regorek Opublikowano 24 Listopada 2013 Opublikowano 24 Listopada 2013 Witam, wczoraj przestał mi działać centralny zamek. Rozkręciłem wczoraj cały sterownik znajdujący się za prawym nadkolem. Roztrzaskał się czarny talerz napędzany przez silniczek. Pytanie: Czy koniecznie muszę kupować cały moduł komfortu wraz z pompką czy można jakoś zakupić te talerze oddzielnie ?
rafal9119 Opublikowano 25 Listopada 2013 Opublikowano 25 Listopada 2013 jaki talerz?? to jest silniczek można go kupic oddzielnie najlepiej od audi 80 bo jest tanszy
regorek Opublikowano 25 Listopada 2013 Autor Opublikowano 25 Listopada 2013 Roztrzaskały się grafitowe talerze. Reszta jest sprawna
karol24 Opublikowano 26 Listopada 2013 Opublikowano 26 Listopada 2013 Kup tak jak Rafał pisał pompkę z Audi 80, sam wirniczek z łopatkami jest taki sam więc tylko zamienisz. Teraz pytanie dlaczego Ci się wirnik rozpadł. Przy zamykaniu/otwieraniu długo pompuje? Jak tak to masz gdzieś nieszczelność i po roku znowu Ci się wirnik rozpadnie.
regorek Opublikowano 26 Listopada 2013 Autor Opublikowano 26 Listopada 2013 Czy mógłby mi ktoś powiedzieć na jakiej zasadzie działa ta cała pompka, po co tam te grafitowe ustrojstwa ?
fafnasty Opublikowano 26 Listopada 2013 Opublikowano 26 Listopada 2013 ja kupiłem pompke z passata b5 przed lifta za 55pln i wykorzystałem tylko grafitowe części pompki i działa już 2lata
regorek Opublikowano 26 Listopada 2013 Autor Opublikowano 26 Listopada 2013 [fafnasty] Nie miałeś problemu z wyjęciem tych talerzy z nowo zakupionej pompki ?
fafnasty Opublikowano 26 Listopada 2013 Opublikowano 26 Listopada 2013 [fafnasty] Nie miałeś problemu z wyjęciem tych talerzy z nowo zakupionej pompki ? bez problemu przeszczepiłem na spokojnie ogarniesz... 30min:wink: i po robocie ---------- Post dopisany at 18:09 ---------- Poprzedni post napisany at 18:06 ---------- mysle ze nawet podmienisz grafit z 80 passata b4 golfa itp ---------- Post dopisany at 18:12 ---------- Poprzedni post napisany at 18:09 ---------- zamykasz to pompka sie kręci tak??? powoduje pociśnienie które zasysa powietrze i zamyka zamki otwierasz dzieje sie to samo z tym ze dmucha nie ssie powietrze. jak Ci sie rozsypała to nie pompuję czyli do zamków nie dochodzi powietrze
regorek Opublikowano 26 Listopada 2013 Autor Opublikowano 26 Listopada 2013 Podejrzewam, że problem jest z zamkiem bagażnika, kiedyś jak rozbierałem w celu wyczeszczenia( nic to nie dało), żeby jakoś otwierać go z kluczyka, wypadła sprężynka. Później jak chciałem zamknąć centralnym zamkiem wszystkie drzwi itp z otwartym bagaznikiem to właśnie bagażnik zostawał otwarty. Jak się domyślam, za to była odpowiedzialna sprężynka:kwasny: Kilka dni temu zamykałem samochód 3 razy w ciągu dnia, słyszałem wtedy wydłużoną pracę pompki. Rano kolejnego dnia już nie otworzyłem.
viktor098 Opublikowano 26 Listopada 2013 Opublikowano 26 Listopada 2013 standard ta z afn jest ciensza od golfa jakies 2 razy
regorek Opublikowano 26 Listopada 2013 Autor Opublikowano 26 Listopada 2013 Więc czym mam się kierować kupując pompkę ? Jej numer to: 8L0 862 257 E
viktor098 Opublikowano 26 Listopada 2013 Opublikowano 26 Listopada 2013 biesz jak najtanszom z golfa 3albo 80 na forum jest to fajnie opisane
regorek Opublikowano 26 Listopada 2013 Autor Opublikowano 26 Listopada 2013 Nie sugerować się w ogóle numerami pompki ? Talerze będą na pewno pasowały?
fafnasty Opublikowano 26 Listopada 2013 Opublikowano 26 Listopada 2013 wnetrze sa bardzo podobne nie musza być identyczne a działać będzie
regorek Opublikowano 26 Listopada 2013 Autor Opublikowano 26 Listopada 2013 A czy jest mi ktoś w stanie napisać do czego właściwie służą te talerze grafitowe ?
fafnasty Opublikowano 26 Listopada 2013 Opublikowano 26 Listopada 2013 do pompowania powietrza a dokładnie do podcisnienia... działaja jak pompa podcisnienowa
pierog Opublikowano 27 Listopada 2013 Opublikowano 27 Listopada 2013 Witam, nie chciałem pisać nowego tematu bo jeśli już jest mowa o pompce centralnego mam pewien problem. Nie posiadam wkładki w drzwiach od strony kierowcy, wiec muszę otwierać drzwi od strony pasażera, ale to mnie nie boli. Problem tkwi w tym że gdy było ciepło przekręcałem kluczyk i wszystkie drzwi włącznie z bagażnikiem się otwierały teraz odkąd zaczęły się mrozy lekkie gdy otworzę drzwi od strony pasażera CISZA. Drzwi otwarte tylko jedne, kierowca pasażerowie i bagażnik zamknięte. Gdy otworzę zamknę otworzę centralny zamek załapuje, dopiero wtedy otwiera resztę. Denerwuje mnie to. Czy jest możliwość montażu innego centralnego zamka w samochodzie ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się