Dawids Opublikowano 26 Listopada 2013 Opublikowano 26 Listopada 2013 Witam wszystkich wybrałem się z żoną na trzy dniowy wypad do szklarskiej poręby pracownicy hotelu sasnka na ulicy słowackiego kazali nam zaparkować na prkingu który znajdował sie za jakims miejskim domem sportu i czegoś tam oki każa tam parkuje zaparkowałem około piętnastej było widno nie znam terenu nawet nie wiedziłem ze latarni nie ma rano się okazało że ukradli cztery koła alusy 17 s-line czarne z orginalnymi deklami co złego w tym to jedno kradzież a drugie to że partacze nawet lewarka nie mieli podnieśli auto za pomoca rozwalonej ławki na wage spadło im na glebe i tak leżało dopiero o szesnastej przyjechała laweta z kołami jak odpaliłem auto to obroty wskoczyły na 1200 i głośno chodził co mogło sie uszkodzić. Auto jest teraz w serwisie w Świdnicy był rzeczoznawca spojzał i dla niego to tylko koła nie dociera do nich że jedno jest skutkiem drugiego musiało sie coś uszkodzić jak samochód spadł im z klocków na glebe co mam robić posiadam ubezpieczenie w benefi chcem żeby było bezgotówkowo na co zwracać uwagę żeby nie dać się wykiwać
LustForPower Opublikowano 27 Listopada 2013 Opublikowano 27 Listopada 2013 Rozumiem ze masz AC, jesli tak to oddajesz do Aso i pokazujesz im tym w ASo co jest do roboty... znaczy sie co jest zwiazane z ta sytuacja i niech powolaja swojego tam rzeczoznawce, napisza kosztorys, zrobia naprawe i bedziesz zadowolony Pozdrawiam i czekam na wiecej info
Dawids Opublikowano 27 Listopada 2013 Autor Opublikowano 27 Listopada 2013 Rzeczoznawca był czekają na protokół na naprawe tego co widać czyli zakup nowych kół plus naprawa drzwi a zostaje do tego ogledziny zawieszenia bo przecież auto spadło złodzieją z kołków na glebe a aso czeka na koła bo nie mają żeby założyć i wiechać na warsztat żenada auto w serwisie na cegłówkach wycenili sobie felgi na 10 tys nik żadna ubezpieczalnia na to się nie zgodzi juz widze jak czekam na auto pół roku.
LustForPower Opublikowano 28 Listopada 2013 Opublikowano 28 Listopada 2013 Wszystko zalezy jaka masz polise AC poczytaj i sie dowiesz jakie masz prawa i na jakich czescia... zapewne Aso zrobi swoje i pozniej bedzie sie klucic z TU a ciebie to ominie... jesli chodzi o auto zastepcze jesli masz full pakiet to powinni ci zapoda na jakies 10 dni, ale to zalezy od umowy... niestey AC sa to indwywidualne umowy. Pozdrawiam
arielka Opublikowano 30 Listopada 2013 Opublikowano 30 Listopada 2013 Rozumiem, że posiadasz pakiet warsztat/serwis, tzn. we wniosku/polisie w miejscu SPOSÓB ROZLICZENIA SZKODY widnieje zapis NAPRAWA ALBO KOSZTORYS ? Jeśli podpisałeś cesję z warsztatem na naprawę, to ustal warunki naprawy i czas jej trwania (!!!) - oddzielna umowa. Zapewne znajdzie się tam zapis, że w przypadku kiedy TU nie pokryje pełnych kosztów naprawy, Ty dopłacasz, ale to standard. Ciebie, po podpisaniu cesji, w zakresie likwidacji szkody, już nic nie powinno interesować, a ew. dodatkowe oględziny i całą obsługą szkody powinno się zająć ASO, jako że przejmują prawo do odbioru świadczenia - odszkodowania. Szanujący się warsztat mógłby zaoferować Tobie pojazd zastępczy bez względu na pakiet AC, ew. ASS jaki posiadasz. Jeśli ASO Twoim zdaniem zawyża koszty naprawy, to tylko tutaj proponowałabym kontrolę, ponieważ w przypadku kiedy byłbyś ostatecznie zmuszony do pokrycia części kosztów naprawy, sprawę można (ostatecznie) skierować do sądu - przeciwko TU. Zgodnie z orzecznictwem i praktyką wypłata na podstawie faktur jest mniej problemowa niż na podstawie kosztorysu, jednakże gdyby okazało się, że koszty naprawy są zawyżone, a biegły opinią w sądzie to potwierdzi, otrzymasz wyłącznie "należne" w ocenie sądu odszkodowanie. Mam świadomość, że to co opisuję powyżej jest poniekąd krzywdzące dla poszkodowanego, ale szkoda w postaci kradzieży jest likwidowana z dobrowolnej polisy AC, a ta z kolei opiera się na zapisach OWU, których interpretacja może wywoływać zbędne problemy. W razie pytań, służę pomocą. Pozdrawiam arielka
Gniady Opublikowano 2 Grudnia 2013 Opublikowano 2 Grudnia 2013 Cześć miałeś śruby zabezpieczające? Jak udowodnisz że akurat takie koła miałeś-pytam z ciekawości.
Gość Opublikowano 2 Grudnia 2013 Opublikowano 2 Grudnia 2013 Przecież przy zakupie auto casco agenci robią zdjęcia
Dawids Opublikowano 3 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 3 Grudnia 2013 no właśnie są zdjęcia szczęście w tym że na tych kołach a nie na letnich ---------- Post dopisany 03-12-2013 at 14:10 ---------- Poprzedni post napisany 02-12-2013 at 19:43 ---------- orientujecie się ile można czekać na akceptacje kosztorysu napraw ile czasu na to ma TU
arielka Opublikowano 3 Grudnia 2013 Opublikowano 3 Grudnia 2013 Niestety nie ma na to terminu. Jednakże warto wysyłać po 1 mail-u codziennie Irytujące dla odbiorców, aczkolwiek skuteczne. Pozdrawiam arielka
Dawids Opublikowano 3 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 3 Grudnia 2013 A powiedz mi bo widzę że jesteś nieźle zorientowana jak wygląda sprawa z autem od serwisu nic mi nie zaproponowali auto z asistacn mam ale tylko na trzy dni a to potrwa pewnie dużo dłużej nie wiem mogę auto wypożyczyć i przedstawić TU faktury za to czy muszę mieć od nich najpierw pozwolenie na taki czyn?
arielka Opublikowano 3 Grudnia 2013 Opublikowano 3 Grudnia 2013 To szkoda z AC - ubezpieczenie dobrowolne, więc generalnie pojazd zastępczy należy się Tobie tylko w ramach AC/ASS - jak sam wspomniałeś na 3 dni :/ Pytanie jeszcze czy w każdym przypadku czy tylko na okoliczność kolizji/wypadku. Regulują to zapisy OWU Twojej polisy. Zapytaj w ASO o możliwość najmu pojazdu na czas likwidacji szkody. W końcu to w ich interesie abyś został ich klientem. Nie wiem jaki to serwis, ale generalnie większość dużych warsztatów posiada pojazdy dla klientów na czas naprawy. A ten fakt z kolei, mam na myśli najem pojazdu, sprawi, że zaczną się uwijać z naprawą i obsługą szkody TU zgody raczej nie wyrazi na usługę, która nie jest objęta ochroną, ale ... warto zapytać. Przecież to im powinno z kolei zależeć abyś kontynuował ubezpieczenie u nich. Napisanie mail-a "nic" nie kosztuje. Pozdrawiam arielka
Dawids Opublikowano 3 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 3 Grudnia 2013 oki napisałem i meila i tak tez będę im truł co dzień szkoda tylko że to serwis autoryzowany i w ogóle im nie zależy chyba traktują mój przypadek jako problem dla nich nie mogą przez tydzień kół na chwile znaleźć założyć żeby sprawdzić czy nie ma uszkodzeń zawieszenia co by było jakbym zabrał od nich auto i zaciągnął do szczecina miał bym dużo bliżej żeby to kontrolować czy jak już się zaczęło to lepiej nie przerywać procedury
arielka Opublikowano 8 Grudnia 2013 Opublikowano 8 Grudnia 2013 Wszystko zależy od tego co i w jakiej formie podpisałeś. Posiadasz kopie tych dokumentów ? Ciężko jest mi stwierdzić, bez dokumentów i kontroli naprawy na bieżąco, jak wygląda obsługa ASO w Twoim przypadku. Skoro warsztat nie przykłada się do Twojej szkody, to jest to argument, aby zabrać pojazd i wstawić do innego warsztatu. Warto w tym zakresie porozmawiać z kierownikiem serwisu i ustalić szczegóły - na piśmie !!! Ew. napisz też do TU wniosek o akta szkody, celem skontrolowania rzeczywistych działań ASO. Moja uwaga: nie ma potrzeby wprowadzania sytuacji konfliktowej w serwisie, w związku z ew. niekorzystnymi skutkami takich interwencji. Swoją drogą, nie sposób dziwić się sytuacji, w której ASO nie posiada kompletu kół w standardowym i bardzo popularnym rozmiarze, o rozstawie śrub wręcz uniwersalnym dla grupy VW. Pozdrawiam arielka
Dawids Opublikowano 8 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 8 Grudnia 2013 Dzięki za odpowiedz już się coś tam ruszyło a mianowicie mają zgodę na swój kosztorys więc zamówili felgi i opony to już reszta im pójdzie z górki przynajmniej auto będzie stało na kołach a nie na cegłach a co do aso no trudno źle trafiłem.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się