Skocz do zawartości
IGNOROWANY

amorek padł.....


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich..... To mój pierwszy post wiec proszę o wyrozumiałość. przejdźmy do konkretów a mianowicie amortyzator z lewej strony (tył) dzisiaj zakończył swój żywot. mam pytanie czy można by było obniżyć sam tył np. o -20 lub -35 nie zmieniając przodu?? jak to się będzie prowadzić gdy tył będzie twardszy a przód zostanie a standardzie??

Opublikowano

ale jak to będzie wyglądało??

Opublikowano
ale jak to będzie wyglądało??

Co najmniej dziwnie....;)

wysłane z one v :)

---------- Post dopisany at 23:35 ---------- Poprzedni post napisany at 23:32 ----------

Witam wszystkich..... To mój pierwszy post wiec proszę o wyrozumiałość. przejdźmy do konkretów a mianowicie amortyzator z lewej strony (tył) dzisiaj zakończył swój żywot. mam pytanie czy można by było obniżyć sam tył np. o -20 lub -35 nie zmieniając przodu?? jak to się będzie prowadzić gdy tył będzie twardszy a przód zostanie a standardzie??

Przód z tyłem musi byc w miarę równo.....inaczej to ....pisałem powyżej jak to będzie wyglądało ...;)

Co do sztywności również lepiej będzie się auto prowadziło jak będzie p i t podobnie pracował ....po co takie kombinacje mi powiedz ? !!!!!??????!!!!

wysłane z one v :)

Opublikowano

Jak obniżać czy utwardzać to wszystkie koła

Opublikowano

tu nie chodzi o kombinacje tylko nie dysponuje taka gotówką żeby zakupić gwint na wszystkie koła. Myślałem że jak już kupić to coś w miarę porządnego i stąd wziął się pomysł o gwincie na tył a przód najwcześniej na wiosnę. Co o tym sądzicie??

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...