Emejcz Opublikowano 26 Listopada 2013 Opublikowano 26 Listopada 2013 Witam, okazało się, że mam pękniętego tego węża prowadzącego ciecz od bloku silnika do turbiny. Po dużych problemach ze zdiagnozowaniem który to i znalezieniem go do kupna, musiałem za niego wybulić 290zł za oryginał, bo zamienników nie ma, a używek nigdzie też nie widziałem :| Panowie w ASO we 4 szukali co to i chyba pierwszy raz coś takiego widzieli, bo musieli z Poznania go sprowadzać... Wąż wygląda tak http://assets.suredone.com/1517/media-photos/cp027634-turbo-coolant-feed-line-pipe-18t-aeb-vw-passat-audi-a4-97-00-058-121-497-b.jpg czy kiedykolwiek ktoś go wymieniał? Miałem dać do zrobienia mechanikowi, ale jak zobaczyłem jakie to małe to może da się go wymienić od góry jak wymontuje się dolot/obudowę filtra powietrza? Proszę o jakieś porady dotyczące jego wymiany, jeżeli ktoś coś wie. ---------- Post dopisany 25-11-2013 at 16:29 ---------- Poprzedni post napisany 23-11-2013 at 15:01 ---------- Widzę, że trafiłem na rzadki przypadek... Mam z tym duży problem. Czy ktoś ma jakieś pomysły jak odkręcić śrubę od tego węża i może wie jaki to klucz? Kupiłem w tym celu 16 i 17 oczkowe i cały zestaw nasadkowy z grzechotkami i za chiny nie mogę do tego dojść... Tak patrzę teraz w necie i tam są takie śruby, że mają łeb 22... więc trochę za małe klucze wsadzałem. Co nie zmienia faktu, że ani od dołu ani od góry nie ma tam dojścia. Czy ktoś ma jakieś pomysły jak to ustrojstwo odkręcić? Na rysunku zaznaczyłem węże, odkręcił bym je, ale ten sztywny to chyba i tak mi ani drgnie po odkręceniu więc to bezsensu... Od czego one są? ---------- Post dopisany 26-11-2013 at 13:24 ---------- Poprzedni post napisany 25-11-2013 at 16:29 ---------- Do zamknięcia, wymieniłem.
robert19725 Opublikowano 5 Maja 2019 Opublikowano 5 Maja 2019 Witam Jak ci się udało wymienić ten wąż. Proszę o opis co demontować żeby dojść do tej głównej śruby. Pozdrawiam
czeslaw187 Opublikowano 10 Maja 2019 Opublikowano 10 Maja 2019 W dniu 5.05.2019 o 20:23, robert19725 napisał: Witam Jak ci się udało wymienić ten wąż. Proszę o opis co demontować żeby dojść do tej głównej śruby. Pozdrawiam Aby dojść do głównej śruby w bloku trzeba opuścić turbo inaczej nie ma dostępu
Emejcz Opublikowano 10 Maja 2019 Autor Opublikowano 10 Maja 2019 (edytowane) Nie trzeba. Wymieniałem bez ruszania turbo. Poza tym do bloku nie wchodzi żadna śruba tylko króciec. Śruba wchodzi w turbinę. Z tego co pamiętam używałem krótkiego klucza oczkowego 19 aby ją odkręcić mikro ruchami. Edytowane 10 Maja 2019 przez Emejcz
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się