Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Temperatura a4 b5 1.9tdi ajm


sunset

Rekomendowane odpowiedzi

witam panowie mam problem z temperatura,a mianowicie caly czas na desce pokazuje mi od 70 do 75 stopni.Sprwdzalem na klimatroniku i na kanale 49 pokazuje tak jak na desce,a na 51 po 5km caly czas 90 stopni.Wymienilem juz termostat na nowy z ASO(sprawdzany przed zalozeniem) i nadal to samo.Prosze Was o jakies rady?Z gory dzieki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czujnik temperatury cieczy 4 pinowy do sprawdzenia i w razie czego do wymiany. Jak masz dostęp do Vaga to sprawdź.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podepnę się pod temat , co prawda AFN ale to chyba niema różnicy w tej kwestii . Jak podpinam waga na zimnym silniku pokazuje mi temperatury: Paliwa 9.0 , Powietrza 6.4 , Cieczy 0.9 = czujnik cieczy do wymiany ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Tez mam AJM i mam podobny problem lecz temperature mam 110 Stopni a Węże od chłodnicy i sama chłodnica zimna i płyn w zbiorniczku tez zimny;/ nie wiem co mu jest.

Po 10 km osiąga temp. 90 i po następnych 5 km skacze na 110 później spada i tak w kolo;/ czy moglibyście pomóc?

Proszę o wyrozumiałość jestem nowy i nie chciałem syfic tutaj. Z Góry dzięki:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Tez mam AJM i mam podobny problem lecz temperature mam 110 Stopni a Węże od chłodnicy i sama chłodnica zimna i płyn w zbiorniczku tez zimny;/ nie wiem co mu jest.

Po 10 km osiąga temp. 90 i po następnych 5 km skacze na 110 później spada i tak w kolo;/ czy moglibyście pomóc?

Proszę o wyrozumiałość jestem nowy i nie chciałem syfic tutaj. Z Góry dzięki:)

Termostat do wymiany, cały czas masz mały obieg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W moim audi 116 Ps pompowtrysk silnik słabo osiąga temperaturę a wręcz ociężale poza tym zbiornik wyrównawczy płynu jest zimny , ale ogrzewanie w samochodzie jest i to szybko nawet teraz jak temp jest na dworze koło 0 stopi a samochód stoi w blaszance po wyjechaniu z garażu po około 1 min. leci z nagrzewnicy w środku sam ciepławe powietrze ,kiedy osiągał 90 stopni i stało się na światłach z 2 min. to temperatura spadało na 75-80 stopni jak się ruszyło to po 2 km temeratura wracała na 90 stopni, termostaty zmieniany 2 razy na Wahlera i czujniki temperatury ( na króćcu ) zmieniany 2 razy na oryginalne i wkładane tyły też do innego samochodu i pokazują dobrze w innym samochodzie , zrobiony test po wyjęciu czujnika z króćca był podłączony do instalacji elektrycznej podgrzany opalarką to temperatura na liczniku jest pokazywana jak należy , 1 kiedy silnik osiąga 90stopni dolny wąż do chłodnicy jest zimny ale górny jest gorący 2. w zbiorniku jest płyn zimny i nie ma ciśnienia odkręcając korek zbiornika wyrównawczego 3. węże od chłodniczki olejowej są gorące a jeden z nich jest połączony z nagrzewnica a dokładnie z wężem powrotnym nagrzewnicy i co to może być ?? podejrzewam albo pompa wody lub przypchany któryś wąż lub chłodnica wody zapchana .

Proszę o jakieś sugestie bo już mi ręce opadają , z góry dzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

problem rozwiazany,3 termostat okazal sie dobry,teraz autko po przejechaniu 8 km na klimatroniku kod 49 pokazuje 89 i na tablicy takie samo wskazanie:banan:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...