpały, należy zakupić nowe. No chłopie, wysil się trochę. Napisz skąd ten błąd, nazwij temat poprawnie . Po prostu daj trochę więcej informacji...
szogun0 Posted December 30, 2006 Posted December 30, 2006 Włącznik wysokiego ciśnienia dla sprzęgła sprężarki klimatyzacji. Masz ten przełącznik uszkodzony, lub po prostu parownik ci zamarzł, kiedy próbowałeś uruchomić klimatyzację. Ewentualnie nie działa wentylator chłodnicy klimatyzacji, lub jest uszkodzona jego wiązka.
pre_pl Posted December 30, 2006 Posted December 30, 2006 Ewentualnie nie działa wentylator chłodnicy klimatyzacji, lub jest uszkodzona jego wiązka A co ma do tego wentylator ? :583: Chodzi Ci o to, że tam jest też włącznik wentyla (F23) :600: ? Ten wyłącznik wyłącza i włącza kompresor tylko. Kompresor pozostaje wyłączony, aż wyłącznik się zamknie (zależu od ciśnienia w układzie)
Guest darecki84 Posted December 30, 2006 Posted December 30, 2006 klimy nie włącze bo jak wciskam gwiazdke to swieci się kontrolka tyle ile trzymam guzik a może żle są kable podpięte do tego czujnika co jest przy chłodnicy klimy ? a za opis sorki ale tylko tyle mi powiedzieli :/
szogun0 Posted December 31, 2006 Posted December 31, 2006 Ewentualnie nie działa wentylator chłodnicy klimatyzacji, lub jest uszkodzona jego wiązka A co ma do tego wentylator ? :583: Ma to do wszystkiego, że jeśli nie będzie chłodził układu to czynnik chłodniczy rozgrzewa sie nadmiernie, wzrasta ciśnienie w układzie i wyłącznik wysokiego ciśnienia wyłącza klimatyzację. Poza tym włąśnie po to jest diagnoza sprawności tego układu wentylatora. Może być tak że właśnie sterownik prędkości wentylatora dodatkowego jest uszkodzony.
Szuszu Posted February 15, 2008 Posted February 15, 2008 Podpinam sie do temau, ostatnio miałem problem z paskiem klinowym i ściągałem pas przedni. Powypinałem te złączki po prawej stronie, ale bez odłączenia AKU. Po skończonej pracy wszystko poskładałem tak jak było. Lecz na klimatroniku oraz na Vag jest błąd o którym tu mowa. Kasowałem błedy na Vag lecz ten jeden pozostaje. Co robić, gdzie szukać przyczyny PROSZE o POMOC :notworthy: :notworthy:
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now