paweela Opublikowano 25 Listopada 2013 Opublikowano 25 Listopada 2013 witam, Walcze z problemem w dalszym ciągu.Wymieniłem akumulator na nowy, dwie świece żarowe były padnięte więc wymieniłem wszystkie na nowe firmy Beru takie jak były poprzednio. Gdy silnik odpalam po dłuższym postoju ( po nocy lub kilku godzinach postoju) dalej musze dłużej go kręcić, zaskoczy ale obroty wskakują na 1100 obr,silnik chodzi jak traktor,zdarza sie ,że telepie autem, z tyłu widać biały dym i po kilku sekundach obroty spadają na 900 obr i silnik chodzi juz normalnie,nie ma telepania. W węzych paliowych,które są widoczne i przeźroczyste nie widac żadnych bąbli powietrza. Samochód po podłączeniu nie pokazuje żadnych błedów. Skończyły się juz pomysły, może ktoś z Was coś poradzi?
HeresR32 Opublikowano 28 Listopada 2013 Opublikowano 28 Listopada 2013 nie wiem dlaczego sie przejmujesz obrotami poprostu obecnie jest zimno normalna rzecz ze na chwile wpada ci na 1100, co do telepania to u mnie takiego nie ma poniewaz przy 220 byla robiona dwumasa, a bialy dym swiadczy o tym ze pewnie uszczelakla pod glowica daje d. ja ja zaocznie wymienilem przy wymianie rozrzadu chociaz jak temperatura spada ponizej zera to auto zakopci na chwile wkoncu to dezel a nie beznyna problem tkwi moim zdaniem z dluzszym kreceniem auta przy odpaleniu, aku i swiece wymieniles to moze rozrusznik daje d. albo cos z paliwem?
paweela Opublikowano 1 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 1 Grudnia 2013 witam, wczoraj byłem z autem u mechanika.będę pisał swoimi słowami bo nie znam się na fachowym nazewnictwie. mechanik podpinał się z komputerem,sprawdzał ciśnienie za zaworach.diagnoza; na każdym cylindrze jest inny pomiar,zaczyna się od 18,5 , 19,8 , 20,4 , 20,6 bara na dwóch pozostałych nie dokonał pomiaru bo był problem z wykręceniem świecy i nie ryzykował.tyle co zrozumiałem,że najgorzej "prawa głowica".po sprawdzeniu okazało się ,że kąt wtrysku jest za wysoki, mówił o cyfrze 5 gdzie powinno być 2 z haczykiem,umówiliśmy się na poniedziałek,że ustawi mi kąt wtrysku i zobaczymy co dalej robić. chciałem zapytać co wg. Was dzieje się z autem i co dalej robić?chciałbym mieć jakim grunt przed dalszą rozmową z mechanikiem aby nie dać się niepotrzebnie naciągnąć finansowo.
Pawelkiwi Opublikowano 19 Grudnia 2013 Opublikowano 19 Grudnia 2013 Kąt wtrysku to podstawa poprawnego działania silnika. Bez spełnienia tego warunku inne domysły pozostawmy na później.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się