Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Audi A4 B5 tdi parowanie szyb w środku


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

ogólnie B5 jest na tyle zyebanym autem ze co byś nie robił szyby bedziesz miał zaparowane, do sprawdzenia nagrzewnica, moze zapowietrzona, filtry, szyby odtłuscic, sprawdzic wilgos w aucie i mniej pić:hi:

nawet nie wiesz ze mozesz mieć pod wykładziną wode...

Opublikowano

Dodaj zdjęcie klimatronika bo jak narazie każdy myśli że masz nowszej generacji.

---------- Post dopisany at 17:56 ---------- Poprzedni post napisany at 17:55 ----------

ogólnie B5 jest na tyle zyebanym autem ze co byś nie robił szyby bedziesz miał zaparowane, do sprawdzenia nagrzewnica, moze zapowietrzona, filtry, szyby odtłuscic, sprawdzic wilgos w aucie i mniej pić:hi:

nawet nie wiesz ze mozesz mieć pod wykładziną wode...

Jak chcesz to dam Ci fiata, dopiero zobaczysz jak szyby mogą zaparować :)

Opublikowano

nie znam A4ki ze zlotów która by nie miała problemu parowania szyb:wink: kupuje sie preparat np 4nano glass anti fog i w sporym stopniu problem znika, ale tylne szyby bez konkretnego umycia i pozbycia sie wszelkiej wilgoci z bagaznika, zaslepienia otworów nie popuszczą:whistling:

Opublikowano

Moje doświadczenie z zaparowanym przodem mówi,nagrzej auto w środku(pojeździj trochę autem)przewietrz,nagrzej,przewietrz.Poszukaj nieszczelności(wilgoć nie ma sumienia)w razie czego gazeta pod wycieraczki(żeby sprawdzić jaka wilgotność lub czy mamy dziurkę do zapchania).Oczywiście wszystko co wyżej napisałem przy sprawnej nagrzewnicy(no i termostacie heh).Co do klimatyzacji parownik odgrywa ważną rolę,po używaniu klimatyzacji powinno się użyć zwykłego nawiewu po to aby wilgoć z parownika mogła przelecieć przez układ ja to robię przy lekko uchylonej szybie i nawiew na szybe przednią temp.18C

Opublikowano

Dywaniki mogą być suche za to ściana grodziwa od środka może być mokra po nagrzaniu paruje i zachodzi na wszystko co nie jest owiewane powietrzem, u mnie był podobry problem przed nie do końca szczelny osuszacz, niby w środku sucho, a szyby parowały. Pomogło uszczelnienie i udrożnienie odpływu, wymiana filtra kabinowego, wietrzenie samochodu po zakończonej jeździe i opukiwanie butów ze śniegu podczas jazdy zimą, bo nie ma nic bardziej irytującego niż skrobanie szyby na zewnątrz i od środka.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...